abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63771373
quote:
Op donderdag 4 december 2008 23:32 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat ik met energy weapons skill 65 sterker ben met een plasma rifle dan met small weapons skill 100 met welk small wapen dan ook
Heb ik ook, vooral met A21 31's (ofzo) Plasma rifle.
pi_63771444
1 goed character, 65uur, mn eerste game
1 slecht character, 3uur, om een vriend het spel te laten zien
1 slecht character, 3uur, om melee te proberen
1 slecht character, 11uur, om alles evil te doen en energy weapons te gebruiken, perongeluk verwijderd
1 slecht character, 2uur, om een andere vriend het spel te laten zien
1 neutraal character, 6uur, om overnieuw te beginnen met energy weapons

Ik wil uiteindelijk wel alle gamerpoints hebben, dus moet sowieso ook met evil en neutral lvl 20 bereiken
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_63771486
quote:
Op donderdag 4 december 2008 23:57 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Precies!
pi_63771499
Ik ben nog met mn eerste character bezig, weet zo even niet op hoeveel uur ik zit, ik denk ongeveer 25 tot 30 uur en ben zo evil als maar kan. Ga nu nog even nutteloos wat mensen uitmoorden en dan snel verhaallijn uitspelen.

En dan met een goed character beginnen en de hele wasteland verkennen want dat heb ik nu nauwelijks gedaan, heb naast de main storyline vrijwel niets bekeken/bezocht, dus moet dat nog wel even doen.
  vrijdag 5 december 2008 @ 00:28:00 #205
28033 Pek
je moet wat
pi_63772051
Easter egg gevonden, Uncle Leo

Iemand hem al tegen gekomen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder draait het soepeltjes op mijn oude single-core P4 3Ghz, 2 Ghz Ram, met 512Mb Ati X1650, nog geen crashes gehad, wat opmerkelijk is omdat ik met Oblivion toch de nodige problemen had op dezelfde bak. Af en toe een kleine hapering, da's alles. Ze hebben dus wel aan de engine gesleuteld, dat is duidelijk

Ik ben gisteren opnieuw begonnen met een character dat wél Megaton gaat opblazen en ook omdat ik wat domme dingen heb gedaan en dat anders wil aanpakken
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_63772313
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 00:28 schreef Pek het volgende:
Easter egg gevonden, Uncle Leo
DE Uncle Leo?

As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  vrijdag 5 december 2008 @ 07:27:43 #207
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_63774618
quote:
Op donderdag 4 december 2008 23:57 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Dat is dan ook een van de ""superwapens", waarvan er van elk type 1 te vinden is. Vergelijk de plasma rifle met bijvoorbeeld Lincolns Repeater en het ding is al een stuk minder indrukwekkend. Sowieso is Lincoln's Repeater het gaafste wapen uit het spel.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_63774931
quote:
Op donderdag 4 december 2008 23:37 schreef Lyzio het volgende:
Hoe vaak hebben jullie al het gevoel geproefd om opnieuw te beginnen? En waarom?

- 1x met een goed karakter, alle hoofdlocaties verkend, alle unieke items en bobbleheads verzameld en alle giga mutants gesloopt.
- 1x met een slecht karakter, alle hoofdlocaties verkend, alle unieke items en bobbleheads verzameld en alle giga mutants gesloopt.
- 1x met een neutraal karakter, bijna alle hoofdlocaties verkend, alle unieke items en bobbleheads verzameld en 2 van de 5 giga mutanten nog te slopen. Neutraal zijn valt niet mee. Om eerlijk te zijn is dit karakter, ondanks dat ze steelt als de raven, nog steeds een last best hope of the wasteland.

Ik ben er bijna klaar mee. Daarna vind ik het wel even mooi geweest. Ben benieuwd naar de addons.

* Jolly_Reaper heeft een sociaal leven nodig.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_63780276
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 07:27 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Dat is dan ook een van de ""superwapens", waarvan er van elk type 1 te vinden is. Vergelijk de plasma rifle met bijvoorbeeld Lincolns Repeater en het ding is al een stuk minder indrukwekkend. Sowieso is Lincoln's Repeater het gaafste wapen uit het spel.
Mwah, als je ook rekening houdt met de hoeveelheid ammunitie die ervoor te vinden is vind ik Lincoln's Repeater nogal tegenvallen. Die .44 kogels zijn echt verdomde zeldzaam.
  vrijdag 5 december 2008 @ 12:49:31 #210
28033 Pek
je moet wat
pi_63780832
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 12:29 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Die .44 kogels zijn echt verdomde zeldzaam.
Valt wel mee hoor. Je moet er geen molerats mee afschieten natuurlijk, maar gewoon bewaren voor als er weer eens een deathclaw op je af komt rennen. En consequent alle ammo opkopen die je bij handelaren tegen komt. Ik heb gemiddeld zo'n 150 rounds op zak
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_63782222
.44 kogels zijn inderdaad vrij zeldzaam. .308 kogels al helemaal.
Persoonlijk vind ik het vreemd dat je verreweg meer energy cells en fusion cells vindt dan conventionele ammunitie.
Mijn derde karakter gebruikt alleen laser wapens en ik krijg die energy/fusion cells gewoon niet op.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
pi_63783294
Ik heb meer .308 dan .44

Mn speciale plasma rifle is toch veel krachtiger, maarja, echte kogels knallen nou eenmaar veel lekkerder
pi_63785464
Eens. Ondanks de idioot korte afstand van de sniper rifle blijft het wel mijn favoriet. Altijd leuk @ point blank range. En hoe zo'n magnum gaten maakt in een deathclaw... Charles Bronson is er bijna niets bij.
  vrijdag 5 december 2008 @ 16:28:57 #214
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_63786123
De blackhawk en de Xuanlong Assault Rifle gebruik ik nu het meeste. Ideale wapens.
pi_63789364
Ok, volgens mij klopt er bij mij iets niet. Zit nog steeds in Megaton. Dat evil mannetje van wie je de bom moet laten exploderen heeft de sheriff vermoord. Bom zelf laten exploderen heeft voor mij nu geen nut meer dus. Maar als ik naar de bom loop krijg ik alleen de optie om hem te laten exploderen (wat ik niet kan omdat ik daar niet bekwaam in ben), maar niet om hem te ontmantelen?! Wat ik wel wil doen. Sterker nog, ik wordt belaagd door alle inwoners van Megaton, ben binnen 10 sec. dood als ik te dicht bij die bom in de buurt kom. Wat nu? Hoe ontmantel ik dat ding?!
"Hoeveel jaar is een maand?"
Xbox Live gamertag: Caas69
pi_63789555
Wel raar dat je hem niet kan ontmantelen, en dat ze je aanvallen. Maar als je mentats neemt kan je hem wel laten ontploffen, en betaald worden in tenpenny. En dat de sherrif dood is zou niet moeten uitmaken. Of heb je hem perongeluk zelf vermoord?
pi_63789651
Je zou dus gewoon 2 opties moeten krijgen als je er voor staat? Dat evil mannetje heeft de sheriff vermoord, nadat de sheriff verhaal ging halen bij hem. Had zelf namelijk de sheriff per ongeluk verteld dat dat evil mannetje mij de bom wilde laten ontploffen. Snapte? Mentats heb ik geprobeerd, maar kom ik nog steeds niet boven de 25 uit bij explosive skills?

Hmm... overnieuw beginnen?
pi_63789876
Overnieuw beginnen is nooit erg, wordt je character altijd beter, en aangezien je nog niet heel ver bent maakt het niet veel uit. Ik zou trouwens megaton wel laten staan voor moiras quest.
pi_63789968
Raar dat het gepeupel je aanvalt inderdaad.
Wat je kunt doen is Burke neerknallen voordat Burke de Sheriff neerknalt. (Dit kun je straffeloos doen nadat de Sheriff hem mee wil nemen.) De Sheriff bedankt je dan en zegt zoiets van schijnbaar een dagje ouder te worden.
pi_63789992
Ok. Ben niet zo heel erg ervaren met het free roaming rpg genre. Maar zal overnieuw beginnen dan.
Heb jij of heeft iemand nog tips voor wat een leuke speelstijl is ivm eigenschappen toekennen aan mn character? Had zelf al bedacht dat speech wel leuk is, maar heb je er ook echt veel profijt van?

Dan ga ik zo beginnen!
pi_63790315
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 19:21 schreef Caas het volgende:
Ok. Ben niet zo heel erg ervaren met het free roaming rpg genre. Maar zal overnieuw beginnen dan.
Heb jij of heeft iemand nog tips voor wat een leuke speelstijl is ivm eigenschappen toekennen aan mn character? Had zelf al bedacht dat speech wel leuk is, maar heb je er ook echt veel profijt van?

Dan ga ik zo beginnen!
Ik zet in het begin mn intelligence meteen op 9, later met de bobblehead naar 10 brengen. Hoe meer intelligence hoe meer punten je mag verdelen per levelup. Dus als die vanaf het begin hoog is heb je uiteindelijk meer punten in je zitten. Ook zo snel mogelijk de perk kiezen waarbij je 3extra punten krijgt per levelup.

Verder is speech altijd heel handig, ik richt me op speech, sneak en small guns (of energy weapons). En ook snel lockpick omhoog werken.
De eerste paar levels alles in je wapen skill stoppen is ook handig, ben je meteen sterk genoeg om flink te verkennen. En ook snel lockpick zodat je niet allemaal items en ammo mist.
pi_63791609
Ben net voor de 2e keer bezig, dit keer de bom ontmanteld en het huisje in Megaton vind ik een stuk beter dan je kleine hok in Tenpenny tower als je de bom besluit af te laten gaan.

Je kan trouwens de bom laten afgaan en alsnog de quest van moira doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 5 december 2008 @ 21:02:03 #223
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63792356
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:30 schreef Niek. het volgende:
Ben net voor de 2e keer bezig, dit keer de bom ontmanteld en het huisje in Megaton vind ik een stuk beter dan je kleine hok in Tenpenny tower als je de bom besluit af te laten gaan.

Je kan trouwens de bom laten afgaan en alsnog de quest van moira doen.
SPOILER
Klopt, maar zij geeft je geen quest meer.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_63792940
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 21:02 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Owh, dat wist ik niet... (heb haar toen meteen in een vlaag van ultieme bad-ass-heid afgeknald )
  vrijdag 5 december 2008 @ 22:44:59 #225
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_63795136
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 21:02 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Als je met de quest gestart bent gaat die toch nog gewoon door ofniet? Dan vlucht ze volgens mij naar Underworld. Ik speel nu toevallig iemand die Megaton niet opgeblazen heeft, toch blijf ik evil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')