ja grappig...quote:
Precies, daarom ga ik meestal eerst onder de zonnebank, dan sporten en dan sauna....quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:59 schreef Hephaistos. het volgende:
Het lijkt me helemaal niks om stil onder een warme lamp te moeten liggen als je net uit de sauna komt. Ik zou eerst een zonnebank doen, even rusten en water drinken en dan de sauna in.
Ja dit klopt, maar ik vraag me dus af wat het voordeel hier dan van is!quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:01 schreef RoodWitBlauw het volgende:
lijkt mij eerst sauna, daarna zonnebank
doen ze overal in de sauna centra's geloof ik
is het niet zo dat bij de sauna idd je huid door de warmte 'opener' wordt.. hierdoor zal het vuil in je porieen minder zijn (als je je afspoelt) dus ook UV stralen zullen dan beter opgenomen worden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:56 schreef E- het volgende:
Ben ook wel benieuwd!
Ik denk trouwens eerst sauna en dan zonnebank. Misschien dat bij de sauna je huid 'open' gaat staan en dat je daardoor onder de zonnebank dieper bruin wordt ofzo?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:50 schreef Kiev het volgende:
[..]
is het niet zo dat bij de sauna idd je huid door de warmte 'opener' wordt.. hierdoor zal het vuil in je porieen minder zijn (als je je afspoelt) dus ook UV stralen zullen dan beter opgenomen worden.
denk dat het zoiets is idd.
Ja dit blijkt het juiste antwoord!quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:40 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Een gereinigde, schone huid wordt eerder bruin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |