Heb ik ook, vooral met A21 31's (ofzo) Plasma rifle.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:32 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat ik met energy weapons skill 65 sterker ben met een plasma rifle dan met small weapons skill 100 met welk small wapen dan ook
Precies!quote:Op donderdag 4 december 2008 23:57 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Heb ik ook, vooral met A21 31's (ofzo) Plasma rifle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder draait het soepeltjes op mijn oude single-core P4 3Ghz, 2 Ghz Ram, met 512Mb Ati X1650, nog geen crashes gehad, wat opmerkelijk is omdat ik met Oblivion toch de nodige problemen had op dezelfde bak. Af en toe een kleine hapering, da's alles. Ze hebben dus wel aan de engine gesleuteld, dat is duidelijk![]()
Ik ben gisteren opnieuw begonnen met een character dat wél Megaton gaat opblazen en ook omdat ik wat domme dingen heb gedaan en dat anders wil aanpakken
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Dat is dan ook een van de ""superwapens", waarvan er van elk type 1 te vinden is. Vergelijk de plasma rifle met bijvoorbeeld Lincolns Repeater en het ding is al een stuk minder indrukwekkend. Sowieso is Lincoln's Repeater het gaafste wapen uit het spel.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:57 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Heb ik ook, vooral met A21 31's (ofzo) Plasma rifle.
quote:Op donderdag 4 december 2008 23:37 schreef Lyzio het volgende:
Hoe vaak hebben jullie al het gevoel geproefd om opnieuw te beginnen?En waarom?
Mwah, als je ook rekening houdt met de hoeveelheid ammunitie die ervoor te vinden is vind ik Lincoln's Repeater nogal tegenvallen. Die .44 kogels zijn echt verdomde zeldzaam.quote:Op vrijdag 5 december 2008 07:27 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat is dan ook een van de ""superwapens", waarvan er van elk type 1 te vinden is. Vergelijk de plasma rifle met bijvoorbeeld Lincolns Repeater en het ding is al een stuk minder indrukwekkend. Sowieso is Lincoln's Repeater het gaafste wapen uit het spel.
Valt wel mee hoor. Je moet er geen molerats mee afschieten natuurlijk, maar gewoon bewaren voor als er weer eens een deathclaw op je af komt rennen. En consequent alle ammo opkopen die je bij handelaren tegen komt. Ik heb gemiddeld zo'n 150 rounds op zakquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:29 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Die .44 kogels zijn echt verdomde zeldzaam.
Ik zet in het begin mn intelligence meteen op 9, later met de bobblehead naar 10 brengen. Hoe meer intelligence hoe meer punten je mag verdelen per levelup. Dus als die vanaf het begin hoog is heb je uiteindelijk meer punten in je zitten. Ook zo snel mogelijk de perk kiezen waarbij je 3extra punten krijgt per levelup.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:21 schreef Caas het volgende:
Ok. Ben niet zo heel erg ervaren met het free roaming rpg genre. Maar zal overnieuw beginnen dan.
Heb jij of heeft iemand nog tips voor wat een leuke speelstijl is ivm eigenschappen toekennen aan mn character? Had zelf al bedacht dat speech wel leuk is, maar heb je er ook echt veel profijt van?
Dan ga ik zo beginnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:30 schreef Niek. het volgende:
Ben net voor de 2e keer bezig, dit keer de bom ontmanteld en het huisje in Megaton vind ik een stuk beter dan je kleine hok in Tenpenny tower als je de bom besluit af te laten gaan.
Je kan trouwens de bom laten afgaan en alsnog de quest van moira doen.Klopt, maar zij geeft je geen quest meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Owh, dat wist ik niet... (heb haar toen meteen in een vlaag van ultieme bad-ass-heid afgeknaldquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Klopt, maar zij geeft je geen quest meer.
Als je met de quest gestart bent gaat die toch nog gewoon door ofniet? Dan vlucht ze volgens mij naar Underworld. Ik speel nu toevallig iemand die Megaton niet opgeblazen heeft, toch blijf ik evil.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Klopt, maar zij geeft je geen quest meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:54 schreef -skippybal- het volgende:
Even een vraagje over de MQ, na Vault 87:Dat kan nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb met mijn nieuwe game ook betere speech gedaan. Tot nu toe is elke speech gelukt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:46 schreef Lyzio het volgende:
Ik ga ook opnieuw beginnenZit ergens vast, en ik heb het al een tijdje niet meer gespeeld. Lijkt me leuk om eens "good" te zijn voor de verandering. Ga me vooral toeleggen op Speech en Charisma. Kijken of je dan echt meer gedaan krijgt, met minder moeite.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:54 schreef -skippybal- het volgende:
Even een vraagje over de MQ, na Vault 87:Je kunt ook een tamelijk kleine mod downloaden waarbij je gewoon door kunt spelen tot na de main quest. Dan verandert er verder niets, maar je kunt wel gewoon doorspelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vermoord je wel onschuldige mensen? Bij raiders en dergelijke zul je inderdaad niks vinden.quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:52 schreef -skippybal- het volgende:
Trouwens, ik heb de 'Contract Killer' perk, ben naar die lui gegaan van dat bedrijfje maar kan op niemand oren vinden om te verkopenIemand?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:52 schreef -skippybal- het volgende:
Mijn character heeft ook dikke speech. Wel handig hoor, voor zowel Good als Evil. Ja kan lekker dreigen om hun caps te krijgen of onderhandelen over een bonus.
En ik hoefde die ene missie van Three Dog eigenlijk niet eens te doen, omdat ik 'm persuade om de locatie van de Dad te vertellen
Wel gewoon gedaan uiteraard
Trouwens, ik heb de 'Contract Killer' perk, ben naar die lui gegaan van dat bedrijfje maar kan op niemand oren vinden om te verkopenIemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:31 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]Yup.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Ja, Regulators hebben ook een oor als je ze killtquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:26 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Contract Killer is leuk als je echt 100% evil bent, gezien je dus BoS gasten en onschuldige wastelanders moet afmaken om oren te krijgen. Het is absoluut geen aanrader als je geen 100% galbak speelt.
Je krijgt ze wellicht ook van de bounty hunters die je komen lastig vallen.
Let er wel op dat jij ze moet afmaken. Als iemand in jouw groep ze afmaakt dan krijg je geen oor.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:58 schreef Lyzio het volgende:
Kan ik nog altijd mijn huis krijgen in Megaton met de sheriff dood? Burke heeft hem omgelegd, en ik moet die bom nog ontmantelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Jammer, eigenlijk is het gewoon belachelijk. Juist na de main-quest had je het resultaat van die quest kunnen zien. Gelukkig komen er nog meerdere vervolgen. Ben wel benieuwd of je dan met je character verder kunt spelen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:16 schreef Brammie1 het volgende:
bij oblivion kon je idd gewoon doorgaan na de mainquest. Best jammer dat dat bij Fallout 3 niet kan
Je kan best met de mq beginnen, het word je vanzelf duidelijk als je richting het einde gaatquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:44 schreef Jivis het volgende:
Inderdaad belachelijk. Als je dus nietsvermoedend de main quest doet en daarna de sidequests wilt spelen kan dat dus gewoon niet meer, tenzij je een nieuw personage begintHeel raar, vooral omdat de MQ uiteindelijk maar een relatief klein gedeelte van het hele spel in beslag neemt.
Ben nog niet eens met de MQ begonnen (m'n personage is level 17) maar ik wacht daar dus echt mee tot ik helemaal klaar ben met de rest.
Heb je die Firelance, die letterlijk uit de lucht komt vallen?quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:11 schreef Jolly_Reaper het volgende:
En nu heb ik echt 99,9% gezien.
Juist elke free roaming laat het wel toe. Denk maar aan GTA of, in dit geval voor de hand liggender, Oblivion. Maarja, kan er niet echt over oordelen omdat ik het einde van de MQ niet ken. Ik zal er wel op terugkomen wanneer ik die heb uitgespeeldquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:11 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Precies. En er wordt zelfs een auto-save gemaakt vlak voor het einde, zodat je die kunt laden.
Ik zie het probleem niet. Bijna geen enkel spel laat het toe om na het einde door te spelen.
Yup. Deze keer notabene op de parkeerplaats van de Super Duper Mart.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:38 schreef Pek het volgende:
[..]
Heb je die Firelance, die letterlijk uit de lucht komt vallen?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ding maar kort heb aangehad maar ik merk in ieder geval niets van dat med-x.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:41 schreef lennartb.nl het volgende:
Dat medx toebrengen van die armor, merk je daar wat van? En heb je daar zelf medx voor nodig?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:11 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Van links naar rechts: Dogmeat, Cross, Charon, Fawkes en mijzelf (in Medic Armor, reporting for duty!).
(Ik heb deze keer een mod gebruikt wat meer party members toe laat.)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:20 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Jammer, eigenlijk is het gewoon belachelijk. Juist na de main-quest had je het resultaat van die quest kunnen zien. Gelukkig komen er nog meerdere vervolgen. Ben wel benieuwd of je dan met je character verder kunt spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 december 2008 11:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op zondag 7 december 2008 11:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Ik vond het einde vooral zo abrupt, en verwachtte net als in Oblivion de side quests nog te kunnen doen. Anyways, dat komt er nog wel van...eerst nu gta4quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:11 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Precies. En er wordt zelfs een auto-save gemaakt vlak voor het einde, zodat je die kunt laden.
Ik zie het probleem niet. Bijna geen enkel spel laat het toe om na het einde door te spelen.
Voor de 3e keer uitgespeeld! En nu heb ik echt 99,9% gezien.
[ afbeelding ]
Van links naar rechts: Dogmeat, Cross, Charon, Fawkes en mijzelf (in Medic Armor, reporting for duty!).
(Ik heb deze keer een mod gebruikt wat meer party members toe laat.)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasserwunderland
Ik neem aan dat het hier om de technologie van de RoBo factory gaat? zo ja;quote:Op maandag 8 december 2008 08:43 schreef OMG het volgende:
Ik denk dat ik maar even tijdelijk stop met The Wasteland Survival guide. Mijn science level is nog niet hoog genoeg om ergens iets met oude technologie te hacken. Na het een aantal maal zonder hacken te hebben geprobeerd (en hierbij uiteindelijk op de terugweg door het gebouw enorm dood te gaan) ben ik maar terug naar Megaton gegaan. Vanuit daar ga ik wel eerst even wat andere quests doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu voor mijn gevoel zoveel "troep". Geen idee wat ik er allemaal mee moet. In Big Town heb ik maar tijdelijk een buro volgepropt met allerlei wapens en kleding. Elke handelaar die ik tegenkom koop ik `leeg` qua caps en ammo. En nog steeds zo´n 5k caps, 70+Stimpaks en alle andere medische zooi wat ik nu ook maar gewoon verkoop.
Slapen is zwaar goed. Wanneer ik niet bezig ben met iets spannends dan ga ik altijd ff langs GermanTown Police HQ om te pitten. Hier vind je een bed dichtbij de plek waar je spawnt. Echter zitten hier ook 3 Super-Mutants welke om de paar dagen weer re-spawnen. En je spawnt er dan middenin, Terror!![]()
Ik was klaar met Megaton en ben als lvl 14 (Very Good) met 1 druk op de knop naar Neutral gegaan. Mede mogelijk gemaakt door Dhr. Tenpenny.
quote:Op maandag 8 december 2008 09:31 schreef Roellie80 het volgende:
Ik neem aan dat het hier om de technologie van de RoBo factory gaat? zo ja;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
Je kan toch gewoon even een save teruggaan en de Wastelands verkennen?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:44 schreef Jivis het volgende:
Inderdaad belachelijk. Als je dus nietsvermoedend de main quest doet en daarna de sidequests wilt spelen kan dat dus gewoon niet meer, tenzij je een nieuw personage begintHeel raar, vooral omdat de MQ uiteindelijk maar een relatief klein gedeelte van het hele spel in beslag neemt.
Ben nog niet eens met de MQ begonnen (m'n personage is level 17) maar ik wacht daar dus echt mee tot ik helemaal klaar ben met de rest.
Je moet voor deze quest ook naar Rivet-City toch?quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:11 schreef Yngwie het volgende:
Heb nu alle quests van Moira gedaan en zit eindelijk op een level en ammunitieniveau waarmee ik fatsoenlijk kan exploren. Ben er nu wel achter dat er meer te vinden is dan ik verwachtteWeet alleen niet zeker of er gebouwen zijn waar ik beter nog niet binnen kan lopen omdat dit een toekomstige missie evt. om zeep help?
Mja, heb ook een stukje van de main quest gedaan in het begin. Om daarmee verder te gaan moet ik naar een andere vault toe, en dat heb ik nog maar niet gedaan. Heb nog een handjevol andere sidequests in het lijstje staan die nog niet klaar zijn dus ik wil de main quest maar even laten zitten. Maar op zich kan het weinig kwaad om gewoon overal naar toe en binnen te lopen dus?quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:53 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Je moet voor deze quest ook naar Rivet-City toch?
Ik heb hier tijdens deze missie ook met een Docter Li gesproken. Later begreep ik dat dat ook onderdeel was van de main quest. Je zou dus op deze manier een deel van de main overslaan als je vanaf daar verder gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Mwa, ik vond hem wel leuk, alleen had er wel wat meer emotie in gekund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
Misschien heb je teveel bij je? Open je pipboy, 2e menu en dan links bovenin staat hoeveel je bij je hebt en hoeveel je max. kan dragen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:06 schreef Heider00sje het volgende:
Ik ben het spel nu al een paar uurtjes aan het spelen, op zich wel grappig. Ik vind het alleen zo traag gaan. Mijn logische vraag is dus, hoe ren je?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:24 schreef Niek. het volgende:
[..]
Misschien heb je teveel bij je? Open je pipboy, 2e menu en dan links bovenin staat hoeveel je bij je hebt en hoeveel je max. kan dragen.
Volgens mij kun je niet echt hard rennen. Je gaat iig wel een stukje harder als je je wapen holstered.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:06 schreef Heider00sje het volgende:
Ik ben het spel nu al een paar uurtjes aan het spelen, op zich wel grappig. Ik vind het alleen zo traag gaan. Mijn logische vraag is dus, hoe ren je?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:19 schreef Lyzio het volgende:Hoe trigger je die missie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Bij mij was het in megaton dat je ineens het radiosignaal kon ontvangen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:27 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je niet echt hard rennen. Je gaat iig wel een stukje harder als je je wapen holstered.
(en zoals hierboven al staat aangegeven: als je niet meer meuk bij je hebt dan je kunt dragen).
[..]
Hoe trigger je die missie?
Heb ik niet op gelet... Ben wel eens terug naar de Vault geweest maar die was toen gesloten :Squote:Op dinsdag 9 december 2008 17:29 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Bij mij was het in megaton dat je ineens het radiosignaal kon ontvangen.
Zo moet ie inderdaad. Nadat je Dr. Li naar de Citadel hebt begeleid krijg je in de buurt van Megaton een "emergency frequency" op je radio.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Heb ik niet op gelet... Ben wel eens terug naar de Vault geweest maar die was toen gesloten :S
- james 'jimmy' dean
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zo moet ie inderdaad. Nadat je Dr. Li naar de Citadel hebt begeleid krijg je in de buurt van Megaton een "emergency frequency" op je radio.Thnx, zal het straks eens checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Lucy Westquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:44 schreef lennartb.nl het volgende:
Zonder h
Ik wil het virtuele bed wel delen met Amata en Moira
- james 'jimmy' dean
quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Lucy WestMaar dat zou betekenen dat ik lesbisch ben.
FawkesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:46 schreef Apfelsaft het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_vs_gaat_canada.html
Nu moeten de Chinezen nog Alaska binnenvallen, en de resource wars zijn begonnen
De oorlog waar alles mee begon in Fallout. China valt Alaska binnen en de Verenigde Staten vechten terug. Probleem is dat de VS op een gegeven moment te weinig recources hebben om hun oorlogsmachine te laten lopen, en dus annexeren ze Canada.quote:
Ik ben bang dat Fawkes een beetje teveel vrouw is voor de gemiddelde persoon. Als zij klaar met je is dan zou ik er voor zorgen dat er een ambulance klaar staat.quote:
Hehe ja, toen ik het las moest ik direct aan Fallout denkenquote:Op dinsdag 9 december 2008 22:26 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
@Apfelsaft: Wat de ef? Wat een vaag nieuws, zeg.![]()
Wat snap je niet in principe is juist de hele wereld toegankelijk. Als je je "radar" gebruikt is alles vrij makkelijk te vinden als je eenmaal een marker op de map plaatst.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:04 schreef Heider00sje het volgende:
Ik vind het spel steeds toffer vinden. Alleen snap ik niks van de map. Het is voor mij erg moeilijk om locaties te vinden. Alles lijkt wel afgesloten. Moet je zelf op onderzoek uit gaan, en hopen dat je goed uitkomt?
met andere woorden: Ik vind het één groot doolhof
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:53 schreef Apfelsaft het volgende:
Hoe kom je in het spel eigenlijk te weten dat Fawkes vroeger een vrouw was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
quote:Op woensdag 10 december 2008 00:20 schreef Niek. het volgende:
vraagje over fawkes:JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen ik hem zeg maar de 2e keer tegenkwam ging er iets fout waardoor ik op hem schoot, toen schoot hij met zn superhippe gatling gun ofzo en bleek hij nogal lastig af te maken te zijn, was hij eindelijk dood kon ik zn speciale mini gun niet pakkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |