Maand of 2 terug kom ik net lekker terug van A' dam na daar op stap te zijn geweest

Rond een uur of 5:30 ofzo loop ik terug van station Eindhoven naar mijn pleasure palace wat ik mijn huis noem, waarop er opeens een auto in de verte langzaam zie rijden zonder lichten aan. Deze stopt voor mijn neus, gast in de auto rolt zijn raampje oplaag (het was een wit bestelbusje) en stel zich voor:
"HALLO!!! ik zal mij even voorstellen!!! ik ben Micheal en zoals je misschien al gezien hebt, heb ik wat problemen met mijn auto!" Zei meneer hyperactief en in een tempo wat, achteraf gezien, alleen iemand onder de invloed van wat uppers kan zeggen.
Meneer ging verder: "Mijn hydrauliek doet het namelijk niet waardoor ik niet kan remmen en mijn lichten het niet doen!!! MAAR dit kan opgelost worden!!!" Zei meneer vol enthousiasme. "Ik heb alleen wat geld nodig om bij het tankstation olie te halen en dan kan ik weer terug naar Helmond!"
Omdat ik zelf ook wel onder de invloed was van wat verdovende middelen en ik helemaal in een scheur lag, heb ik hem maar onder het mom van 'Fuck it', 20 euro geleend...
Ik heb hem daarbij mijn telefoonnummer gegeven, waarop hij mijn telefoon 1 keer liet overgaan, dus ik heb zijn nummer. Maar het stomste is dat ik ook mijn rekeningnummer heb gegeven!
Maarja dat terzijde, ik ben hem nu al 2 maanden aan het stalken met smsjes en hem te bellen op de meest onmogelijke tijden, maarja junk ben je 24/7. Hij heeft ondertussen al toegeven dat hij zonder dat geld niet had kunnen eten en gek genoeg reageert hij alleen maar als ik hem een smsje stuur waarin hem voor junk uitmaak (hij beweert nog altijd geen junk te zijn).
Mijn vraag: Hoe haal ik er voor 20 euro plezier uit deze junk (omgerekend 10 bier), of krijg ik mijn 20 euro terug?
Samengevat: Ik heb een junk 20 euro geleend, ik heb zijn telefoonnummer gekregen (wat ook werkt), maar na 2 maanden heb ik nog altijd geen geld of 20 euro aan plezier uit die gast gehaald. Dus hoe verder?
[ Bericht 1% gewijzigd door matjas op 27-11-2008 00:26:17 ]