Dat vind ik dan altijd wel weer leuk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:20 schreef beeer het volgende:
Zolang ze niet naar de Paul de Leeuw show kijken is er nog hoop
Met andere woorden: wat is er mis met óns? Ik voel me bijzonder aangesproken nu.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:48 schreef Gellius het volgende:
Wat is er mis met de gemiddelde Israelstentoonstellingsbezoeker en hoe manifesteert deze zich?
Het lijken net screenshots van de Xbox 360. Vooral die laatste. Pak je joystick vast, we gaan boxen.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:49 schreef mane het volgende:
Nee, ik ben wel laatst bij de fototentoonstelling geweest van Erwin Olaf, hier in Den Haag. Ik was nooit fan van hem, vond zijn foto's eigenlijk altijd vrij verschrikkelijk maar hij is nu een andere weg ingeslagen en ik vond het heel mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, en daar houd ik juist helemaal niet van.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het lijken net screenshots van de Xbox 360. Vooral die laatste. Pak je joystick vast, we gaan boxen.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:46 schreef Mainport het volgende:
Televisie, de werkelijke kanker die jaren van je leven afvreet.
Ik heb een vriend wiens vader varkensfokker was. Toen wij (jaren geleden) met de vriendengroep op vakantie gingen, en een paar Engelse chicks vroegen wat zijn vader deed zei hij "My father fucks pigs" Daar moest ik opeens aan denken toen ik dit filmpje zag.quote:
De ene keer dat ik Israelstentoonstellingbezoekers in het wild gezien heb was in de Kunsthal in Rotterdam, het was een op een herfstige vrijdag. Het waren allemaal van die aarts conservatieve bejaarden, die oordelend om zich heen keken. In een andere zaal van de Kunsthal was een tentoonstelling van Oosterse erotische kunst waar je dan, terwijl de vrouw aan de koffie zat, de mannen stiekem snel even zag kijken, waarschijnlijk hadden ze tegen vrouwlief gezegd even naar het toilet te gaan. Dat soort types dus.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:48 schreef Gellius het volgende:
Wat is er mis met de gemiddelde Israelstentoonstellingsbezoeker en hoe manifesteert deze zich?
Ik wil ook nog graag naar die tentoonstelling.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:49 schreef mane het volgende:
Nee, ik ben wel laatst bij de fototentoonstelling geweest van Erwin Olaf, hier in Den Haag. Ik was nooit fan van hem, vond zijn foto's eigenlijk altijd vrij verschrikkelijk maar hij is nu een andere weg ingeslagen en ik vond het heel mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |