Agreed. Ik ben er ook totaal niet van onder de indruk. Ook het hele verhaal is een beetje gezapig, te soft en past totaal niet bij jouw character. Tenzij je een engeltje bent natuurlijk, dan kun je je hier goed in vindenquote:Op maandag 1 december 2008 13:11 schreef Jivis het volgende:
De main quest is gewoon het slechtste van het spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ufo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De hoofdquest is inderdaad niet geschikt voor 'slechte' spelers. Mijn slechte karakterhad zoiets van: Fuses plaatsen? Doe het lekker zelf!
Een goed alternatief zou zijn geweest dat hij die simpele taken door één van de assistenten zou laten doen wanneer je er zelf geen trek in hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
quote:Op maandag 1 december 2008 14:37 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@wes55:
Radiation Field:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ufo:Die ene assistent met z'n grote waffel had ik al direct een kogel door z'n harses willen jagen. Helaas gaan ze niet dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De hoofdquest is inderdaad niet geschikt voor 'slechte' spelers. Mijn slechte karakterhad zoiets van: Fuses plaatsen? Doe het lekker zelf!
Een goed alternatief zou zijn geweest dat hij die simpele taken door één van de assistenten zou laten doen wanneer je er zelf geen trek in hebt.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Met de main-quest hadden ze inderdaad veel meer kunnen doen. Meer keuzevrijheid om goed/slecht te zijn tijdens die quest was wel een aanvulling geweest.quote:Op maandag 1 december 2008 13:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Agreed. Ik ben er ook totaal niet van onder de indruk. Ook het hele verhaal is een beetje gezapig, te soft en past totaal niet bij jouw character. Tenzij je een engeltje bent natuurlijk, dan kun je je hier goed in vinden
Dit dus. En maak een episch verhaal zeg! En niet dat geklooi metquote:Op maandag 1 december 2008 14:39 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Met de main-quest hadden ze inderdaad veel meer kunnen doen. Meer keuzevrijheid om goed/slecht te zijn tijdens die quest was wel een aanvulling geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
Hehe, ik ben een engeltje in het spel en ik kan me inderdaad goed vinden in de main quest.quote:Op maandag 1 december 2008 13:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Agreed. Ik ben er ook totaal niet van onder de indruk. Ook het hele verhaal is een beetje gezapig, te soft en past totaal niet bij jouw character. Tenzij je een engeltje bent natuurlijk, dan kun je je hier goed in vinden
quote:Op maandag 1 december 2008 14:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dit dus. En maak een episch verhaal zeg! En niet dat geklooi metInderdaad, ik vind het globale Fallout-verhaal (met de oorlogen e.d.) zó goed, en het zou me niets verbazen als de toekomst ook inderdaad zo verloopt. Daarbij vergeleken vind ik de mainquest een beetje magertjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op maandag 1 december 2008 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
Weet iemand toevallig hoe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
quote:Op maandag 1 december 2008 15:40 schreef wes55 het volgende:
thanks jolly. is het wel mogelijk daar te komen zonder dood te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
En daarna neergeknald?quote:Op maandag 1 december 2008 16:40 schreef Jivis het volgende:
Mij wel. Ik heb toen tegen dr. Li gezegd dat we hem maar beter konden achterlaten (speech zoveel procent) en toen was ze het met me eens.
Ik zou hem in zn hart knallen met de mesmetron, heeft vast wel een speciale reactiequote:
Dat probeerde ik dus ook (71%), maar het lukte nietquote:Op maandag 1 december 2008 16:40 schreef Jivis het volgende:
Mij wel. Ik heb toen tegen dr. Li gezegd dat we hem maar beter konden achterlaten (speech zoveel procent) en toen was ze het met me eens.
Het spel kan op verschillende manieren eindigen, maar overall gezien verschilt het niet heel veel van elkaar.quote:Op maandag 1 december 2008 17:52 schreef -Dries- het volgende:
Voor de mensen die hem al hebben uitgespeeld:
Zijn er verschillende eindes of is er maar één einde?
Ow. Hmm..quote:Op maandag 1 december 2008 18:11 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Het spel kan op verschillende manieren eindigen, maar overall gezien verschilt het niet heel veel van elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |