abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:10:53 #276
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63878067
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Mwa, ik vond hem wel leuk, alleen had er wel wat meer emotie in gekund.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_63882909
Ik ben het spel nu al een paar uurtjes aan het spelen, op zich wel grappig. Ik vind het alleen zo traag gaan. Mijn logische vraag is dus, hoe ren je?
pi_63883345
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:06 schreef Heider00sje het volgende:
Ik ben het spel nu al een paar uurtjes aan het spelen, op zich wel grappig. Ik vind het alleen zo traag gaan. Mijn logische vraag is dus, hoe ren je?
Misschien heb je teveel bij je? Open je pipboy, 2e menu en dan links bovenin staat hoeveel je bij je hebt en hoeveel je max. kan dragen.
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:26:15 #279
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63883385
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:24 schreef Niek. het volgende:

[..]

Misschien heb je teveel bij je? Open je pipboy, 2e menu en dan links bovenin staat hoeveel je bij je hebt en hoeveel je max. kan dragen.
Je hebt traag en traag he. Hoeveel keer ik niet al overbeladen vol naar de dichtstbijzijnde stad toegeschuifeld ben om m'n shit te verkopen.
- james 'jimmy' dean
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:27:45 #280
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63883420
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:06 schreef Heider00sje het volgende:
Volgens mij kun je niet echt hard rennen. Je gaat iig wel een stukje harder als je je wapen holstered.
(en zoals hierboven al staat aangegeven: als je niet meer meuk bij je hebt dan je kunt dragen).
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 12:19 schreef Lyzio het volgende:
SPOILER
Hoe trigger je die missie?
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_63883469
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:27 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Volgens mij kun je niet echt hard rennen. Je gaat iig wel een stukje harder als je je wapen holstered.
(en zoals hierboven al staat aangegeven: als je niet meer meuk bij je hebt dan je kunt dragen).
[..]

Bij mij was het in megaton dat je ineens het radiosignaal kon ontvangen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:32:24 #282
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63883549
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:29 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Bij mij was het in megaton dat je ineens het radiosignaal kon ontvangen.
Heb ik niet op gelet... Ben wel eens terug naar de Vault geweest maar die was toen gesloten :S
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:40:59 #283
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63883774
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:32 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Heb ik niet op gelet... Ben wel eens terug naar de Vault geweest maar die was toen gesloten :S
Zo moet ie inderdaad. Nadat je Dr. Li naar de Citadel hebt begeleid krijg je in de buurt van Megaton een "emergency frequency" op je radio.
SPOILER
- james 'jimmy' dean
pi_63883866
Zonder h

Ik wil het virtuele bed wel delen met Amata en Moira
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:45:34 #285
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63883903
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:40 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Zo moet ie inderdaad. Nadat je Dr. Li naar de Citadel hebt begeleid krijg je in de buurt van Megaton een "emergency frequency" op je radio.
SPOILER
Thnx, zal het straks eens checken
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:47:00 #286
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63883948
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:44 schreef lennartb.nl het volgende:
Zonder h

Ik wil het virtuele bed wel delen met Amata en Moira
Lucy West Maar dat zou betekenen dat ik lesbisch ben.
SPOILER
- james 'jimmy' dean
pi_63885595
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:27 schreef RedDevil085 het volgende:

Ik was ook al teruggegaan naar de vault, radio reprobeert, maar helaas..
pi_63886467
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:47 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Lucy West Maar dat zou betekenen dat ik lesbisch ben.
SPOILER
Fawkes
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_63887021
http://www.geenstijl.nl/m(...)_vs_gaat_canada.html

Nu moeten de Chinezen nog Alaska binnenvallen, en de resource wars zijn begonnen
pi_63888354
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:46 schreef Apfelsaft het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_vs_gaat_canada.html

Nu moeten de Chinezen nog Alaska binnenvallen, en de resource wars zijn begonnen
?
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:47:38 #291
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_63888677
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:33 schreef Niek. het volgende:

[..]

?
De oorlog waar alles mee begon in Fallout. China valt Alaska binnen en de Verenigde Staten vechten terug. Probleem is dat de VS op een gegeven moment te weinig recources hebben om hun oorlogsmachine te laten lopen, en dus annexeren ze Canada.

And then they dropped the bombs.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_63891503
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:23 schreef lennartb.nl het volgende:

Fawkes
Ik ben bang dat Fawkes een beetje teveel vrouw is voor de gemiddelde persoon. Als zij klaar met je is dan zou ik er voor zorgen dat er een ambulance klaar staat.

@Apfelsaft: Wat de ef? Wat een vaag nieuws, zeg.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_63892489
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 22:26 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]
@Apfelsaft: Wat de ef? Wat een vaag nieuws, zeg.
Hehe ja, toen ik het las moest ik direct aan Fallout denken

Hoe kom je in het spel eigenlijk te weten dat Fawkes vroeger een vrouw was?
pi_63892792
Ik vind het spel steeds toffer vinden. Alleen snap ik niks van de map. Het is voor mij erg moeilijk om locaties te vinden. Alles lijkt wel afgesloten. Moet je zelf op onderzoek uit gaan, en hopen dat je goed uitkomt?

met andere woorden: Ik vind het één groot doolhof
pi_63893645
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:04 schreef Heider00sje het volgende:
Ik vind het spel steeds toffer vinden. Alleen snap ik niks van de map. Het is voor mij erg moeilijk om locaties te vinden. Alles lijkt wel afgesloten. Moet je zelf op onderzoek uit gaan, en hopen dat je goed uitkomt?

met andere woorden: Ik vind het één groot doolhof
Wat snap je niet in principe is juist de hele wereld toegankelijk. Als je je "radar" gebruikt is alles vrij makkelijk te vinden als je eenmaal een marker op de map plaatst.
pi_63894579
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 22:53 schreef Apfelsaft het volgende:

Hoe kom je in het spel eigenlijk te weten dat Fawkes vroeger een vrouw was?
SPOILER
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_63894633
vraagje over fawkes:
SPOILER
pi_63894674
quote:
Op woensdag 10 december 2008 00:20 schreef Niek. het volgende:
vraagje over fawkes:
SPOILER
Ja
pi_63894744
quote:
Op woensdag 10 december 2008 00:22 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Ja
Toen ik hem zeg maar de 2e keer tegenkwam ging er iets fout waardoor ik op hem schoot, toen schoot hij met zn superhippe gatling gun ofzo en bleek hij nogal lastig af te maken te zijn, was hij eindelijk dood kon ik zn speciale mini gun niet pakken
pi_63895166
slotje
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')