Alleereerst fijn om te zien dat er nog iemand inhoudelijk komt reageren in plaats van even roepen dat het vies is.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee ik veroordeel mensen niet omdat IK het niet normaal vind.. ik merk alleen op dat een mens instinctief afkeer heeft tegen seks met familie. dat is niet mijn mening maar gewoon een biologisch feit.
dat is hetzelfde als je een pan die bloedheet is direct loslaat....
dat hoort in je te zitten.
wanneer dat bij jou niet zo is er iets mis met je genen
Yeah right....quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is pas van de laatste jaren/eeuw(en) dat men het afkeurt.
ik zal kijken of ik het in het weekend kan vinden want ik zit nu op mn werkquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:45 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Alleereerst fijn om te zien dat er nog iemand inhoudelijk komt reageren in plaats van even roepen dat het vies is.
Ik zou graag een bron willen zien waarin dat instict beschreven staat. Want als jij je nichtje bijvoorbeeld nooit gekend hebt en je komt haar toevallig tegen en wordt verliefd, dan zou je zomaar seks kunnen hebben.
Maar volgens jouw theorie voorkomt je instict dat.
Naar mijn mening hebben veel mensen afkeer tegen seks met familie omdat dit een taboe is, we zijn het niet gewend. Daarnaast heb je nog het Westermarck-effect, wat inhoudt dat je geen seksuele belangstelling hebt voor kinderen waarmee je je jeugd hebt doorgebracht. Als jij echter niet zo'n nauwe band hebt met je neef/nichtje en je voelt wel wat voor diegene dan zie ik niet in waarom je geen seks kunt hebben.
Sociale evolutie enzo.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is pas van de laatste jaren/eeuw(en) dat men het afkeurt.
En wat mij nou weer opvalt is dat er allemaal mensen langskomen die roepen dat het niet normaal is zonder enige vorm van argumentatie. Wat verwacht je daarmee precies bij te dragen aan deze discussie?quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Precies, dat viel mij ook op van die users die allerlei argumenten aanhalen om dit gedrag goed te praten.
Overigens moeten mensen zelf weten of ze met hun neef/nicht neuken, maar normaal is het natuurlijk niet
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zie je dat ergens staan in mijn text? Daar gaat t toch helemaal niet om in dit topic of wel?
[..]
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[/open deur]
[..]
Wij zijn gelukkig geen familie..
.
Dat jij t niet normaal vind betekend niet dat er dat er dan wet mis is met iemand genen! Maar ik hou er over op ik kan net zo goed tegen een stoel praten die snapt dat nog sneller dan jij. Het gaat mij helemaal niet meer over t wel of niet neuken van je neef\nicht maar om t feit dat jij zomaar mensen veroordeeld.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee ik veroordeel mensen niet omdat IK het niet normaal vind.. ik merk alleen op dat een mens instinctief afkeer heeft tegen seks met familie. dat is niet mijn mening maar gewoon een biologisch feit.
dat is hetzelfde als je een pan die bloedheet is direct loslaat....
dat hoort in je te zitten.
wanneer dat bij jou niet zo is er iets mis met je genen
ff wat aangepast. Dat jij t niet normaal vind betekend niet dat t meteen niet normaal is. Tenzij jou mening t zelfde is als de meerderheid van de mensheid en jij daar wetenschappelijk bewijs voor hebt.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Precies, dat viel mij ook op van die users die allerlei argumenten aanhalen om dit gedrag goed te praten.
Overigens moeten mensen zelf weten of ze met hun neef/nicht neuken, maar normaal is vind ik het natuurlijk niet
Dat mag jij vinden en nee dat vind ik niet normaal nee. Je trekt t meteen persoonlijk op mij. Ik heb hier een standpunt proberen uit te leggen. Nergens staat dat ik dat vind. Ik vind all1 die reacties hiero niet normaal. Omdat je ergens iets anders over denkt ben je meteen niet normaal ed. Dat stuit mij tegen de borst. Meer niet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:14 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Nee dat vraag ik omdat jij beargumenteert het normaal te vinden omdat er geen kinderen worden gemaakt.
Dus nog een keer, vind je het neuken met vader/ moeder/ broer/ zus ook normaal zolang er niet wordt voortgepland?
M.a.w. ik vind het geen argument.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat jij t niet normaal vind betekend niet dat er dat er dan wet mis is met iemand genen! Maar ik hou er over op ik kan net zo goed tegen een stoel praten die snapt dat nog sneller dan jij. Het gaat mij helemaal niet meer over t wel of niet neuken van je neef\nicht maar om t feit dat jij zomaar mensen veroordeeld.
[..]
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lees mijn post nu eerst eens!
alsjeblieft
ik word hier zooo moe van
Dude...doe even rustig aan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden en nee dat vind ik niet normaal nee. Je trekt t meteen persoonlijk op mij. Ik heb hier een standpunt proberen uit te leggen. Nergens staat dat ik dat vind. Ik vind all1 die reacties hiero niet normaal. Omdat je ergens iets anders over denkt ben je meteen niet normaal ed. Dat stuit mij tegen de borst. Meer niet.
Kat in het nauw enzo.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:45 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Dude...doe even rustig aan.
Ik stel je gewoon een vraag. Misschien moet je je niet zo aangevallen voelen.
Ik vraag me af waarom jij het argument gebruikt dat er geen kinderen gemaakt worden. Seks met vader/moeder/broer/zus waar geen voortplanting bij plaatsvindt vind je dan weer niet normaal. Dan gaat je argument toch niet op?
autoritaire leeftijdsverschillen vind ik niet goed. normaal of acceptabel, daar gaat het om. broer zus relaties zijn er. of dit normaal is? nee. acceptabel? ja.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:14 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Nee dat vraag ik omdat jij beargumenteert het normaal te vinden omdat er geen kinderen worden gemaakt.
Dus nog een keer, vind je het neuken met vader/ moeder/ broer/ zus ook normaal zolang er niet wordt voortgepland?
M.a.w. ik vind het geen argument.
Wat bedoel jij precies met acceptabel? Dat je het niet af zou keuren? Dat je vindt dat het moet kunnen? Je vindt mensen die dat doen niet geschift?quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
autoritaire leeftijdsverschillen vind ik niet goed. normaal of acceptabel, daar gaat het om. broer zus relaties zijn er. of dit normaal is? nee. acceptabel? ja.
ik ga niet tussen de liefde van twee mensen peuren, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:16 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Wat bedoel jij precies met acceptabel? Dat je het niet af zou keuren? Dat je vindt dat het moet kunnen? Je vindt mensen die dat doen niet geschift?
Nee ik ook niet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ga niet tussen de liefde van twee mensen peuren, dat bedoel ik.
prima, jouw mening en dat van velen, beetje burgerlijk, maar goed.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:22 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.
Neemt niet weg dat ik t sick vind
-Mellow-quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
prima, jouw mening en dat van velen, beetje burgerlijk, maar goed.
zit het niet zo dom voor hem op te nemen, al hebben jullie nog net geen seks, of welquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
-Mellow-. en burgerlijk.
. Sure.
.
Een UVT-er is over het algemeen een stuk meer open minded dan menig ander Fok!ker.
Maar please, wat is er in hemelsnaam burgerlijk aan als je incest vies/sick vindt?
Hem?quote:Op vrijdag 28 november 2008 18:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zit het niet zo dom voor hem op te nemen, al hebben jullie nog net geen seks, of wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |