Heb ik ook, vooral met A21 31's (ofzo) Plasma rifle.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:32 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat ik met energy weapons skill 65 sterker ben met een plasma rifle dan met small weapons skill 100 met welk small wapen dan ook
Precies!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:57 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Heb ik ook, vooral met A21 31's (ofzo) Plasma rifle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder draait het soepeltjes op mijn oude single-core P4 3Ghz, 2 Ghz Ram, met 512Mb Ati X1650, nog geen crashes gehad, wat opmerkelijk is omdat ik met Oblivion toch de nodige problemen had op dezelfde bak. Af en toe een kleine hapering, da's alles. Ze hebben dus wel aan de engine gesleuteld, dat is duidelijk![]()
Ik ben gisteren opnieuw begonnen met een character dat wél Megaton gaat opblazen en ook omdat ik wat domme dingen heb gedaan en dat anders wil aanpakken
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Dat is dan ook een van de ""superwapens", waarvan er van elk type 1 te vinden is. Vergelijk de plasma rifle met bijvoorbeeld Lincolns Repeater en het ding is al een stuk minder indrukwekkend. Sowieso is Lincoln's Repeater het gaafste wapen uit het spel.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:57 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Heb ik ook, vooral met A21 31's (ofzo) Plasma rifle.
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:37 schreef Lyzio het volgende:
Hoe vaak hebben jullie al het gevoel geproefd om opnieuw te beginnen?En waarom?
Mwah, als je ook rekening houdt met de hoeveelheid ammunitie die ervoor te vinden is vind ik Lincoln's Repeater nogal tegenvallen. Die .44 kogels zijn echt verdomde zeldzaam.quote:Op vrijdag 5 december 2008 07:27 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat is dan ook een van de ""superwapens", waarvan er van elk type 1 te vinden is. Vergelijk de plasma rifle met bijvoorbeeld Lincolns Repeater en het ding is al een stuk minder indrukwekkend. Sowieso is Lincoln's Repeater het gaafste wapen uit het spel.
Valt wel mee hoor. Je moet er geen molerats mee afschieten natuurlijk, maar gewoon bewaren voor als er weer eens een deathclaw op je af komt rennen. En consequent alle ammo opkopen die je bij handelaren tegen komt. Ik heb gemiddeld zo'n 150 rounds op zakquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:29 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Die .44 kogels zijn echt verdomde zeldzaam.
Ik zet in het begin mn intelligence meteen op 9, later met de bobblehead naar 10 brengen. Hoe meer intelligence hoe meer punten je mag verdelen per levelup. Dus als die vanaf het begin hoog is heb je uiteindelijk meer punten in je zitten. Ook zo snel mogelijk de perk kiezen waarbij je 3extra punten krijgt per levelup.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:21 schreef Caas het volgende:
Ok. Ben niet zo heel erg ervaren met het free roaming rpg genre. Maar zal overnieuw beginnen dan.
Heb jij of heeft iemand nog tips voor wat een leuke speelstijl is ivm eigenschappen toekennen aan mn character? Had zelf al bedacht dat speech wel leuk is, maar heb je er ook echt veel profijt van?
Dan ga ik zo beginnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:30 schreef Niek. het volgende:
Ben net voor de 2e keer bezig, dit keer de bom ontmanteld en het huisje in Megaton vind ik een stuk beter dan je kleine hok in Tenpenny tower als je de bom besluit af te laten gaan.
Je kan trouwens de bom laten afgaan en alsnog de quest van moira doen.Klopt, maar zij geeft je geen quest meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Owh, dat wist ik niet... (heb haar toen meteen in een vlaag van ultieme bad-ass-heid afgeknaldquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Klopt, maar zij geeft je geen quest meer.
Als je met de quest gestart bent gaat die toch nog gewoon door ofniet? Dan vlucht ze volgens mij naar Underworld. Ik speel nu toevallig iemand die Megaton niet opgeblazen heeft, toch blijf ik evil.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Klopt, maar zij geeft je geen quest meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |