Netjesquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:34 schreef BrandX het volgende:
![]()
heerlijk, de afgelopen dagen hard gewerkt, maar vandaag een chill dagje in de afronding van een project, en kon vanmiddag gewoon heerlijk weg
quote:
Je zou niet willen dat het na drie paalbeurten afgeschreven was natuurlijkquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:51 schreef Klonk het volgende:
breek me de bek niet open, echte leven is vooral duur, nooit geweten dat een goed bed zo duur is
ja, het ligt wel zalig hopelijk, levering voor kerstquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:54 schreef BrandX het volgende:
Een nieuw bed gekocht? En ja die krengen zijn duuuuuur! En dan nog een matras die, als je een fatsoenlijke wil, aardig in de munten loopt.
ik heb het echt giga-druk met school en FOK! en volgende week komt daar nog een cursus voor mijn werk bovenop ook.quote:
je krijgt de groeten!quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:09 schreef Californium het volgende:
![]()
![]()
![]()
mijn laptop is nog steeds dood, maar mijn project gaat de goede kant op![]()
oh ja, + het gedoe met mijn moeder, dat vreet toch aan jequote:Op vrijdag 28 november 2008 18:10 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb het echt giga-druk met school en FOK! en volgende week komt daar nog een cursus voor mijn werk bovenop ook.
FOK! maar even op een iets lager pitje dan
quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:10 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb het echt giga-druk met school en FOK! en volgende week komt daar nog een cursus voor mijn werk bovenop ook.
FOK! maar even op een iets lager pitje dan
quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:11 schreef Muck het volgende:
[..]
oh ja, + het gedoe met mijn moeder, dat vreet toch aan je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |