quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:03 schreef Knuck-les het volgende:
10 caps per stuk is het![]()
maar ik heb nu dus een half uur gezocht en kan 'm niet meer vinden. Er zit wel een andere gast steeds in die Water Processing Plant maar die koopt het niet van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Dat had ik met Moriarty. Moest ik met hem praten over papa, gaf de quest location aan dat die ergens in de Wasteland zat. Nergens meer te vinden.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:35 schreef John.Milton het volgende:
Walter die gaat in de helft van de gevallen onverklaarbaar dood of verdwijnt gewoonbug in het spel.
Gewoon Megatonquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:35 schreef John.Milton het volgende:
Walter die gaat in de helft van de gevallen onverklaarbaar dood of verdwijnt gewoonbug in het spel.
Ik kreeg ook een keer Karma toen ik mezelf (evil) opbliesquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:43 schreef John.Milton het volgende:
Zo zijn er gigantisch veel vervelende bugs te vinden. Sommige mensen vluchten gewoon letterlijk het spel uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zal mijn Tenpenny wel gebleven zijn danquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:43 schreef John.Milton het volgende:
Zo zijn er gigantisch veel vervelende bugs te vinden. Sommige mensen vluchten gewoon letterlijk het spel uit.
Verder spelen! Het eerste stuk in de Vault vond ik ook matig maar als je eenmaal in de Wasteland bent kun je je eigen gang gaan.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:46 schreef Emmanuell het volgende:
Vanmiddag gehaald. Valt me een beetje tegen. Het is precies Oblivion! Het ontsnappen uit de vault etc. Ik kijk het nog even aan. Hij kan maandag nog geruilt worden.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:34 schreef Edwinuss het volgende:
Klote spel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
Het is het FallOut verhaal, niet het oblivion verhaal.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:46 schreef Emmanuell het volgende:
Vanmiddag gehaald. Valt me een beetje tegen. Het is precies Oblivion! Het ontsnappen uit de vault etc. Ik kijk het nog even aan. Hij kan maandag nog geruilt worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
quote:Op zondag 30 november 2008 11:45 schreef BartK. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2008 14:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:23 schreef Ered het volgende:
[..]
Daar zal mijn Tenpenny wel gebleven zijn dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
quote:Op maandag 1 december 2008 00:41 schreef Necrodeath het volgende:
[..]ze zijn niet te vertrouwen inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ufo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door wes55 op 01-12-2008 10:53:44 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op maandag 1 december 2008 11:27 schreef Lyzio het volgende:
En toch ga ik een beetje schelden in de kerk. Het wordt wel een beetje repetitief na een tijdje. Quest aannemen, naar de locatie gaan, beestjes of mensen mollen, de stuff pakken die je moet hebben of de handeling verrichten die vereist wordt, teruggaan en gear, XP, caps of een combinatie van die drie opeisen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De handelingen die je moet doen voor je pa zijn inderdaad zeer omslachtig. Voegt echt helemaal niks toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Agreed. Ik ben er ook totaal niet van onder de indruk. Ook het hele verhaal is een beetje gezapig, te soft en past totaal niet bij jouw character. Tenzij je een engeltje bent natuurlijk, dan kun je je hier goed in vindenquote:Op maandag 1 december 2008 13:11 schreef Jivis het volgende:
De main quest is gewoon het slechtste van het spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ufo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De hoofdquest is inderdaad niet geschikt voor 'slechte' spelers. Mijn slechte karakterhad zoiets van: Fuses plaatsen? Doe het lekker zelf!
Een goed alternatief zou zijn geweest dat hij die simpele taken door één van de assistenten zou laten doen wanneer je er zelf geen trek in hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
quote:Op maandag 1 december 2008 14:37 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@wes55:
Radiation Field:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ufo:Die ene assistent met z'n grote waffel had ik al direct een kogel door z'n harses willen jagen. Helaas gaan ze niet dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De hoofdquest is inderdaad niet geschikt voor 'slechte' spelers. Mijn slechte karakterhad zoiets van: Fuses plaatsen? Doe het lekker zelf!
Een goed alternatief zou zijn geweest dat hij die simpele taken door één van de assistenten zou laten doen wanneer je er zelf geen trek in hebt.
live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
Met de main-quest hadden ze inderdaad veel meer kunnen doen. Meer keuzevrijheid om goed/slecht te zijn tijdens die quest was wel een aanvulling geweest.quote:Op maandag 1 december 2008 13:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Agreed. Ik ben er ook totaal niet van onder de indruk. Ook het hele verhaal is een beetje gezapig, te soft en past totaal niet bij jouw character. Tenzij je een engeltje bent natuurlijk, dan kun je je hier goed in vinden
Dit dus. En maak een episch verhaal zeg! En niet dat geklooi metquote:Op maandag 1 december 2008 14:39 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Met de main-quest hadden ze inderdaad veel meer kunnen doen. Meer keuzevrijheid om goed/slecht te zijn tijdens die quest was wel een aanvulling geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
Hehe, ik ben een engeltje in het spel en ik kan me inderdaad goed vinden in de main quest.quote:Op maandag 1 december 2008 13:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Agreed. Ik ben er ook totaal niet van onder de indruk. Ook het hele verhaal is een beetje gezapig, te soft en past totaal niet bij jouw character. Tenzij je een engeltje bent natuurlijk, dan kun je je hier goed in vinden
quote:Op maandag 1 december 2008 14:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dit dus. En maak een episch verhaal zeg! En niet dat geklooi metInderdaad, ik vind het globale Fallout-verhaal (met de oorlogen e.d.) zó goed, en het zou me niets verbazen als de toekomst ook inderdaad zo verloopt. Daarbij vergeleken vind ik de mainquest een beetje magertjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op maandag 1 december 2008 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
Weet iemand toevallig hoe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
quote:Op maandag 1 december 2008 15:40 schreef wes55 het volgende:
thanks jolly. is het wel mogelijk daar te komen zonder dood te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
En daarna neergeknald?quote:Op maandag 1 december 2008 16:40 schreef Jivis het volgende:
Mij wel. Ik heb toen tegen dr. Li gezegd dat we hem maar beter konden achterlaten (speech zoveel procent) en toen was ze het met me eens.
Ik zou hem in zn hart knallen met de mesmetron, heeft vast wel een speciale reactiequote:
Dat probeerde ik dus ook (71%), maar het lukte nietquote:Op maandag 1 december 2008 16:40 schreef Jivis het volgende:
Mij wel. Ik heb toen tegen dr. Li gezegd dat we hem maar beter konden achterlaten (speech zoveel procent) en toen was ze het met me eens.
Het spel kan op verschillende manieren eindigen, maar overall gezien verschilt het niet heel veel van elkaar.quote:Op maandag 1 december 2008 17:52 schreef -Dries- het volgende:
Voor de mensen die hem al hebben uitgespeeld:
Zijn er verschillende eindes of is er maar één einde?
Ow. Hmm..quote:Op maandag 1 december 2008 18:11 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Het spel kan op verschillende manieren eindigen, maar overall gezien verschilt het niet heel veel van elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 december 2008 18:14 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ow. Hmm..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Kom jij niet heel toevallig van Soccerquest?quote:Op maandag 1 december 2008 21:36 schreef Happel het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om het mutant probleem op te lossen in DC of blijven die voor eeuwig rondzwerven. Lees en hoor herhaaldelijk dat men zich afvraagt waar dat probleem is begonnen en hoe het opgelost kan worden.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:36 schreef Happel het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om het mutant probleem op te lossen in DC of blijven die voor eeuwig rondzwerven. Lees en hoor herhaaldelijk dat men zich afvraagt waar dat probleem is begonnen en hoe het opgelost kan worden.
quote:Op maandag 1 december 2008 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
Weet iemand toevallig hoe jeDat ik daar zelf niet aan gedacht hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op maandag 1 december 2008 23:50 schreef Biels het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
Ik zit daar wel af en toe, maar niet onder deze naam (geloof ikquote:Op maandag 1 december 2008 23:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Kom jij niet heel toevallig van Soccerquest?
quote:
Yeah, baybee!!quote:
Zet voor je begint alvast gow2 in een plek waar hij niet zo snel stof zal vangenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:39 schreef OMG het volgende:
Vandaag eens Fallout 3 + guide voor m'n 360 gekocht, maar nog geen tijd gehad het te spelen. Vanavond is trouwens GoW2 avond, dus het zal pas later deze avond of morgen worden..
Naar binnen lopen, mn verhaal doen, na een tijdje spelen loopt hij telkens vast als ik naar een bepaald deel van de wereld loop(als ik lang genoeg naar het noorden liep crashte het spel) dit was erg irritant, ik hoopte dat het spel installeren op mn hdd dit probleem zou verhelpen maar telkens als hij op 3% was stopte hij en zei hij dat de disc vuil is, terwijl dat niet zo was. Verkoper draaide zich om, pakte uit een la een nieuwe fallout 3 disc en wisselde die om met mijn oudequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:25 schreef BB-boy het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar.
Dan zei hij niet dat hij hem omgeruild had hèquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:37 schreef BB-boy het volgende:
Aha, ik dacht dat je het spel beu was of zo. Maar inderdaad nette service.
Is Lincoln Repeater een perk?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:56 schreef Un4 het volgende:
Lincoln Repeater![]()
![]()
Zo gaat die Reilly's Heroes quest wel een stuk makkelijker. Ook vet dat VATS die kogels Max Payne style volgt.
quote:
Ik ben 6 savegames verloren door diverse crashes.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:54 schreef Ghenga het volgende:
Weet iemand al wanneer Bethesda met een fatsoenlijke patch uitkomt? Ik ken iemand die het spel legaal heeft en daarna een illegale versie heeft gedownload alleen omdat securom aardig wat van zijn crashes veroorzaakt.
Ben zelf niet van plan om het aan te schaffen voordat het wat stabieler is, hoorde heel wat negatieve ervaringen van die gast. Heeft iemand anders daar ook ervaringen mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaaf spel, maar godsklere wat een achterlijke hoeveelheid bugs. Kan aan mijn systeem liggen, sommige mensen hebben nergens last van.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:43 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik ben 6 savegames verloren door diverse crashes.Alle autosaves uitzetten is hard nodig gekeken naar mijn ervaring. Uiteindelijk het spel weggedaan nadat ik door bugs in de scripting niet verder kon met de main quest:
Je speelt op de PC neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaaf spel, maar godsklere wat een achterlijke hoeveelheid bugs. Kan aan mijn systeem liggen, sommige mensen hebben nergens last van.
live as if you'll die today
- james 'jimmy' dean
Lincoln's Repeater.quote:
Teddyberen ftw!quote:Op woensdag 3 december 2008 23:29 schreef Xebrozius het volgende:
Beste gamers, als je je kapot wilt lachen in Fallout koop dan het schema voor de rock-it-launcher (die dude met de koe bij megaton verkoopt het schema) en scharrel dan de onderdelen op.
Niets is zo mooi als een hoofd als munitie te kunnen gebruiken, of... wat dan ook
Welke dude?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:29 schreef Xebrozius het volgende:
Beste gamers, als je je kapot wilt lachen in Fallout koop dan het schema voor de rock-it-launcher (die dude met de koe bij megaton verkoopt het schema) en scharrel dan de onderdelen op.
Komt eigenlijk vooral omdat je sterker wordt en beter leert omgaan met je ammo. Ik verspilde zo een stuk of tien kogels aan een vijand in het begin, nu maak ik gewoon een headshot en klaar is kees.quote:Op donderdag 4 december 2008 06:55 schreef OMG het volgende:
Het verhaal en gedoe over weinig ammo en geld en dergelijke kom ik nu al een beetje tegen. Ik liep de vault uit met een berg kogels, maar ondertussen heb ik er nog maar 40 over. Daarnaast heb ik wel weer wat nieuwe wapens gevonden. Als ik de berichten mag geloven komt er een tijd dat ik wel genoeg ammo en health heb.
Sniper/hunting riflequote:Op donderdag 4 december 2008 12:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Komt eigenlijk vooral omdat je sterker wordt en beter leert omgaan met je ammo. Ik verspilde zo een stuk of tien kogels aan een vijand in het begin, nu maak ik gewoon een headshot en klaar is kees.
Klopt maar met een hoge sneak kan je onopgemerkt dichtbij genoeg komen om ze te schietenquote:Op donderdag 4 december 2008 16:32 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Een sniper rifle is inderdaad erg gaaf. Alleen een beetje hopeloos dat de kogel veel minder ver komt dan je kunt inzoomen. De 'lifetime' van sniper kogels is veel te laag.(Zelfs een laser pistol schot lijkt even ver te gaan.)
Echt snipen is er in dit spel helaas niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |