abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63571189
Tvp.
  donderdag 27 november 2008 @ 18:25:07 #27
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63571643
Fire Ants zijn misselijke beestjes En ik haat ieder kind vanaf nu in dit spel.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  donderdag 27 november 2008 @ 18:29:13 #28
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63571734
quote:
Op donderdag 27 november 2008 18:25 schreef Lyzio het volgende:
Fire Ants zijn misselijke beestjes En ik haat ieder kind vanaf nu in dit spel.
Je hebt Grayditch gevonden?
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_63574793
Ik ben net aan mijn eerste side quest begonnen maar ik snap er geen zak van.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 27 november 2008 @ 20:16:17 #30
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63574850
quote:
Op donderdag 27 november 2008 20:14 schreef Gewas het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha Dat is idd een beetje verwarrend...
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door RedDevil085 op 27-11-2008 20:40:46 ]
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  donderdag 27 november 2008 @ 20:17:54 #31
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_63574899
quote:
Op donderdag 27 november 2008 20:14 schreef Gewas het volgende:
SPOILER
SPOILER
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_63575545
Bedankt voor jullie antwoord maar ik heb net effe zitten Googlen en er staat een onwijs ingewikkeld verhaal over die quest. Je moet daarheen en dan weer daarheen enz nou ik heb geen zin om de halve map af te zoeken. Ik ga maar verder met de main quest.
pi_63575645
quote:
Op donderdag 27 november 2008 20:40 schreef Gewas het volgende:
Bedankt voor jullie antwoord maar ik heb net effe zitten Googlen en er staat een onwijs ingewikkeld verhaal over die quest. Je moet daarheen en dan weer daarheen enz nou ik heb geen zin om de halve map af te zoeken. Ik ga maar verder met de main quest.
Gelijk googlen voor antwoord zonder eerst te proberen....

Dan is Fallout niet het spel voor jou, want er komen nog genoeg zelfde soort quests.
  donderdag 27 november 2008 @ 20:43:49 #34
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63575662
quote:
Op donderdag 27 november 2008 20:40 schreef Gewas het volgende:
Die Walkthroughs zijn soms idd heel erg gedetailleerd. Als je wat verder in het spel bent (en de lay-out ed wat beter begrijpt en wat meer plaatsen op je kaart hebt staan) zijn dit soort missies een stuk beter te doen.
quote:
Op donderdag 27 november 2008 20:43 schreef McGilles het volgende:

[..]

Dan is Fallout niet het spel voor jou, want er komen nog genoeg zelfde soort quests.
Dat wou ik al niet zeggen
  donderdag 27 november 2008 @ 20:43:55 #35
171357 Rikketik
pi_63575666
Zo ver ligt het niet van elkaar hoor.
SPOILER
  donderdag 27 november 2008 @ 20:45:30 #36
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63575717
quote:
Op donderdag 27 november 2008 20:43 schreef Rikketik het volgende:
SPOILER
Als je er al eens bent geweest valt het best wel mee Denk dat ik de eerste keer zeker een uur ben kwijt geweest aan deze missie
pi_63575767
quote:
Op donderdag 27 november 2008 20:43 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik was vorige week over de helft van het spel met de main quests die ik onwijs gaaf vind maar toen was ik alle savegames kwijt dus moest ik opnieuw beginnen. Maar bij de main quests staat tenminste zo'n marker waar je heen moet.
pi_63575812
quote:
Op donderdag 27 november 2008 20:43 schreef Rikketik het volgende:
SPOILER
Oke thanks.
  donderdag 27 november 2008 @ 21:13:46 #39
28033 Pek
je moet wat
pi_63576668
Main Quest?

The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_63580698
Hmmm ik kan het echt niet vinden dus ik ben teruggegaan naar Megaton.
pi_63581149
  donderdag 27 november 2008 @ 23:00:23 #42
171357 Rikketik
pi_63581381
Hoe kun je het nou niet vinden?
SPOILER
  donderdag 27 november 2008 @ 23:20:45 #43
28033 Pek
je moet wat
pi_63582086
Net in Underworld de schematics voor de Railway Rifle gekocht, iets met een invaliedenkruk en een snelkookpan ofzo en dan schiet het spijkers

Tussendoor ook de Lincoln's Repeater gevonden, schiet .44 kogels, maar kan gerepareerd worden met gewone Hunting Rifles, superding! Al zijn die kogels wel erg schaars.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_63582591
quote:
Op donderdag 27 november 2008 20:47 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik was vorige week over de helft van het spel met de main quests die ik onwijs gaaf vind maar toen was ik alle savegames kwijt dus moest ik opnieuw beginnen. Maar bij de main quests staat tenminste zo'n marker waar je heen moet.
Bij de sidequest ook hoor, moet je in je pipboy gewoon even die quest als actief instellen. Bij het zoeken naar the family trouwens niet omdat je niet zeker weet waar ze zitten.

Ik heb trouwens een prototype medic power armor gevonden die zogenaamd medx toevoegt wanneer het nodig is, nog niet gemerkt dat ie dat echt doet maar wel leuk is is dat ie je waarschuwt wanneer je in gevaar bent, vaak voordat ik de vijanden zelf door heb. En sowieso grappig dat je pak met een stoere stem tegen je praat
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  vrijdag 28 november 2008 @ 07:07:49 #45
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_63585597
Het is inderdaad een geweldig spel maar jullie zullen het er vast al eerder over gehad hebben... De level cap op level 20 is echt veel en veel te laag. Heb nog een behoorlijk aantal sidequests open en ben ook nog lang niet klaar met de mainquest maar ben wel level 20.
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
  vrijdag 28 november 2008 @ 07:54:32 #46
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_63585850
Ik ga lachen als je net zo'n systeem krijgt als bij WoW, bij de volgende uitbreiding kan je tot level 30
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_63586621
Zou me niet verbazen eigenlijk als je aan het laden bent zie je altijd hoeveel exp je hebt. Ik zie nu constant dat ik net 20 ben, met een balkje naar de 21 toe.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  vrijdag 28 november 2008 @ 09:56:10 #48
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63587903
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 07:07 schreef Jikpunth het volgende:
Het is inderdaad een geweldig spel maar jullie zullen het er vast al eerder over gehad hebben... De level cap op level 20 is echt veel en veel te laag. Heb nog een behoorlijk aantal sidequests open en ben ook nog lang niet klaar met de mainquest maar ben wel level 20.
Vind ik raar, de eerste keer dat ik het spel uitspeelde heb ik ook aardig wat sidequests erbij gedaan maar was ik level 10 ofzo... Level 20 leek op dat moment heel ver weg. Dus ik vraag me af hoe jij het voor elkaar hebt gekregen om zo ver te levellen, voor het einde (tenzij je een tegenstander van Fast-travel bent )
pi_63588220
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 09:56 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Vind ik raar, de eerste keer dat ik het spel uitspeelde heb ik ook aardig wat sidequests erbij gedaan maar was ik level 10 ofzo... Level 20 leek op dat moment heel ver weg. Dus ik vraag me af hoe jij het voor elkaar hebt gekregen om zo ver te levellen, voor het einde (tenzij je een tegenstander van Fast-travel bent )
Toen ik nog in geen enkele andere Vault was geweest dan mijn beginvault was ik al lvl20. De cap is veeeeel te laag.

Jij bent denk ik de uitzondering hier en hebt gewoon veel teveel gemist!
  vrijdag 28 november 2008 @ 10:29:42 #50
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63588651
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:11 schreef McGilles het volgende:

[..]

Toen ik nog in geen enkele andere Vault was geweest dan mijn beginvault was ik al lvl20. De cap is veeeeel te laag.

Jij bent denk ik de uitzondering hier en hebt gewoon veel teveel gemist!
Er zullen vast een aantal side quests zijn die ik nog niet gespeeld heb, maar het gros heb ik toch wel gehaald en daarna natuurlijk de main quest uitgespeeld dus zoveel zal ik echt niet gemist hebben. Wat heeft het trouwens voor zin om nog hoger dan level 20 te gaan? Ik was al praktisch onverslaanbaar toen ik met mijn level 10 door de wasteland rondrende...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')