Dus seks met je moeder/vader/broer/ zus is ook normaal zolang je er maar geen kinderen mee maakt?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
We hebben t over sex! niet over kinderen krijgen! Puur en all1 de sex daar heb ik niks op tegen. Mits ze t alle 2 willen en alle 2 volwassen zijn. Niemand (op de tegenstanders na) heeft t hier over kinderen krijgen! Anders was de TT wel : Kinderen krijgen met je neef\nicht.
Zie je dat ergens staan in mijn text? Daar gaat t toch helemaal niet om in dit topic of wel?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:40 schreef -Mellow- het volgende:
Vorige topic
[..]
Dus seks met je moeder/vader/broer/ zus is ook normaal zolang je er maar geen kinderen mee maakt?
Dan is t dus niet wederzijds en gebeurt er ook niks. einde gesprek.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:25 schreef -Mellow- het volgende:
Mijn neef heeft ooit tegen mijn nichtje gezegd dat ie t jammer vond dat ik zijn nichtje was
*ril
Ik ben t met je eens hoor maar ik ben lesdycties. Is dat een typo of betekend t echt wat?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:08 schreef zoalshetis het volgende:
jezus, iedereen begint hier over incestbaby's, gore inteeltvoorstekllingen en absurde gedachten. ik heb twee families, elk met familiewapen. van één familie heb ik 59 neven en nichten. en 300+ achter neven en nichten.
van de ander 17 neven en nichten en daar zit er toevallig een tussen die ik leuk vind en zij mij. ja! we hebben geneukt, ja! we zijn langs de abortuskliniek gegaan. neemt niet weg dat het kan gebeuren met neef, nicht of een niet familiar persoon.
en ja! het neuken was wel extra lekker. of het nou komt omdat ze nicht was of omdat we elkaar leuk vinden mag ik helaas, vanwege het neef-nichtverhaal nooit zien.
aangepast. dank je voor het melden. ben blij dat je de rest wel begrijpt.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben t met je eens hoor maar ik ben lesdycties. Is dat een typo of betekend t echt wat?
Wij zijn gelukkig geen familie.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:25 schreef -Mellow- het volgende:
Mijn neef heeft ooit tegen mijn nichtje gezegd dat ie t jammer vond dat ik zijn nichtje was
*ril
Zie pagina 6 van deeltje 1. Ik zeg dat t moet kunnen. Ik heb all1 nooit sex gehad met mn nicht.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aangepast. dank je voor het melden. ben blij dat je de rest wel begrijpt.
Als je t dan zo een tiefus incest topic vind waarom post je er dan weer in? stiekem toch seksuele interesse? Nou blijft t weer in jou actuele topics staan.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus 2de tyfusdeel van dit incest topic
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je t dan zo een tiefus incest topic vind waarom post je er dan weer in? stiekem toch seksuele interesse? Nou blijft t weer in jou actuele topics staan.
Zolang je je beperkt tot anaal niet nee.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:20 schreef Kogando het volgende:
Van sex met mijn neef kunnen we toch helemaal geen kinderen krijgen?
onzin. iedereen studeert, of heeft gestudeerd in mijn beide families. en dan bedoel ik geen hogeschool waar je gewoon scholier bent.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee gewoon om te kijken welke users er een genetisch defect van heb ik jou daar hebben
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zolang je je beperkt tot anaal niet nee.
een genetisch defect heeft niet perse iets met je iq te makenquote:Op donderdag 27 november 2008 17:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
onzin. iedereen studeert, of heeft gestudeerd in mijn beide families. en dan bedoel ik geen hogeschool waar je gewoon scholier bent.
neuken met je nichtje kan gewoon lekker geil zijn. en ik ben daar een voorstander van. voortplanting is niet zo belangrijk, al hebben we wel ooit een abortus laten doen.
Dat denk ik ook van jou als je all1 daarom al dit topic volgt. Volgens mij spoor je zelf helemaal niet!quote:Op donderdag 27 november 2008 17:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee gewoon om te kijken welke users er een genetisch defect van heb ik jou daar hebben
Laat je niet kennen man. Die heb ik hier nog geen enkel inteligente of serieuze post zien plaatsen. Dat zegt imho al genoeg.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
onzin. iedereen studeert, of heeft gestudeerd in mijn beide families. en dan bedoel ik geen hogeschool waar je gewoon scholier bent.
neuken met je nichtje kan gewoon lekker geil zijn. en ik ben daar een voorstander van. voortplanting is niet zo belangrijk, al hebben we wel ooit een abortus laten doen.
en hoe uit het zich bij jou dan?quote:Op donderdag 27 november 2008 17:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een genetisch defect heeft niet perse iets met je iq te maken
doordat je je aangetrokken voelt tot je directe familiequote:Op donderdag 27 november 2008 17:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en hoe uit het zich bij jou dan?
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook van jou als je all1 daarom al dit topic volgt. Volgens mij spoor je zelf helemaal niet!
Ja met zo een zieke geest als jij wel ja. Ik en met mij anderen proberen hier op een normale manier te discussieëren (of hoe je dat ook schrijft zoals boven al vermeld ik ben lesdycteis) en steeds komen er weer van die bekropen mensen als jij langs die meteen beginnen te huilen: he nee gatver dat is incest. En gaan t meteen hebben over de kinderen die daar van komen Als je dat vind dan hoor je niet in dit topic thuis. Maar goed dat is mijn mening. Als je sex hebt hoeft dat nl niet te betekenen dat je kinderen meteen krijgt.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
stop dan maar met dat denken.. het heeft gewoon entertainende waarde
oke ik zal je het principe van een forum even uitleggen...quote:Op donderdag 27 november 2008 17:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja met zo een zieke geest als jij wel ja. Ik en met mij anderen proberen hier op een normale manier te discussieëren (of hoe je dat ook schrijft zoals boven al vermeld ik ben lesdycteis) en steeds komen er weer van die bekropen mensen als jij langs die meteen beginnen te huilen: he nee gatver dat is incest. En gaan t meteen hebben over de kinderen die daar van komen Als je dat vind dan hoor je niet in dit topic thuis. Maar goed dat is mijn mening. Als je sex hebt hoeft dat nl niet te betekenen dat je kinderen meteen krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |