Misschien heeft zij ook een interesse die TS niet deelt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:04 schreef PradaKikker het volgende:
Intellectuele uitdaging, dat is belangrijk. Je partner hoort mijns inziens jouw sparringpartner te zijn. Jij zal door de jaren heen jezelf intellectueel meer ontwikkelen, bij haar zal het constant blijven. Niet fijn, lijkt mij.
Meeste mannen kappen uiteindelijk met hun relatie vanwege het seksgebrek.quote:Nu hoef ik niet elke dag op het scherpst van de snede te discussiėren, maar het gebrek van een intellectuele uitdaging ervaar ik als het niet hebben van seks
Kijk, dat iemand niet zo knap is... Okay, dat went wel. Maar minder intellectueel? Dat zegt heel wat over de diepzinnigheid van een ander. Het zou toch fijn zijn om een partner te hebben waarmee je samen de werkelijkheid beter kunt doorgronden, en met hetzelfde bewustzijn het leven, de dingen ervaart.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:07 schreef kwiker1244 het volgende:
Wat jij nu mee maak ik ook nu mee ook. Ik heb een vriendin en een kleine van 7 maanden maar vindt het maar niks met haar ze is echt heel erg aardig ze houdt heel veel van me en ze kan heel erg goed met me familie omgaan maar ik heb zelf gewoon zoiets van je bent leuk maar ook niet zo leuk. Ik heb dus nu een ander ontmoet die is wel heel erg leuk maar mist ook sommige dingen zoals slim zijn.
Wat zou je er tegenmoeten doen ?
Het is een soort ziekte denk ik , je kan nooit de perfecte vinden er is altijd wat.
Genoegen nemen met wat je hebt !
Precies. TS vindt zichzelf blijkbaar heel erg interessant, maar kan blijkbaar niet het juiste niveau vinden met zijn vriendin. En dan is de vraag, aan wie ligt dat. Natuurlijk is je eigen niveau het beste (denk je), maar probeer eens te kijken door de ogen van de ander? Misschien is dat een tip?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Misschien heeft zij ook een interesse die TS niet deelt.
Afhaken, heel intellectueel...quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:21 schreef PradaKikker het volgende:
Ik ga hier weg. Jongens, jongens, jongens toch...
Precies.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:18 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Precies. TS vindt zichzelf blijkbaar heel erg interessant, maar kan blijkbaar niet het juiste niveau vinden met zijn vriendin. En dan is de vraag, aan wie ligt dat. Natuurlijk is je eigen niveau het beste (denk je), maar probeer eens te kijken door de ogen van de ander? Misschien is dat een tip?
Ja, intellectuelen weten wanneer een discussie al bij voorbaat kansloos is.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:22 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Afhaken, heel intellectueel...
Ik denk dat dit de spijker op zijn kop slaat.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:58 schreef TryX het volgende:
Blijf bij je huidige vriendin, iedereen verlangt wel eens naar een andere chick, nobody is perfect you know!
Als iemand van zichzelf weet dat hij intelligenter is dan een ander, dan is dat niet gelijk dat hij zichzelf heel erg interessant vindt hoor. Er is ook gewoon zoiets als zelfkennis. Het hoeft niet perse arrogantie te zijn. Ik denk niet dat je dan zo'n topic opent als je even wilt vertellen hoe slim je wel niet bent.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:18 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Precies. TS vindt zichzelf blijkbaar heel erg interessant, maar kan blijkbaar niet het juiste niveau vinden met zijn vriendin. En dan is de vraag, aan wie ligt dat. Natuurlijk is je eigen niveau het beste (denk je), maar probeer eens te kijken door de ogen van de ander? Misschien is dat een tip?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |