abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:54:14 #226
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_63797137
Even een vraagje over de MQ, na Vault 87:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_63797524
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:54 schreef -skippybal- het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan nog
SPOILER
pi_63801730
Ik ben nu zo'n 20 uur bezig en vind het echt een tof spel. Maar ze hadden van mij wel wat meer dorpjes mogen maken zoals bigtown oid.
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
  zaterdag 6 december 2008 @ 11:46:16 #229
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63801987
Ik ga ook opnieuw beginnen Zit ergens vast, en ik heb het al een tijdje niet meer gespeeld. Lijkt me leuk om eens "good" te zijn voor de verandering. Ga me vooral toeleggen op Speech en Charisma. Kijken of je dan echt meer gedaan krijgt, met minder moeite.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_63802003
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 11:46 schreef Lyzio het volgende:
Ik ga ook opnieuw beginnen Zit ergens vast, en ik heb het al een tijdje niet meer gespeeld. Lijkt me leuk om eens "good" te zijn voor de verandering. Ga me vooral toeleggen op Speech en Charisma. Kijken of je dan echt meer gedaan krijgt, met minder moeite.
Ik heb met mijn nieuwe game ook betere speech gedaan. Tot nu toe is elke speech gelukt.
  zaterdag 6 december 2008 @ 11:52:30 #231
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_63802080
Mijn character heeft ook dikke speech. Wel handig hoor, voor zowel Good als Evil. Ja kan lekker dreigen om hun caps te krijgen of onderhandelen over een bonus.
En ik hoefde die ene missie van Three Dog eigenlijk niet eens te doen, omdat ik 'm persuade om de locatie van de Dad te vertellen
Wel gewoon gedaan uiteraard

Trouwens, ik heb de 'Contract Killer' perk, ben naar die lui gegaan van dat bedrijfje maar kan op niemand oren vinden om te verkopen Iemand?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_63802152
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:54 schreef -skippybal- het volgende:
SPOILER
Je kunt ook een tamelijk kleine mod downloaden waarbij je gewoon door kunt spelen tot na de main quest. Dan verandert er verder niets, maar je kunt wel gewoon doorspelen.
pi_63802726
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 11:52 schreef -skippybal- het volgende:
Trouwens, ik heb de 'Contract Killer' perk, ben naar die lui gegaan van dat bedrijfje maar kan op niemand oren vinden om te verkopen Iemand?
Vermoord je wel onschuldige mensen? Bij raiders en dergelijke zul je inderdaad niks vinden.
Amen.
  zaterdag 6 december 2008 @ 12:31:58 #234
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63802739
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 11:52 schreef -skippybal- het volgende:
Mijn character heeft ook dikke speech. Wel handig hoor, voor zowel Good als Evil. Ja kan lekker dreigen om hun caps te krijgen of onderhandelen over een bonus.
En ik hoefde die ene missie van Three Dog eigenlijk niet eens te doen, omdat ik 'm persuade om de locatie van de Dad te vertellen
Wel gewoon gedaan uiteraard

SPOILER
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  zaterdag 6 december 2008 @ 12:34:06 #235
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_63802785
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 12:31 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]
SPOILER
Yup.
SPOILER
LastFM
pi_63803667
Contract Killer is leuk als je echt 100% evil bent, gezien je dus BoS gasten en onschuldige wastelanders moet afmaken om oren te krijgen. Het is absoluut geen aanrader als je geen 100% galbak speelt.
Je krijgt ze wellicht ook van de bounty hunters die je komen lastig vallen.
Let er wel op dat jij ze moet afmaken. Als iemand in jouw groep ze afmaakt dan krijg je geen oor.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_63804076
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 13:26 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Contract Killer is leuk als je echt 100% evil bent, gezien je dus BoS gasten en onschuldige wastelanders moet afmaken om oren te krijgen. Het is absoluut geen aanrader als je geen 100% galbak speelt.
Je krijgt ze wellicht ook van de bounty hunters die je komen lastig vallen.
Let er wel op dat jij ze moet afmaken. Als iemand in jouw groep ze afmaakt dan krijg je geen oor.
Ja, Regulators hebben ook een oor als je ze killt .
Amen.
pi_63804633
Die Nuka grenades zijn trouwens echt heldendingen
Amen.
  zaterdag 6 december 2008 @ 15:58:45 #239
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63805932
Kan ik nog altijd mijn huis krijgen in Megaton met de sheriff dood? Burke heeft hem omgelegd, en ik moet die bom nog ontmantelen.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_63806146
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:58 schreef Lyzio het volgende:
Kan ik nog altijd mijn huis krijgen in Megaton met de sheriff dood? Burke heeft hem omgelegd, en ik moet die bom nog ontmantelen.
SPOILER
Amen.
pi_63809191
Na een tijdje doelloos rond te hebben gelopen ben ik in Megaton beland. Daar heb ik eerst met iedereen gepraat en ben nu met Moira's quest bezig. Momenteel ben ik bij het deel waar je een stuk of wat molerats met haar giftige stok moet neer meppen. Ik liep op de locatie waar je dat moet doen rond, maar werd verrast door een knakker met één of ander schietwapen toen ik een deur opende en de gang inliep... en dus dood ging. Vanavond misschien eens opnieuw proberen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_63809472
Terug schieten.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63809515
Precies, alleen drukte ik weer eens op een verkeerde knop en had ik weinig health.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:32:04 #244
99433 Tup
Tupperwaar
pi_63811010
Wasteland geweldig. Main quest matig en simpel. Sidequests eigenlijk leuker. En ik had verwacht na het einde weer gewoon de Wastelands in te kunnen gaan, maar niet dus. Was dat bij Oblivion ook zo? (kan het me niet meer herinneren). Muziek geweldig.
Wasserwunderland
pi_63812031
bij oblivion kon je idd gewoon doorgaan na de mainquest. Best jammer dat dat bij Fallout 3 niet kan
Wel lekker blijven plakken hè?
  zaterdag 6 december 2008 @ 21:20:25 #246
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_63812133
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 21:16 schreef Brammie1 het volgende:
bij oblivion kon je idd gewoon doorgaan na de mainquest. Best jammer dat dat bij Fallout 3 niet kan
Jammer, eigenlijk is het gewoon belachelijk. Juist na de main-quest had je het resultaat van die quest kunnen zien. Gelukkig komen er nog meerdere vervolgen. Ben wel benieuwd of je dan met je character verder kunt spelen.
pi_63812608
Inderdaad belachelijk. Als je dus nietsvermoedend de main quest doet en daarna de sidequests wilt spelen kan dat dus gewoon niet meer, tenzij je een nieuw personage begint Heel raar, vooral omdat de MQ uiteindelijk maar een relatief klein gedeelte van het hele spel in beslag neemt.

Ben nog niet eens met de MQ begonnen (m'n personage is level 17) maar ik wacht daar dus echt mee tot ik helemaal klaar ben met de rest.
Amen.
pi_63812843
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 21:44 schreef Jivis het volgende:
Inderdaad belachelijk. Als je dus nietsvermoedend de main quest doet en daarna de sidequests wilt spelen kan dat dus gewoon niet meer, tenzij je een nieuw personage begint Heel raar, vooral omdat de MQ uiteindelijk maar een relatief klein gedeelte van het hele spel in beslag neemt.

Ben nog niet eens met de MQ begonnen (m'n personage is level 17) maar ik wacht daar dus echt mee tot ik helemaal klaar ben met de rest.
Je kan best met de mq beginnen, het word je vanzelf duidelijk als je richting het einde gaat
pi_63813056
Precies. En er wordt zelfs een auto-save gemaakt vlak voor het einde, zodat je die kunt laden.
Ik zie het probleem niet. Bijna geen enkel spel laat het toe om na het einde door te spelen.

Voor de 3e keer uitgespeeld! En nu heb ik echt 99,9% gezien.

Van links naar rechts: Dogmeat, Cross, Charon, Fawkes en mijzelf (in Medic Armor, reporting for duty!).
(Ik heb deze keer een mod gebruikt wat meer party members toe laat.)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zaterdag 6 december 2008 @ 22:38:12 #250
28033 Pek
je moet wat
pi_63813554
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:11 schreef Jolly_Reaper het volgende:
En nu heb ik echt 99,9% gezien.
Heb je die Firelance, die letterlijk uit de lucht komt vallen?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')