quote:Galatasaray SK is een sportclub uit Istanbul, opgericht in 1905. De vereniging is het meest bekend van het voetbal, maar heeft ook afdelingen voor basketbal, volleybal, zwemmen, roeien, waterpolo en atletiek. De clubkleuren zijn geel en rood. Galatasaray is tot nu toe 17 keer landskampioen van Turkije geworden. Het voetbalstadion van Galatasaray draagt de naam van de oprichter, Ali Sami Yen.
quote:De naam van de club, en van een buurt in Istanbul, verwijst naar het oude volk der Galaten, en betekent "Galatenpaleis".
quote:Galatasaray Spor Kulübü werd in 1905 opgericht door een aantal leerlingen van het plaatselijke lyceum onder leiding van Ali Sami Yen. Ze namen de Turkse kleuren rood en wit aan. Als doel van hun vereniging stelden ze: "In groepsverband voetballen net als de Engelsen. In het bezit zijn van een kleur en een naam. Teams verslaan die niet Turks zijn."
Oh wat jammer voor jequote:Op donderdag 27 november 2008 22:14 schreef etoz het volgende:
Galatasaray was zwaar nep, in de volgende ronde worden ze eruit gemept..
Ridvan heeft het in de eerste minuten wel over Lincoln. Hij zegt: "Kahveciye bakiyor, ocakciya atiyor", hier heeft hij het over zijn no look passes. Hij heeft het nog over "Top sektirmesi", "Topuk paslari" etc. Er wordt zelfs gezegd dat Messi dat nooit zou doen. Het is zogenaamd beledigend tegenover de opponent! Wtf? Sinds wanneer moet je de tegenstander zielig vinden als ze met 9 man spelen? Rond minuut drie gaat het inderdaad over de rode kaart van de tegenstander, maar daar gaat het voor mij niet om.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:03 schreef msnk het volgende:
Wat wordt er dan gezegd over de speelstijl van Lincoln? Want ik dacht dat hij de eerste paar minuten het over hem had
Lincoln pakt elke kans aan om te showen met de bal. Hij doet het in Istanbul voor zijn eigen fans, niet dat hij het ergens anders niet zou mogen doen. Voetbal gaat voor een groot gedeelte om balvaardigheid, wat voor mislukte voetballer ben je als je je gekleineerd voelt door de behendigheid van de tegenstander?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:13 schreef xminator het volgende:
Heb het over de 1e filmpje. En het is ook zo. Kom op als je ballen hebt doe je het wanneer je met 1 - 0 achter staat tegen 11 man.
Hij is misschien niet technisch, maar doordat hij de tegenstanders weinig ruimte laat op het middenveld is hij onmisbaar voor Cimbom. Hij is een van de weinige harde werkers in het team, zijn taak is het doorbreken van het spel van de tegenstander en het afpakken van ballen. Een leger kan niet alleen bestaan uit leiders, er zijn ook soldaten nodig. We hebben genoeg creatieve spelers op het veld (Lincoln, Arda en Kewell), Baris en Mehmet Topal zijn de strijders die we misten de afgelopen maanden.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:30 schreef msnk het volgende:
Ik zie Özbek liever niet meer in de basis.
Nee want CL en UC zijn hetzelfdequote:Op donderdag 4 december 2008 18:37 schreef RomeoTamo het volgende:
Goede pot van Galatasaray gister, zijn ze toch de enige Turkse club die gaat overwinteren. Want van fener hoeven we niet veel meer te verwachten.
Heel erg veel verschil zit er niet in. GS is kwa kwaliteit een betere club dan Fener en toch zit die laatste in de CL. Porto staat in de Portugese competitie ook onder Benfica, die in de UC speelt. Herta Berlin doet het momenteel ook goed in de Duitse competitie.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee want CL en UC zijn hetzelfde
quote:Op donderdag 4 december 2008 18:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee want CL en UC zijn hetzelfde
xminator is stil, hij durft de werkelijkheid niet onder eigen ogen te zien.. gast, je bent gewoon geindoctrineerd met FB.. jij bent eigenlijk een geboren GSli.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:24 schreef xminator het volgende:
Wanneer komt er nou 'ns een einde aan de kloontjes
Jij kan de waarheid niet onder ogen zien,quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:26 schreef scaloni het volgende:
[..]
xminator is stil, hij durft de werkelijkheid niet onder eigen ogen te zien.. gast, je bent gewoon geindoctrineerd met FB.. jij bent eigenlijk een geboren GSli.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij kan de waarheid niet onder ogen zien,
CL en UC zijn niet hetzelfde ook al staat en team 12e in de competitie betekend het niet dat ze het slecht moeten doen in europees verband. Want meestal spelen ze dan totaal anders.
Maar dat ken jij niet begrijpen denk ik.
ClioSporTquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:05 schreef msnk het volgende:
Maar de hamvraag is natuurlijk, wiens kloon ben jij
Bordeaux zou dit jaar geen problemen moeten opleveren. Eerste wedstrijd spelen we uit en de tweede in Ali Sami Yen Hell, werkt in ons voordeel. Skibbe zal HSV waarschijnlijk wel goed kunnen inschatten, als alles ons niet tegenzit zou dat ook moeten lukken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:36 schreef msnk het volgende:
Bordeaux. Het had echt zo ongelofelijk veel slechter gekund, dit moeten we gewoon even fixen hoor
Daarna tegen HSV, dat wordt al wat lastiger denk ik, maar zeker te doen![]()
Wie weet is dit het jaar...
Er gebeurt bizar weinig inderdaad, maar die armen horen daar niet te zitten.. en al helemaal geen seconde of 5. Terecht, vind ik.quote:Op zondag 21 december 2008 19:33 schreef xminator het volgende:
Onterechte penalty imo.
Voetbal =/= olieworstelen.quote:Op zondag 21 december 2008 19:33 schreef xminator het volgende:
Onterechte penalty imo.
Het gaat helemaal niet om het liggen van hem, maar dat hij werd dwars gezeten op een niet toegestane manier.quote:Op zondag 21 december 2008 19:37 schreef xminator het volgende:
lincoln ging wel heel simpel liggen...
Eindscore 4-2.quote:Op zondag 21 december 2008 17:27 schreef Meh7 het volgende:
Voorspelling: 4-2 voor Galatasaray.
Er wordt, als je de topic eens goed doorleest, bar weinig gepraat voor aanvang van ieder wedstrijd. Daar is te weinig animo voor. Wat je hier dus zegt slaat eigenlijk nergens op, want naderhand wordt er altijd wel commentaar geplaatst. Of dat nou winst is of niet.quote:Op zondag 21 december 2008 17:10 schreef ClioSporT het volgende:
Ik zie geen enkele geseli praten over de wedstrijd van vandaag, dat betekend dus dat deze mensen geen hoop hebben op een onverwinning.
Nou, wie zet z'n huis er op in dat mocht galatasaray winnen het hier vervolgens ineens volstroomt ?
Dus? Bij belangrijke wedstrijden zou er altijd voor aanvang gepraat moeten worden .quote:Op maandag 22 december 2008 15:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Er wordt, als je de topic eens goed doorleest, bar weinig gepraat voor aanvang van ieder wedstrijd. Daar is te weinig animo voor. Wat je hier dus zegt slaat eigenlijk nergens op, want naderhand wordt er altijd wel commentaar geplaatst. Of dat nou winst is of niet.
Maar, ik moet wel toegeven dat ik vooraf bedenkingen had of het wel zou lukken of niet. Uiteraard ben ik blij met de uitslag
Hoeveel mensen schrijven er nou in dit topic, het aantal is vast op 2 handen te tellen en dan zijn dat niet eens allemaal GS-fans. Misschien moet er maar een centraal Turks voetbal topic komen, waar de huidige topics in worden gevoegd.quote:Op maandag 22 december 2008 15:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Dus? Bij belangrijke wedstrijden zou er altijd voor aanvang gepraat moeten worden .
Nou bij grote derbies word er toch een aantal dagen van te voren uitbundig over gesproken; zie Fenerbahçe - gs.quote:Op maandag 22 december 2008 17:12 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen schrijven er nou in dit topic, het aantal is vast op 2 handen te tellen en dan zijn dat niet eens allemaal GS-fans. Misschien moet er maar een centraal Turks voetbal topic komen, waar de huidige topics in worden gevoegd.
edit: het zou ook het getrol en de "ga terug naar je GS/FB topic" reacties oplossen.
Hoezo? Dat gebeurd alleen als je de centrale topics over Fenerbahçe, gs weg haalt.quote:Op maandag 22 december 2008 18:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik zou het maar niet doen, dat wordt één en al gescheld en geruzie.Het is goed zo..
Ik denk niet dat het veel zin heeft als de andere topics blijven staan. Je hebt dan nog altijd versplintering van de posts terwijl er al niet veel mensen posten (over Turks voetbal). Maar ik dacht juist aan een Turks voetbal topic ipv een Super Lig topic omdat het net iets breder is en Europees Turks voetbal (club en nationaal niveau) ook omvat.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:11 schreef msnk het volgende:
Een centraal Süper Lig topic lijkt mij inderdaad wel wat. Kunnen we gezamenlijk Trabzonspor uitlachen en Sivasspor eren
wie maakt hem, ik durf niet
Servet raakt de bal na 1 seconde, wat ook te zien is. Hij heeft de bal onder controle volgens de regels. Dus het is geen doelpunt eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:48 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het veel zin heeft als de andere topics blijven staan. Je hebt dan nog altijd versplintering van de posts terwijl er al niet veel mensen posten (over Turks voetbal). Maar ik dacht juist aan een Turks voetbal topic ipv een Super Lig topic omdat het net iets breder is en Europees Turks voetbal (club en nationaal niveau) ook omvat.
