Ah, dank voor de update!quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:14 schreef Susi het volgende:
@ B.ertha :
Ladi is er weer ! De kills komen er aan !
quote:
Hahaha, ja sorryquote:Op vrijdag 28 november 2008 22:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zonet: oeh, Ladida doet een updat. Maar nee.
Nu weer![]()
Never mind
heel duidelijk PS. Ze, dus vrouw. Muisstil, we zeiden dat ze stil was tot ze ineens Nem kwam beschuldigen.quote:De nachtwaker had echter niet door dat iemand zijn lugubere moord had staan bekijken, en deze persoon was alles behalve goed gestemd. Van spinnen hield deze mob echter wel. Het was ook al weer 4 jaar geleden dat ze zich bij de maffia had gevoegd maar ze voelde zich er prima thuis. Muisstil sloop ze achter -SG- aan en wachtte tot deze vlakbij zijn huis was. Daar loste ze 24 schoten op hem, en –SG- (nachtwaker) stierf in zijn eigen deuropening.
Nee verdorie, dat heb ik gisteravond al gemeld.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik trouwens nog even klagen dat de lynch zo raar naar voren geplaatst is?
Nee hoor, ik heb 'm nog steeds !quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:51 schreef B.ertha het volgende:
Volgens mij is dit
[..]
heel duidelijk PS. Ze, dus vrouw. Muisstil, we zeiden dat ze stil was tot ze ineens Nem kwam beschuldigen.
Etcetera kan echter ook
Etcetera: 24 jaar oud, 2004 geregistreerd.
Verder is geloof ik alleen Susi nog vrouw, of vergeet ik iets?
Ik klaag graag.quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee verdorie, dat heb ik gisteravond al gemeld.
Iedereen die wil klagen moet ook spelleiden. Dus volgende ronde mag jijquote:
Die discussie is eerder geweestquote:Op vrijdag 28 november 2008 23:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Iedereen die wil klagen moet ook spelleiden. Dus volgende ronde mag jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |