abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63813602
Lekker om zo'n legertje te hebben

Dat medx toebrengen van die armor, merk je daar wat van? En heb je daar zelf medx voor nodig?
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_63815853
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:11 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Precies. En er wordt zelfs een auto-save gemaakt vlak voor het einde, zodat je die kunt laden.
Ik zie het probleem niet. Bijna geen enkel spel laat het toe om na het einde door te spelen.
Juist elke free roaming laat het wel toe. Denk maar aan GTA of, in dit geval voor de hand liggender, Oblivion. Maarja, kan er niet echt over oordelen omdat ik het einde van de MQ niet ken. Ik zal er wel op terugkomen wanneer ik die heb uitgespeeld .
Amen.
pi_63818028
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:38 schreef Pek het volgende:

[..]

Heb je die Firelance, die letterlijk uit de lucht komt vallen?
Yup. Deze keer notabene op de parkeerplaats van de Super Duper Mart.
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:41 schreef lennartb.nl het volgende:
Dat medx toebrengen van die armor, merk je daar wat van? En heb je daar zelf medx voor nodig?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ding maar kort heb aangehad maar ik merk in ieder geval niets van dat med-x.
Volgens mij gebruikt ie in ieder geval niet jouw eigen voorraad. Het ding maakt wel grappig commentaar overigens.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_63818573
Ik heb hem ook alleen maar kort aangehouden voor het gepraat
  zondag 7 december 2008 @ 11:37:03 #255
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63820449
Nu heb ik na de derde keer voor mijn gevoel écht het spel goed te pakken. Ik heb Megaton laten staan en heb de quest van Moira helemaal doorlopen. Helaas is sheriff Simms wel overleden, ik kon hem niet meer redden. Burke is uiteraard ook dood. Revenge is sweet.

Verder speel ik als een vrouw En ik lijk verdomd veel op Keira Knightley in Domino met de jas van de sheriff en diens duster
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  zondag 7 december 2008 @ 11:40:54 #256
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63820504
quote:
Van links naar rechts: Dogmeat, Cross, Charon, Fawkes en mijzelf (in Medic Armor, reporting for duty!).
(Ik heb deze keer een mod gebruikt wat meer party members toe laat.)
[ afbeelding ]
SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- james 'jimmy' dean
pi_63820527
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 21:20 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Jammer, eigenlijk is het gewoon belachelijk. Juist na de main-quest had je het resultaat van die quest kunnen zien. Gelukkig komen er nog meerdere vervolgen. Ben wel benieuwd of je dan met je character verder kunt spelen.
SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63820762
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:40 schreef Lyzio het volgende:

[..]
SPOILER2 links
SPOILER2 links
Amen.
pi_63820765
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:40 schreef Lyzio het volgende:

[..]
SPOILER2 links
SPOILER2 links
  zondag 7 december 2008 @ 16:09:13 #260
99433 Tup
Tupperwaar
pi_63825945
quote:
Precies. En er wordt zelfs een auto-save gemaakt vlak voor het einde, zodat je die kunt laden.
Ik zie het probleem niet. Bijna geen enkel spel laat het toe om na het einde door te spelen.

Voor de 3e keer uitgespeeld! En nu heb ik echt 99,9% gezien.
[ afbeelding ]

Van links naar rechts: Dogmeat, Cross, Charon, Fawkes en mijzelf (in Medic Armor, reporting for duty!).
(Ik heb deze keer een mod gebruikt wat meer party members toe laat.)
[ afbeelding ]
Ik vond het einde vooral zo abrupt, en verwachtte net als in Oblivion de side quests nog te kunnen doen. Anyways, dat komt er nog wel van...eerst nu gta4

[ Bericht 0% gewijzigd door Tup op 07-12-2008 17:53:03 ]
Wasserwunderland
pi_63828210
zo, net voor het eerst uitgespeeld als good guy in een goeie 15 uur. En dit was alleen de MQ. Over een week krijg ik m'n gameguide binnen en ga ik alles 'ns uitpluizen.

Oja, GTA IV moet ik ook nog spelen, waar haal ik de tijd vandaan
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_63828411
Ik ben echt zo vaak doodgegaan op m'n weg naar Rivet City voor een hoofdstuk van Moira's quest. Uiteindelijk maar besloten om een groot stuk maar te gaan zwemmen, ik had toch genoeg RadAway spul.

Overigens nog een vraag.
SPOILER2 links
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zondag 7 december 2008 @ 22:12:19 #263
99433 Tup
Tupperwaar
pi_63835583
Heb door al die posts toch wel weer zin om Fallout 3 nog een keer te doen.
SPOILER2 links
Wasserwunderland
pi_63837069
Enclave Shishkebab:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Na een niet nader te benoemen bommenregen zat hij zo vast in dat hek. Iemand een stukje?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
pi_63837128
Ik lust wel een stukje schouder
pi_63843429
Ik denk dat ik maar even tijdelijk stop met The Wasteland Survival guide. Mijn science level is nog niet hoog genoeg om ergens iets met oude technologie te hacken. Na het een aantal maal zonder hacken te hebben geprobeerd (en hierbij uiteindelijk op de terugweg door het gebouw enorm dood te gaan) ben ik maar terug naar Megaton gegaan. Vanuit daar ga ik wel eerst even wat andere quests doen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_63844249
Wat een heerlijk spel is dit toch

Afgelopen weekend zo'n 15 uur met hetzelfde char. gespeeld. Heb me eigen hondje opgehaald bij de scrapyard; Hondje is liev
uiteraard ook een aantal quests gedaan zoals onder andere "The Wastland Survival Guide".
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:43 schreef OMG het volgende:
Ik denk dat ik maar even tijdelijk stop met The Wasteland Survival guide. Mijn science level is nog niet hoog genoeg om ergens iets met oude technologie te hacken. Na het een aantal maal zonder hacken te hebben geprobeerd (en hierbij uiteindelijk op de terugweg door het gebouw enorm dood te gaan) ben ik maar terug naar Megaton gegaan. Vanuit daar ga ik wel eerst even wat andere quests doen.
Ik neem aan dat het hier om de technologie van de RoBo factory gaat? zo ja;
SPOILER2 links
Ik heb nu voor mijn gevoel zoveel "troep". Geen idee wat ik er allemaal mee moet. In Big Town heb ik maar tijdelijk een buro volgepropt met allerlei wapens en kleding. Elke handelaar die ik tegenkom koop ik `leeg` qua caps en ammo. En nog steeds zo´n 5k caps, 70+Stimpaks en alle andere medische zooi wat ik nu ook maar gewoon verkoop.

Slapen is zwaar goed. Wanneer ik niet bezig ben met iets spannends dan ga ik altijd ff langs GermanTown Police HQ om te pitten. Hier vind je een bed dichtbij de plek waar je spawnt. Echter zitten hier ook 3 Super-Mutants welke om de paar dagen weer re-spawnen. En je spawnt er dan middenin, Terror!

Ik was klaar met Megaton en ben als lvl 14 (Very Good) met 1 druk op de knop naar Neutral gegaan. Mede mogelijk gemaakt door Dhr. Tenpenny.
pi_63844411
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:31 schreef Roellie80 het volgende:

Ik neem aan dat het hier om de technologie van de RoBo factory gaat? zo ja;
SPOILER2 links
SPOILER2 links
pi_63847457
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 21:44 schreef Jivis het volgende:
Inderdaad belachelijk. Als je dus nietsvermoedend de main quest doet en daarna de sidequests wilt spelen kan dat dus gewoon niet meer, tenzij je een nieuw personage begint Heel raar, vooral omdat de MQ uiteindelijk maar een relatief klein gedeelte van het hele spel in beslag neemt.

Ben nog niet eens met de MQ begonnen (m'n personage is level 17) maar ik wacht daar dus echt mee tot ik helemaal klaar ben met de rest.
Je kan toch gewoon even een save teruggaan en de Wastelands verkennen?
Dus...
pi_63869594
Heb nu alle quests van Moira gedaan en zit eindelijk op een level en ammunitieniveau waarmee ik fatsoenlijk kan exploren. Ben er nu wel achter dat er meer te vinden is dan ik verwachtte Weet alleen niet zeker of er gebouwen zijn waar ik beter nog niet binnen kan lopen omdat dit een toekomstige missie evt. om zeep help?
pi_63870182
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 08:11 schreef Yngwie het volgende:
Heb nu alle quests van Moira gedaan en zit eindelijk op een level en ammunitieniveau waarmee ik fatsoenlijk kan exploren. Ben er nu wel achter dat er meer te vinden is dan ik verwachtte Weet alleen niet zeker of er gebouwen zijn waar ik beter nog niet binnen kan lopen omdat dit een toekomstige missie evt. om zeep help?
Je moet voor deze quest ook naar Rivet-City toch?
Ik heb hier tijdens deze missie ook met een Docter Li gesproken. Later begreep ik dat dat ook onderdeel was van de main quest. Je zou dus op deze manier een deel van de main overslaan als je vanaf daar verder gaat.
pi_63870358
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 08:53 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Je moet voor deze quest ook naar Rivet-City toch?
Ik heb hier tijdens deze missie ook met een Docter Li gesproken. Later begreep ik dat dat ook onderdeel was van de main quest. Je zou dus op deze manier een deel van de main overslaan als je vanaf daar verder gaat.
Mja, heb ook een stukje van de main quest gedaan in het begin. Om daarmee verder te gaan moet ik naar een andere vault toe, en dat heb ik nog maar niet gedaan. Heb nog een handjevol andere sidequests in het lijstje staan die nog niet klaar zijn dus ik wil de main quest maar even laten zitten. Maar op zich kan het weinig kwaad om gewoon overal naar toe en binnen te lopen dus?
pi_63874889
Het kan sowieso geen kwaad om met Dr. Li te praten voordat je naar dat radiostation gaat.
Je kan Three Dog's quest dan alsnog doen en je krijgt er een andere beloning voor terug. Deze beloning kun je ook krijgen wanneer je hem voor het praten met Dr. Li opzoekt, maar dit is afhankelijk van wat je tegen hem zegt.
  dinsdag 9 december 2008 @ 12:19:36 #274
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63875103
SPOILER2 links
- james 'jimmy' dean
pi_63877324
Mwa, ik vond hem wel leuk, alleen had er wel wat meer emotie in gekund.
SPOILER2 links
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop