abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 november 2008 @ 18:03:11 #101
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_63622408
10 caps per stuk is het

maar ik heb nu dus een half uur gezocht en kan 'm niet meer vinden. Er zit wel een andere gast steeds in die Water Processing Plant maar die koopt het niet van je.
pi_63622582
Dan ligt ie waarschijnlijk dood op de grond
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_63622713
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:03 schreef Knuck-les het volgende:
10 caps per stuk is het

maar ik heb nu dus een half uur gezocht en kan 'm niet meer vinden. Er zit wel een andere gast steeds in die Water Processing Plant maar die koopt het niet van je.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amen.
  zaterdag 29 november 2008 @ 18:35:06 #104
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_63622947
Walter die gaat in de helft van de gevallen onverklaarbaar dood of verdwijnt gewoon bug in het spel.
pi_63623036
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:35 schreef John.Milton het volgende:
Walter die gaat in de helft van de gevallen onverklaarbaar dood of verdwijnt gewoon bug in het spel.
Dat had ik met Moriarty. Moest ik met hem praten over papa, gaf de quest location aan dat die ergens in de Wasteland zat. Nergens meer te vinden.
Amen.
  zaterdag 29 november 2008 @ 18:43:43 #106
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_63623137
Zo zijn er gigantisch veel vervelende bugs te vinden. Sommige mensen vluchten gewoon letterlijk het spel uit.
  zaterdag 29 november 2008 @ 18:49:58 #107
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63623271
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:35 schreef John.Milton het volgende:
Gewoon Megaton , zie je hem nooit meer.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_63623457
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:43 schreef John.Milton het volgende:
Zo zijn er gigantisch veel vervelende bugs te vinden. Sommige mensen vluchten gewoon letterlijk het spel uit.
Ik kreeg ook een keer Karma toen ik mezelf (evil) opblies .
Amen.
pi_63625719
Klote spel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63625996
Vanmiddag gehaald. Valt me een beetje tegen. Het is precies Oblivion! Het ontsnappen uit de vault etc. Ik kijk het nog even aan. Hij kan maandag nog geruilt worden.
pi_63626900
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 18:43 schreef John.Milton het volgende:
Daar zal mijn Tenpenny wel gebleven zijn dan
pi_63630555
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 20:46 schreef Emmanuell het volgende:
Vanmiddag gehaald. Valt me een beetje tegen. Het is precies Oblivion! Het ontsnappen uit de vault etc. Ik kijk het nog even aan. Hij kan maandag nog geruilt worden.
Verder spelen! Het eerste stuk in de Vault vond ik ook matig maar als je eenmaal in de Wasteland bent kun je je eigen gang gaan.
Amen.
pi_63640344
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 20:34 schreef Edwinuss het volgende:
Klote spel.
SPOILER
SPOILER
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
pi_63640447
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 20:46 schreef Emmanuell het volgende:
Het is het FallOut verhaal, niet het oblivion verhaal.
pi_63641249
@Jivis:
SPOILER
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_63641372
Okee, thanks .
Amen.
pi_63643198
quote:
Op zondag 30 november 2008 11:45 schreef BartK. het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_63648422
quote:
Op zondag 30 november 2008 14:11 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
pi_63658328
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 21:23 schreef Ered het volgende:

[..]

Daar zal mijn Tenpenny wel gebleven zijn dan
SPOILER
Doe eens niet.
pi_63660275
quote:
Op maandag 1 december 2008 00:41 schreef Necrodeath het volgende:

[..]
SPOILER
ze zijn niet te vertrouwen inderdaad.
pi_63660987
Gister heel de dag Fallout 3 zitten doen, loop zwaar achter nu.
Verslavende shit.
Ben nu ook bij de laatste missie, nog niet aan begonnen...eerst ff alle andere dingen afmaken.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_63662627
Radiation Field:
SPOILER
Ufo:
SPOILER

[ Bericht 36% gewijzigd door wes55 op 01-12-2008 10:53:44 ]
  maandag 1 december 2008 @ 11:27:34 #123
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63663634
En toch ga ik een beetje schelden in de kerk. Het wordt wel een beetje repetitief na een tijdje. Quest aannemen, naar de locatie gaan, beestjes of mensen mollen, de stuff pakken die je moet hebben of de handeling verrichten die vereist wordt, teruggaan en gear, XP, caps of een combinatie van die drie opeisen.
SPOILER
SPOILER
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_63665366
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:27 schreef Lyzio het volgende:
En toch ga ik een beetje schelden in de kerk. Het wordt wel een beetje repetitief na een tijdje. Quest aannemen, naar de locatie gaan, beestjes of mensen mollen, de stuff pakken die je moet hebben of de handeling verrichten die vereist wordt, teruggaan en gear, XP, caps of een combinatie van die drie opeisen.
SPOILER
SPOILER
De handelingen die je moet doen voor je pa zijn inderdaad zeer omslachtig. Voegt echt helemaal niks toe.
pi_63666152
De main quest is gewoon het slechtste van het spel.
Amen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')