Maar @ xminator: waar zijn de beelden op het moment dat Servet de bal raakt? Had Rustu de bal wel echt onder controle of slipte hij nog weg? (Ik heb trouwens ook geen post van jou gezien over het gevolleybal van Onder Turaci tegen Konyaspor)
Scheidsrechters kunnen niet zien wat mensen denken. Daarom is het bij hands van belang of de bal kaatst tegen de hand en of de hand daarbij ergens is waar hij hoort te zijn. Handen horen niet in de lucht bij voetbal, dat is het verschil tussen Servet en Onder, de arm van Servet was langs zijn lichaam bij die goal.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:46 schreef xminator het volgende:
Ik heb trouwens ook geen post gezien over dat gevolleybal van servet en milan baros (2x)....
Dat van Onder was trouwens niet met intentie met de hand gedaan, dat terwijl dat van milan baros wel zo was.
En dat van milan baros dan? Lekker de bal meeliften met je hand/armquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:43 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Scheidsrechters kunnen niet zien wat mensen denken. Daarom is het bij hands van belang of de bal kaatst tegen de hand en of de hand daarbij ergens is waar hij hoort te zijn. Handen horen niet in de lucht bij voetbal, dat is het verschil tussen Servet en Onder, de arm van Servet was langs zijn lichaam bij die goal.
Het is een enorm slechte lijstje, van de 50 teams zijn er 40 ofzo uit engelandquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Waar komt die lijst vandaan als ik vragen mag?
Liverpool op 1
Geruchten zijn zelden gebaseerd op de waarheid, vooral in de Turkse media. Het bod zou zijn: 3,5 miljoen Euro + Necati Ates + Mehmet Guven of Ozgurcan Ozcan of Umit Karan + Aydin Yilmaz (die wordt alleen maar verhuurd).quote:Op zondag 28 december 2008 12:12 schreef magnifor het volgende:
Geruchten wat betreft Mehmet Yildiz die na de winterstop naar ons komt worden steeds hardnekkiger:
http://www.ajansspor.com/(...)hmet_the_end_().html
Ik weet dat media in Turkije drama is, maar de bron is geen fanatik of fotomac. ajansspor is over het algemeen redelijk te vertrouwen. Overigens heeft TRT (dus ook betrouwbaar) gisteren als last minute nieuwtje gegeven dat het zaakje rond is.quote:Op zondag 28 december 2008 12:30 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Geruchten zijn zelden gebaseerd op de waarheid, vooral in de Turkse media. Het bod zou zijn: 3,5 miljoen Euro + Necati Ates + Mehmet Guven of Ozgurcan Ozcan of Umit Karan + Aydin Yilmaz (die wordt alleen maar verhuurd).
Tja, het is maar de vraag of Necati naar Sivas wil, Umit Karan zie ik Istanbul ook niet verlaten en Aydin Yilmaz zou niet weg moeten al is het als huur. (edit: Necati (doet alsof?) weet van niks: http://ligtv.com.tr/VideoHaber/?r=1&hid=50458 )
Het bod van 3.5 mil. Euro + 2 spelers + Aydin verhuren is wel een te hoog bod voor Mehmet Yildiz, Baros heeft geloof ik iets van 4.5-5 mil. Euro als prijs gehad.
Onderzoek in 16 Europese landen staat erbij, ik ben benieuwd of Turkije daar ook onder valt. Aan de andere kant 9 + 7.3 = 16.3 miljoen fans, zijn er dan zoveel niet-Turken die Galata of Fener steunen? Want met alleen Turken in Europa kom je volgens mij niet aan dat getal.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:07 schreef thloreg het volgende:
Eeej hebben jullie deze tabel met onze club boven die van Ferner!!!! (zoals het hoort) al gezien?![]()
![]()
Haydi, Haydi, Haydi Cim Bom! Haydi, Haydi, Haydi Cim Bom! Haydi, Haydi, Haydi Cim Bom!
LOLquote:Op zondag 28 december 2008 00:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Het is een enorm slechte lijstje, van de 50 teams zijn er 40 ofzo uit engeland
Het gaat toch prima zo, veel concurrentie of is het ineens niet zo boeiend meer omdat galatasaray niet goed draait?quote:Op zondag 15 februari 2009 15:12 schreef msnk het volgende:
De Süper Lig gaat echt helemaal nergens meer over, ben het zo spuugzat.
quote:Galatasaray SK is een sportclub uit Istanbul, opgericht in 1905. De vereniging is het meest bekend van het voetbal, maar heeft ook afdelingen voor basketbal, volleybal, zwemmen, roeien, waterpolo en atletiek. De clubkleuren zijn geel en rood. Galatasaray is tot nu toe 17 keer landskampioen van Turkije geworden. Het voetbalstadion van Galatasaray draagt de naam van de oprichter, Ali Sami Yen.
quote:De naam van de club, en van een buurt in Istanbul, verwijst naar het oude volk der Galaten, en betekent "Galatenpaleis".
quote:Galatasaray Spor Kulübü werd in 1905 opgericht door een aantal leerlingen van het plaatselijke lyceum onder leiding van Ali Sami Yen. Ze namen de Turkse kleuren rood en wit aan. Als doel van hun vereniging stelden ze: "In groepsverband voetballen net als de Engelsen. In het bezit zijn van een kleur en een naam. Teams verslaan die niet Turks zijn."
Niet om een specifieke reden, maar ik mag ze gewoon niet. Misschien omdat ze bij de 'Grote Vier' horenquote:
Veel concurrentie zou ik niet eens erg vinden. Ik erger mij mateloos aan het anti-voetbal dat gespeeld wordt. Laatst ook in de wedstrijd Antalya - GS. Antalya doet niets anders dan wachten op de counter. Zodra ze een goal hadden schoten ze elke bal in hun helft ver naar voren, al was er geen speler in de helft van GS. Daarnaast hebben veel Turkse teams nou eenmaal geen kwaliteit in huis en is het enige wat ze kunnen counteren en hard tackelen, vooral als ze tegen grotere teams spelen. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de scheidsrechters en de man erachter (Oguz Sarvan).quote:Op zondag 15 februari 2009 17:31 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Het gaat toch prima zo, veel concurrentie of is het ineens niet zo boeiend meer omdat galatasaray niet goed draait?
gossie. dus omdat 1 van hun niet meedoet draait het hele team ineens niet zo goed meer ?quote:"Vooral als er één of meer spelers uit de groep Kewell-Lincoln-Arda-Baros niet meedraaien gaat het stukken minder."
Aha, ok. Dat kanquote:Op zondag 15 februari 2009 23:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Niet om een specifieke reden, maar ik mag ze gewoon niet. Misschien omdat ze bij de 'Grote Vier' horenIk zou het ook niet leuk vinden als Besiktas boven Galatasaray staat, of Fenerbahçe. Maar bij Fener zou ik het makkelijker kunnen verdragen denk ik.
De mensen uit Trabzon en andere mensen uit het Karadeniz gebied vind ik aardige mensen hoor daar niet van.
En bedankt Ray![]()
Hoe goed is je engels ? Even de OFFICIELE REGEL VAN DE FIFA erbij pakken.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:43 schreef Meh7 het volgende:
De wedstrijd tegen Kayseri was in de 30e minuut al afgelopen door Lincoln een onterechte tweede gele kaart te geven. Hierdoor heeft Lincoln niet alleen 60 minuten die wedstrijd niet kunnen spelen, maar heeft hij de wedstrijd tegen Antalya ook gemist. Goed gepland he?
quote:Over de penalty in de laatste minuut: de scheids durfde hem niet te geven. Hij had al gedaan wat hij moest doen. Als hij eerlijk was had hij hem gegeven. Op deze manier laat hij de publieke opinie in Turkije zogenaamd twijfelen over zijn motieven.
Dus jij wilt zeggen dat iedereen die een functie heeft ergens bij de voetbalbond geen fan is van een bepaalde club ? Wat maakt dit eigenlijk uit? Als we het zo gaan spelen dan weet ik nog wel een betere, ken jij Haluk Ulusoy nog ?quote:Oh en even herhalen: OGUZ SARVAN.
Waaahquote:Op maandag 16 februari 2009 14:40 schreef msnk het volgende:
en niemand zegt iets over mijn nieuwe OP
Er staat "delaying the restart". Op het moment dat Lincoln de bal raakte was het spel al gestart, beste Clio. Als de scheids daar Emre Asik een gele kaart had gegeven omdat hij de bal nog vasthield, was het volgens die regel geweest. Op het moment dat Lincoln de bal onderschepte, had Saidou de bal al het spel in gebracht. Er is derhalve geen sprake van een "delay of the restart".quote:Op maandag 16 februari 2009 13:51 schreef ClioSporT het volgende:
Hoe goed is je engels ? Even de OFFICIELE REGEL VAN DE FIFA erbij pakken.
[ afbeelding ]
Je mag een hervatting van een vrije trap niet hinderen, doe je dit wel dan is het een GELE KAART. 2 x GEEL = ROOD![]()
Hij veegt de bal weg met zijn hand terwijl hij ernaar kijkt, natuurlijk penalty. Hij had ook al geel, dus had het rood moeten worden. Kayseri had kunnen winnen, maar GS had al 2 punten verloren + moest de volgende wedstrijd zonder Lincoln spelen. Oguz Sarvan heeft daarmee 5 punten van GS afgetroggeld.quote:Ik ben blij dat je toegeeft dat KAYSERISPOR een penalty in de laatste minuut had moeten krijgen waardoor de kans op overwinning zeer groot had geweest.![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:40 schreef msnk het volgende:
en niemand zegt iets over mijn nieuwe OP
Bij mij doen ze het niet iig, rode kruisjes.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:47 schreef msnk het volgende:
Doen de headshots het trouwens bij jullie? De ene keer zie ik wel foto's bij de namen, en de andere keer niet...
Zo zie ik ze wel, maar in OP zie ik ze niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:52 schreef msnk het volgende:
Vreemd.
Je hoort dit te zien
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:45 schreef Meh7 het volgende:
[..]quote:Er staat "delaying the restart". Op het moment dat Lincoln de bal raakte was het spel al gestart, beste Clio. Als de scheids daar Emre Asik een gele kaart had gegeven omdat hij de bal nog vasthield, was het volgens die regel geweest. Op het moment dat Lincoln de bal onderschepte, had Saidou de bal al het spel in gebracht. Er is derhalve geen sprake van een "delay of the restart".
Dus omdat gs al 2 punten had verloren (of heeft kayseri deze verloren?) belde oguz sarvan tijdens de 2e helft van de wedstrijd even met de scheidsrechter om te zeggen dat mocht iemand van galatasaray duidelijk hands maken in het strafschopgebied er GEEN PENALTY moest gegeven worden hahahaquote:Hij veegt de bal weg met zijn hand terwijl hij ernaar kijkt, natuurlijk penalty. Hij had ook al geel, dus had het rood moeten worden. Kayseri had kunnen winnen, maar GS had al 2 punten verloren + moest de volgende wedstrijd zonder Lincoln spelen. Oguz Sarvan heeft daarmee 5 punten van GS afgetroggeld.
quote:Pro-Fener zijn is het probleem niet als hij zijn taak goed volbrengt, het probleem is dat Oguz Sarvan Anti-GS is.
Hij stond niet voor de bal, hij stond er twee meter van af. The required distance geldt niet als een speler de vrije trap snel wil nemen. Saidou kon kiezen tussen wachten totdat iedereen afstand neemt of de bal gelijk nemen, hij deed het tweede.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:01 schreef ClioSporT het volgende:
Ik wist wel dat je eroverheen zou lezenEr staat onder dat delaying gedoe (wat ik best duidelijk aangeef ook) dat je ook op een respectabele afstand moet staan wat hij niet deed. Dat delaying gedoe is ook gewoon correct toegepast, hij verhinderd namelijk het hervatten van het spel door voor de bal te staan, snap je dit wel ?
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:29 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hij stond niet voor de bal, hij stond er twee meter van af. The required distance geldt niet als een speler de vrije trap snel wil nemen. Saidou kon kiezen tussen wachten totdat iedereen afstand neemt of de bal gelijk nemen, hij deed het tweede.
Je moeder is een kneusquote:Op maandag 16 februari 2009 15:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
![]()
Laat ook maar. Al het andere heb je zeker geen antwoord op, kneusje.
OMG!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je moeder is een kneus![]()
Denk je nou echt dat voetbalregels zijn samen te vatten in 7 simpele regels? Er zijn tal van uitzonderingen.
Ik heb het vaak genoeg gezien en met mij vele anderen die ook vinden dat de gele kaart niet correct was.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:43 schreef ClioSporT het volgende:
Zoek anders op youtube even naar die gele kaart die hij kreeg. Hij springt naar de bal toe terwijl de vrije trap wordt genomen. Gewoon een gele kaart. Wat lul je nou nog?
Nope.quote:Ga je nog steeds niet reageren op al het andere wat ik hierboven heb opgenoemd
Wel: RE RE RE RA RA RA GALATASARAY GALATASARAY CIM BOM BOM!quote:of heb je gewoon niks meer te zeggen![]()
![]()
Nee hoor want jij hebt het wel gelezen en zit je met een bek vol stront met totaal geen idee wat nou te plaatsen als reactie.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:59 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij owned, want jij hebt voor niets getypt.
Nee ik heb een deel van je post niet gelezen omdat jij over mijn antwoorden heen leest en dezelfde dingen opnieuw vraagt. Ik kan hetzelfde duidelijker proberen op te schrijven of ik kan mij erbij neerleggen dat je het toch niet snapt of wilt snappen. Ik ga straks wel een stukje typen over de gang van zaken bij Fener in het Fener topic. Bereid je maar alvast voor.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:01 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nee hoor want jij hebt het wel gelezen en zit je met een bek vol stront met totaal geen idee wat nou te plaatsen als reactie.
Nee want iedereen kan het lezen dat jij geowned bentquote:Op maandag 16 februari 2009 15:59 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij owned, want jij hebt voor niets getypt.
quote:Where have you enjoyed playing the most so far in your career?
Wojtek Zdrojkowski, London
Of course, I remember my days at Liverpool. The years I spent there were wonderful and I will never forget them. And Galatasaray is my second favourite.
quote:Who is the best defender you have faced?
Andre Dega Barros, 28, Brazil
It is difficult to pick only one. But I would go for players like Rio Ferdinand or John Terry. I used to play against [Marcel] Desailly also. All of them were or are very good defenders.
quote:Which Turkish food do you like the most?
Ibrahim Erhan Arslan, 20, Turkey
We have a kebab after every match and a Turkish kind of pizza called lahmacun. Apart from that, I have not tasted much Turkish food so far. But kebabs are good!
Hmmm, naja... Als Galatasaray maar wintquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:16 schreef Meh7 het volgende:
Hasan is niet mee jongens, hij is nog niet helemaal hersteld. Kewell zal waarschijnlijk ook laat invallen, ik denk niet dat hij na zijn blessure een hele wedstrijd kan afmaken.
Ze hebben tegen Olympiakos, Benfica en Herta Berlin ook goed gespeeld dit jaar. Zolang ze de wedstrijd serieus nemen en zich inzetten kunnen we winnen vanavond. We zien wel. Dit topic zal wel volstromen als GS het niet goed doet en anders zal het wel stil blijvenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Hmmm, naja... Als Galatasaray maar wint. Hopelijk spelen ze wel beter dan de vorige keer (tegen Antalyaspor).
Hehequote:Op woensdag 18 februari 2009 12:48 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ze hebben tegen Olympiakos, Benfica en Herta Berlin ook goed gespeeld dit jaar. Zolang ze de wedstrijd serieus nemen en zich inzetten kunnen we winnen vanavond. We zien wel. Dit topic zal wel volstromen als GS het niet goed doet en anders zal het wel stil blijven
------------Sanctisquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:05 schreef Julis het volgende:
Galatasaray begint met dit elftal: De Sanctis, Barış, Meira, Servet, Emre Aşık, Arda, Mehmet Topal, Ayhan, Kewell, Lincoln, Baros. Bron: http://www.ajansspor.com/(...)ibbeden_surpriz.html Nog 40 minuten voor de wedstrijd!
quote:
Misschien moeten we ruilen: Skibbe tegen Dede.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:57 schreef xminator het volgende:
galata heeft verloren ()
Tegen koceali spor ( hekkensluiter ) ze staan met 12 punten laatste.
gs 2 - 5 Kocaelispor , en dat nog wel thuis.
Realitycheck voor sommigen. Skibbe is gewoon niet de juiste trainer.
Ik had geen "betere" analyse kunnen verwachten hahaha..quote:Op maandag 23 februari 2009 00:07 schreef Meh7 het volgende:
Wat een wedstrijd was dat ook he. Baros die een penalty mist bij 2-3, als die erin zat had GS misschien nog door kunnen zetten. We speelden vanaf dat punt ook met tien man (Servet geblesseerd en eruit en de 3 wissels waren al gemaakt)
Ach ja, donderdag spelen we nog in de UEFA cup, in tegenstelling tot andere Turkse clubs. De SuperLig is dan ook alleen boeiend omdat het de toegang verschaft tot Europees voetbal. Het kutspel wat Kocaeli speelde is geen voetbal te noemen: verdedigen met zijn allen en de bal naar voren schoppen bij de eerste beste kans.
En oh ja, basisschool-logica mag niet ontbreken: Bordeaux speelt gelijk tegen GS, GS verliest van Kocaeli, dus Kocaeli is beter dan Bordeaux. Ik weet zeker dat Kocaeli afgelopen woensdag van Bordeaux had gewonnen. ()
Waar is jouw analyse van de afgelopen wedstrijden van Fener? Of is het enige wat je kan trollen in dit topic?quote:Op maandag 23 februari 2009 04:09 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik had geen "betere" analyse kunnen verwachten hahaha..
Ik heb al gezegd dat Kocealispor beter dan Bordeaux is, kan je niet lezen? (Wat een voetbalkennis heb jij ook)quote:Verdedigend Kocaeli scoort er 5, kan je nagaan als ze hadden aangevallen.
De Turkse league interesseert mij geen moer, het zijn 99% clubs die niets voorstellen. Galatasaray interesseert mij wel, kan je dat begrijpen? Daarom kijk ik naar die wedstrijden en schrijf ik hier wat ik denk.quote:Super lig is ineens niet interessant meer ??????????????????
Je talloze berichten VOOR DE WEDSTRIJD doen inderdaad overkomen alsof het je totaal NIET interesseerd hahhaha
Is het een persconferentie van Skibbe of ook van het bestuur (Adnan Polat en anderen)? Ik zou wel verwachten dat het bestuur met een verklaring komt over hoe het verder zal gaan. We zien wel.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:17 schreef magnifor het volgende:
Skibbe wordt ontslagen of neemt ontslag. Er is straks een persconferentie.
Thank you god!!! Verlos ons van het beest!!!
Hij wordt bedankt voor zijn diensten.quote:23.02.2009 12:13
Kamuoyuna duyuru
Galatasaray Teknik Direktörü Michael Skibbe’nin bugün itibarıyla görevine son verilmiştir.
Görevde bulunduğu süre içerisinde karşılıklı anlayış ve dostluk çerçevesinde sürdürdüğümüz ilişkimiz doğrultusunda Sayın Michael Skibbe’ye bugüne kadar olan hizmetlerinden dolayı teşekkür eder, bundan sonraki yaşantısında da başarılar dileriz.
Galatasaray Spor Kulübü Yönetim Kurulu
We moeten donderdag tegen Bordeaux, Skibbe weg, Servet is geblesseerd en ligt er voor 2 maanden uit, Emre Gungor geblesseerd. Ik heb weinig hoop, maar vorig jaar zijn we ook kampioen geworden zonder een technisch directeur.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:29 schreef magnifor het volgende:
Eindelijk, verlost van het beest!
Mijn analyse was dat er zo slecht is gespeeld door Fenerbahce dat er geen analyse mogelijk was, Fenerbahce heeft het allemaal aan zichzelf te danken! Nu jij weer. Het heet geen trollen btw, het heet heel simpel "Meh7"quote:Op maandag 23 februari 2009 11:08 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waar is jouw analyse van de afgelopen wedstrijden van Fener? Of is het enige wat je kan trollen in dit topic?
[..]
Ik heb al gezegd dat Kocealispor beter dan Bordeaux is, kan je niet lezen? (Wat een voetbalkennis heb jij ook)
[..]
De Turkse league interesseert mij geen moer, het zijn 99% clubs die niets voorstellen. Galatasaray interesseert mij wel, kan je dat begrijpen? Daarom kijk ik naar die wedstrijden en schrijf ik hier wat ik denk.
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:39 schreef Meh7 het volgende:
Ik ga niet meer reageren op de trolls van Clio.
[ afbeelding ]
Bulent Korkmaz (links) is de vervanger van Skibbe.
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:46 schreef xminator het volgende:
Jullie'' top verdediger'' meira peert hem ook
Bulent Korkmaz heeft dus een contract gekregen van anderhalf jaar. Ik ben benieuwd of hij zo lang kan blijven.quote:23.02.2009 16:00
Kamuoyuna Duyuru
Galatasaray Futbol AŞ, Profesyonel Futbol A Takımı teknik direktörlüğü görevi için Sayın Bülent Korkmaz ile 2009-2010 futbol sezonunun sonuna kadar anlaşmıştır.
Teknik direktör Bülent Korkmaz’a yeni görevinde başarılar dileriz.
Galatasaray Futbol AŞ
Inderdaad, want bulent korkmaz heeft niet echt veel bereikt...quote:Op maandag 23 februari 2009 15:22 schreef ClioSporT het volgende:
Slechter dan bulent hadden ze niet kunnen uitkiezen. Moet wel zeggen dat qua karakter trainer en club zeer geschikt zijn voor elkaar.
Denk dat de assistent trainer het zal gaan doen.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:47 schreef Julis het volgende:
Zijn eerste wedstrijd, donderdag tegen Bordeaux, is al meteen een zware opgave. Ik vond Skibbe eigenlijk wel een goede coach. Jammer dat hij vóór de wedstrijd Galatasaray-Bordeaux is ontslagen. Het wordt er zo niet beter op... Ik hoop dat ik het verkeerd heb.
Succes Korkmaz
De spelers namen Europese wedstrijden wel steeds serieuzer dan wedstrijden in de competitie. Ik denk dat Skibbe het team niet voldoende kon motiveren voor de competitie wedstrijden. Bulent Korkmaz zal dat in ieder geval beter kunnen, hij wordt door veel spelers ook nog eens als "abi" gezien. Sowieso is alleen Skibbe weg, de assistent trainers zijn gebleven.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:47 schreef Julis het volgende:
Zijn eerste wedstrijd, donderdag tegen Bordeaux, is al meteen een zware opgave. Ik vond Skibbe eigenlijk wel een goede coach. Jammer dat hij vóór de wedstrijd Galatasaray-Bordeaux is ontslagen. Het wordt er zo niet beter op... Ik hoop dat ik het verkeerd heb.
Succes Korkmaz
Nou ben benieuwd wat je excuus zal zijn de eerstvolgende wedstrjid dat galatasaray verliest.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:17 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Bulent Korkmaz zal dat in ieder geval beter kunnen, hij wordt door veel spelers ook nog eens als "abi" gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Bulentje heeft ze echt scherp gemaakt en gemotiveerd hoor in de kleedkamer voor de wedstrijd.quote:
Man man, die twee goals achter elkaar, die goal van Kewell was ongelooflijk. Eerste minuut die goal tegen, ik kon het niet geloven. Hopelijk houden we het vol.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:24 schreef Julis het volgende:
Wat een geweldig doelpunt van Kewell! We hebben nog hoop!Geweldig dit! Hopelijk maakt Galatasaray het ook af.
Ach we hebben nog een kwartier om het goed te maken. Wel slecht dat ze 3-1 weggeven.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:12 schreef magnifor het volgende:
Nou jongens, dat was het. tot volgend jaar.
Galatasaray is het sterkst in de aanval, we missen Servet wel erg in deze wedstrijd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:13 schreef magnifor het volgende:
We zouden dit rustig moeten uitspelen maar wat doen we? Verdedigen als een stel amateurs.
Meira is inderdaad shit.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:16 schreef xminator het volgende:
Hahah MEIRA![]()
![]()
Beste verdediger![]()
MERIA
![]()
3-3 is in dit geval even erg als verliezen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:20 schreef Meh7 het volgende:
Ach 3-3 is ook niet het einde van de wereld, als we maar niet verliezen.
We worden inderdaad uitgeschakeld in de UEFA CUP, maar nu nog verliezen zou te erg voor woorden zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:21 schreef magnifor het volgende:
[..]
3-3 is in dit geval even erg als verliezen.
Sabri zou hoogst waarschijnlijk uit de selectie gezet worden na de wedstrijd. Het bestuur had aangegeven dat het straffen van de spelers na deze wedstrijd zou gebeuren. Hij heeft zichzelf gered!quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:27 schreef xminator het volgende:
GASSARAY GASSARAY MUAHAHAHA![]()
Zo sarbi heeft zijn basisplaats verzekerd voor het komend seizoen
Wonder ?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:31 schreef magnifor het volgende:
En we zijn door, het is een wonder![]()
![]()
![]()
![]()
Wonder in de zin van tot twee maal toe terug komen in de wedstrijd. Ze hebben ervoor gevochten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Wonder ?![]()
Zo goed was bordo niet. GS heeft alleen met zijn eigen verdediging lopen spelen.
olum, ga lekker naar je eigen team kijken. Ga hier niet stoer lopen doen als je eigen team niks laat zien.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Wonder ?![]()
Zo goed was bordo niet. GS heeft alleen met zijn eigen verdediging lopen spelen.
Super beeldkwaliteit trouwens. Ik heb 'm ook hier bekeken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:26 schreef Meh7 het volgende:
Super beeld, voor de geinteresseerden http://www.m6.fr/html/emissions/foot/live.html (wel in het Frans)
De lachjes van die commentators waren af en toe (lees: bij de 3-2 en 3-3) wel irritant. Ach, eind goed al goed.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Super beeldkwaliteit trouwens. Ik heb 'm ook hier bekeken.
Hier kun je alle doelpunten bekijken:quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:04 schreef RomeoTamo het volgende:
Komt deze nog als samenvatting op NL3 of Eurosport??
Wat een wedstrijd zeg, GE-WEL-DIG !!!!!!
Korte samenvatting hier http://tinyurl.com/aeu6hfquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hier kun je alle doelpunten bekijken:
Galatasaray - Bordeaux0 - 1 (Bellion - minuut 1) 1 - 1 (Arda - minuut 42) 2 - 1 (Kewell - minuut 45) 3 - 1 (Arda - minuut 65) 3 - 2 (Chamakh - minuut 73) 3 - 3 (Cavenaghi - minuut 75) 4 - 3 (Sabri - minuut 90)
Ja het was wel een leuke wedstrijd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:33 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wonder in de zin van tot twee maal toe terug komen in de wedstrijd. Ze hebben ervoor gevochten.
En zeg eerlijk: het was objectief gezien een leuke/spannende wedstrijd om naar te kijken.
Hagi deed ook altijd zoiets als we het nodig hadden. Ik hoop dat Kewell nog lang bij Galatasaray blijft spelen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Harry KewellWat een geweldig doelpunt!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:11 schreef ClioSporT het volgende:
Jah inderdaad, hopen dat ze winnen anders is de wedstrijd in samiyen ineens minder spannend.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:31 schreef xminator het volgende:
[..]
GS moet winnen, anders komen ze 3 punten achter FB en heel wat meer achter de rest.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:31 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jah inderdaad, hopen dat ze winnen anders is de wedstrijd in samiyen ineens minder spannend.
Ik zei het toch....quote:Op maandag 23 februari 2009 14:46 schreef xminator het volgende:
Jullie'' top verdediger'' meira peert hem ook
Het kan goed zijn dat hij zich niet kan aanpassen aan het leven in Turkije of aan GS en dat hij weg wil. Ik denk echter niet dat hij opzettelijk het team zou saboteren om weg te mogen. Ik bedoel wat voor beeld krijgt het nieuwe team (gerucht is dat hij naar Zenith vertrekt) dan over hem?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik zei het toch....
Hij ging express dom doen om te vertrekken.
Het is hem gelukt .
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:12 schreef Meh7 het volgende:
Ik wacht even af tot het officieel is. Als hij echt vertrekt, zie ik het somber in voor de rest van het seizoen. Niet dat hij zo belangrijk was, maar de andere belangrijke centrale verdedigers zijn ook geblesseerd.
Deze man heeft inside info!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:53 schreef xminator het volgende:
Ik zei het een paar weken geleden. Nu is het officieel.
Heb ik altijd gehad...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:56 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Deze man heeft inside info!!!
Maar het is idd officieel, het staat inmiddels op de site van GS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |