quote:Op maandag 1 december 2008 00:19 schreef Remake het volgende:
WAAR BLIJFT STREETFIGHTERHD
[ afbeelding ]
KAMEHAMEHAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.,.........
Ik kreeg gister weer te horen van iemand via PSN dat ze die trophies als betaalmiddel gaan gebruiken in HOME. Ik geloof er zelf geen kut van, maar misschien kun je je dat voorhouden tot het ontkracht isquote:Op maandag 1 december 2008 09:27 schreef Mrakz0r het volgende:
En toch heb je gewoon geen reet aan die trophies
Ben blij dat ik hem ook besteld heb, moet alleen nog binnenkomenquote:Op maandag 1 december 2008 10:55 schreef janrad het volgende:
Tjessusss wat is Fallout3 een geweldige game, ik kan me er maar met moeite van los scheuren als ik er mee bezig ben. Dit moest ik even kwijt hier
Heb ik die niet al gezien in de store?quote:Op maandag 1 december 2008 11:52 schreef robbolo het volgende:
Wanneer kwam die demo van Deadspace ook al weer?
Ik vind de setting en de omgevingsvisuals echt fantastich. Alleen het feit dat de mannetjes lopen als Thunderbirds en het feit dat het een RPG is, zorgen ervoor dat ik niet echt de behoefte heb om hem te spelen. Tsja...quote:Op maandag 1 december 2008 10:55 schreef janrad het volgende:
Tjessusss wat is Fallout3 een geweldige game, ik kan me er maar met moeite van los scheuren als ik er mee bezig ben. Dit moest ik even kwijt hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |