mijn 67 en ja toen zat ik om 6 uur in de auto op maandag en op vrijdag om kwart voor 8.... zelfde trajectquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:41 schreef Jarno het volgende:
150km enkele reis?! Men, mijn record is 70km enkele reis, en dat vond ik toch al wel de limit. Zat ik om half zes in de auto om de file's voor te zijn..
Arnheim, Heimat, DLD.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:45 schreef Joene het volgende:
209 enkel is mijn record, gelukkig was dat richting DLD.
Den Oever - Bremen.quote:
Op vrijdag kun je 's ochtends altijd prima doorrijden, de middag is een drama, maar na 18:30 uur is die file ook wel weer opgelost. Woensdagmorgen is ook rustiger, blijkbaar is er dan ook massaal pappadag ofzoquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mijn 67 en ja toen zat ik om 6 uur in de auto op maandag en op vrijdag om kwart voor 8.... zelfde traject
ik snap ook niet dat wanneer mensen parttime gaan werken ze vrijdag vrij willen zijn en maandag willen werken
Maar jij bent student, da's heul geen werkquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik hoef op maandag 10 minuten met de bus te reizen en de rest van de dagen 40 minuten met de auto. Wat een contrast hé.
een schatje in je werkstadje?quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik hoef op maandag 10 minuten met de bus te reizen en de rest van de dagen 40 minuten met de auto. Wat een contrast hé.
Ik loop 40 uur per week stage, en dat is ook werk. En ik mag nog een half jaar langer stage lopen dus dan kan ik net voor de zomervakantie taart meebrengen omdat ik een jaar werk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar jij bent student, da's heul geen werk
verwachten ze dan ook dat je altijd klaarstaat als ze je bellen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach, lieve mensen, ik ben 5 minuten op de fiets onderweg..
Heer-lijk.
De 10 punten post van vandaag!quote:
quote:
ben je er al vanaf?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |