Ik ben 6 savegames verloren door diverse crashes.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:54 schreef Ghenga het volgende:
Weet iemand al wanneer Bethesda met een fatsoenlijke patch uitkomt? Ik ken iemand die het spel legaal heeft en daarna een illegale versie heeft gedownload alleen omdat securom aardig wat van zijn crashes veroorzaakt.
Ben zelf niet van plan om het aan te schaffen voordat het wat stabieler is, hoorde heel wat negatieve ervaringen van die gast. Heeft iemand anders daar ook ervaringen mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaaf spel, maar godsklere wat een achterlijke hoeveelheid bugs. Kan aan mijn systeem liggen, sommige mensen hebben nergens last van.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:43 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik ben 6 savegames verloren door diverse crashes.Alle autosaves uitzetten is hard nodig gekeken naar mijn ervaring. Uiteindelijk het spel weggedaan nadat ik door bugs in de scripting niet verder kon met de main quest:
Je speelt op de PC neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaaf spel, maar godsklere wat een achterlijke hoeveelheid bugs. Kan aan mijn systeem liggen, sommige mensen hebben nergens last van.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Lincoln's Repeater.quote:
Teddyberen ftw!quote:Op woensdag 3 december 2008 23:29 schreef Xebrozius het volgende:
Beste gamers, als je je kapot wilt lachen in Fallout koop dan het schema voor de rock-it-launcher (die dude met de koe bij megaton verkoopt het schema) en scharrel dan de onderdelen op.
Niets is zo mooi als een hoofd als munitie te kunnen gebruiken, of... wat dan ook
Welke dude?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:29 schreef Xebrozius het volgende:
Beste gamers, als je je kapot wilt lachen in Fallout koop dan het schema voor de rock-it-launcher (die dude met de koe bij megaton verkoopt het schema) en scharrel dan de onderdelen op.
Komt eigenlijk vooral omdat je sterker wordt en beter leert omgaan met je ammo. Ik verspilde zo een stuk of tien kogels aan een vijand in het begin, nu maak ik gewoon een headshot en klaar is kees.quote:Op donderdag 4 december 2008 06:55 schreef OMG het volgende:
Het verhaal en gedoe over weinig ammo en geld en dergelijke kom ik nu al een beetje tegen. Ik liep de vault uit met een berg kogels, maar ondertussen heb ik er nog maar 40 over. Daarnaast heb ik wel weer wat nieuwe wapens gevonden. Als ik de berichten mag geloven komt er een tijd dat ik wel genoeg ammo en health heb.
Sniper/hunting riflequote:Op donderdag 4 december 2008 12:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Komt eigenlijk vooral omdat je sterker wordt en beter leert omgaan met je ammo. Ik verspilde zo een stuk of tien kogels aan een vijand in het begin, nu maak ik gewoon een headshot en klaar is kees.
Klopt maar met een hoge sneak kan je onopgemerkt dichtbij genoeg komen om ze te schietenquote:Op donderdag 4 december 2008 16:32 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Een sniper rifle is inderdaad erg gaaf. Alleen een beetje hopeloos dat de kogel veel minder ver komt dan je kunt inzoomen. De 'lifetime' van sniper kogels is veel te laag.(Zelfs een laser pistol schot lijkt even ver te gaan.)
Echt snipen is er in dit spel helaas niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |