abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 december 2008 @ 13:15:35 #126
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63666246
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:11 schreef Jivis het volgende:
De main quest is gewoon het slechtste van het spel.
Agreed. Ik ben er ook totaal niet van onder de indruk. Ook het hele verhaal is een beetje gezapig, te soft en past totaal niet bij jouw character. Tenzij je een engeltje bent natuurlijk, dan kun je je hier goed in vinden
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_63668239
@wes55:

Radiation Field:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ufo:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hoofdquest is inderdaad niet geschikt voor 'slechte' spelers. Mijn slechte karakterhad zoiets van: Fuses plaatsen? Doe het lekker zelf!
Een goed alternatief zou zijn geweest dat hij die simpele taken door één van de assistenten zou laten doen wanneer je er zelf geen trek in hebt.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  maandag 1 december 2008 @ 14:39:12 #128
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63668271
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:37 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@wes55:

Radiation Field:
SPOILER
Ufo:
SPOILER
De hoofdquest is inderdaad niet geschikt voor 'slechte' spelers. Mijn slechte karakterhad zoiets van: Fuses plaatsen? Doe het lekker zelf!
Een goed alternatief zou zijn geweest dat hij die simpele taken door één van de assistenten zou laten doen wanneer je er zelf geen trek in hebt.
Die ene assistent met z'n grote waffel had ik al direct een kogel door z'n harses willen jagen. Helaas gaan ze niet dood.
- james 'jimmy' dean
  maandag 1 december 2008 @ 14:39:16 #129
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_63668279
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:15 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Agreed. Ik ben er ook totaal niet van onder de indruk. Ook het hele verhaal is een beetje gezapig, te soft en past totaal niet bij jouw character. Tenzij je een engeltje bent natuurlijk, dan kun je je hier goed in vinden
Met de main-quest hadden ze inderdaad veel meer kunnen doen. Meer keuzevrijheid om goed/slecht te zijn tijdens die quest was wel een aanvulling geweest.
  maandag 1 december 2008 @ 14:42:55 #130
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63668341
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:39 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Met de main-quest hadden ze inderdaad veel meer kunnen doen. Meer keuzevrijheid om goed/slecht te zijn tijdens die quest was wel een aanvulling geweest.
Dit dus. En maak een episch verhaal zeg! En niet dat geklooi met
SPOILER
- james 'jimmy' dean
pi_63669613
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:15 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Hehe, ik ben een engeltje in het spel en ik kan me inderdaad goed vinden in de main quest.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63669772
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:42 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Dit dus. En maak een episch verhaal zeg! En niet dat geklooi met
SPOILER
Inderdaad, ik vind het globale Fallout-verhaal (met de oorlogen e.d.) zó goed, en het zou me niets verbazen als de toekomst ook inderdaad zo verloopt. Daarbij vergeleken vind ik de mainquest een beetje magertjes.
pi_63669986
thanks jolly. is het wel mogelijk daar te komen zonder dood te gaan?
  maandag 1 december 2008 @ 15:55:23 #134
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_63670460
Weet iemand toevallig hoe je
SPOILER
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_63670549
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je
SPOILER
SPOILER
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_63670569
te laat
pi_63670589
quote:
Op maandag 1 december 2008 15:40 schreef wes55 het volgende:
thanks jolly. is het wel mogelijk daar te komen zonder dood te gaan?
SPOILER
  maandag 1 december 2008 @ 16:26:34 #138
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63671369
Grom. Soms ga je het spel overschatten in zijn vrijheid van keuze.
SPOILER
- james 'jimmy' dean
pi_63671620
Dat is mij helemaal niet overkomen
pi_63671712
Mij ook niet.
pi_63671817
Mij wel. Ik heb toen tegen dr. Li gezegd dat we hem maar beter konden achterlaten (speech zoveel procent) en toen was ze het met me eens .
Amen.
pi_63671894
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:40 schreef Jivis het volgende:
Mij wel. Ik heb toen tegen dr. Li gezegd dat we hem maar beter konden achterlaten (speech zoveel procent) en toen was ze het met me eens .
En daarna neergeknald?
pi_63671934
Neu, gewoon doorgelopen naar buiten .
Amen.
pi_63672164
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:44 schreef Jivis het volgende:
Neu, gewoon doorgelopen naar buiten .
Ik zou hem in zn hart knallen met de mesmetron, heeft vast wel een speciale reactie net als harkness
  maandag 1 december 2008 @ 16:55:35 #145
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_63672256
Ik kon hem Buffout gegeven zodat hij sterk genoeg was om verder te lopen.

En die Walter kerel was bij mij ook ineens dood, vond het al zo vreemd, maar dacht dat het bij het verhaal hoorde.
Narcist
pi_63672344
Bij mij liept die knakker in op een groep soldaten (terwijl je er gewoon langs kon lopen). Good riddance.
  maandag 1 december 2008 @ 17:40:55 #147
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63673512
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:40 schreef Jivis het volgende:
Dat probeerde ik dus ook (71%), maar het lukte niet De trut.
- james 'jimmy' dean
pi_63673780
Voor de mensen die hem al hebben uitgespeeld:

Zijn er verschillende eindes of is er maar één einde?
pi_63674204
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:52 schreef -Dries- het volgende:
Voor de mensen die hem al hebben uitgespeeld:

Zijn er verschillende eindes of is er maar één einde?
Het spel kan op verschillende manieren eindigen, maar overall gezien verschilt het niet heel veel van elkaar.
pi_63674250
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:11 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Het spel kan op verschillende manieren eindigen, maar overall gezien verschilt het niet heel veel van elkaar.
Ow. Hmm..
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')