quote:Op woensdag 3 december 2008 09:20 schreef Mrakz0r het volgende:
@Cyberia18: Je moet je avatar veranderen.
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Klaas Jan till i die.
(Kut Real)
www.amazon.comquote:Op woensdag 3 december 2008 10:28 schreef motherflocker het volgende:
Niemand die weet hoe je producten uit de US store kan kopen ?
Gewoon US account aanmaken. Via ebay PSN code kopen en vervolgens code invoeren en downloaden die hap.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:28 schreef motherflocker het volgende:
Niemand die weet hoe je producten uit de US store kan kopen ?
Ja. Kijk hem niet voordat je de game hebt uitgespeeld, want er zitten vrij veel spoilers in. Maar hij is best okay.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:47 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Met een kortings actie de Dead Space film in huis gehaald op BD. Straks denk ik maar ff een kijkje nemen. Hopelijk is het wat. Iemand hier die hem al heeft gezien?
Wat bedoel je, met PSN code kopen?!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:07 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Gewoon US account aanmaken. Via ebay PSN code kopen en vervolgens code invoeren en downloaden die hap.
Althans, dit schijnt te werken maar heb dit zelf nog niet geprobeerd. Kan iemand bevestigen of dit werkt?
Man man, die Deadspace is echt zó goed: voor mij de GOTY van 2008!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:11 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ja. Kijk hem niet voordat je de game hebt uitgespeeld, want er zitten vrij veel spoilers in. Maar hij is best okay.
http://video-games.shop.e(...)2dGamesQQ_sacatZ1249quote:Op woensdag 3 december 2008 11:14 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Wat bedoel je, met PSN code kopen?!
Ik heb een amerikaans account, juiste postcode maar zodra ik iets wil betalen geeft hij aan dat hij een rekening naar dat thuis adres wil sturen en dat de credit card gegevens niet overeen komen met het opgegeven adres..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |