abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79067011
Firefox 3.6 plaatst nu een nieuwe tab rechts van de huidige tabs, i.p.v. helemaal rechts. Sommigen vinden dit ideaal, maar ik wil het graag weer terug hebben. Wie o wie weet raad?

[ Bericht 0% gewijzigd door FastFox91 op 12-03-2010 17:43:08 ]
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:30:16 #152
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_79068587
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:48 schreef FastFox91 het volgende:
Firefox 3.6 plaatst nu een nieuwe tab rechts van de huidige tabs, i.p.v. helemaal rechts. Sommigen vinden die ideaal, maar ik wil het graag weer terug hebben. Wie o wie weet raad?
dit dus
tvp
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:58:27 #153
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_79069700
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:48 schreef FastFox91 het volgende:
Firefox 3.6 plaatst nu een nieuwe tab rechts van de huidige tabs, i.p.v. helemaal rechts. Sommigen vinden dit ideaal, maar ik wil het graag weer terug hebben. Wie o wie weet raad?
Na flink zoeken:
Typ dit in als URL: "about:config"
Accepteer de waarschuwing
Typ dit in als filter: "browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent"
Dubbelklik op enige uitkomst zodat value=false

Voila
pi_79071762
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:58 schreef Beavis het volgende:

[..]

Na flink zoeken:

Voila
Held.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 19:00:21 #155
104871 remlof
Europees federalist
pi_79071855
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:58 schreef Beavis het volgende:

[..]

Na flink zoeken:

Voila
Thanks
pi_80488802

Iemand die weet hoe onderstaand is op te lossen? (de dubbel tekst bij pagina dus )
pi_80499512
Ik heb vandaag firefox opnieuw geinstalleerd, maar nu krijg ik als ik bij Google iets intyp een balk aan de zijkant. In IE is dit niet. Ik kan bij Google nergens een instelling vinden waar het aan zou kunnen liggen. Weet iemand hier het misschien?

pi_80524566
Lazarus

Net een hele mail getyped, klikte ik op verwijderen i.p.v. verzenden. Lazarus plugin kon het zo terug toveren

(kan instellen dat hij data in velden bijvoorbeeld 24 uur / 321 dagen bewaart)
pi_84464414
Hallo,

ik had graag toch een keer een vraagje gesteld over Thunderbird. :{

Ik gebruik dus Thunderbird voor de verwerking van mijn mails van het werk. Die mails staan op een server die ik dus altijd via webmail vanop welke computer dan ook bekijken.
Maar op mijn laptop van het werk verkies ik dus om in Thunderbird die mails te beheren (zodanig dat ik ze ook offline kan bekijken)

Maar mijn Sent-folder is aan het opzwellen, door de files die ik verzonden heb. Nu weet ik graag nog wat ik verstuurd heb, maar is het voor mij zeker niet nodig dat die files werkelijk allemaal gekopieerd zitten in die Sent-folder.
En nu het probleem: Thunderbird biedt me met de rechtermuisknop aan bij elke bijlage in elke verzonden mail: "Open", "Save as..", "Detach" en "Delete".
Prima zou je denken! Behalve dat "Delete" het "soms" doet, en zeker niet altijd. Laat ons zeggen 1 keer op 10.

Wat zou ik toch fout doen? :?

Met veel dank!
pi_84976717
Is het mogelijk om het downloadscherm in Firefox als dat in IE te maken?

Hier klik ik op een .pdf (gaat via PHP met fpassthru, dus opent niet direct in browser).

In IE krijg ik dan dit:

In FF krijg ik echter dit:

Dat is vrij irritant, want nu moet ik het eerst downloaden en dan naar de map gaan en dan kan ik het pas openen.
pi_84977096
Ik heb "Altijd vragen" ingesteld in opties voor pdf en nu krijg ik wel het scherm wat ik wil.
pi_102134088
"Er is al 407 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren." Lijkt me toch de meest geschikte plek, correct me if I'm wrong! ;)

Heb op m'n werk Mozilla Thunderbird en wilde deze zojuist voor het eerst gebruiken, maar krijg de volgende foutmelding:

"Thunderbird is already running, but is not responding"

Er staat niets bij Taakbeheer open wat ik kan sluiten. Heb ook al ff gegoogled, maar nog geen helpend antwoord gevonden. Iemand ideeën? :)
Smile, tomorrow will be worse...
pi_102134386
3R's geprobeerd?

Reboot
Reset
Reinstall
pi_102134472
Reboot: ja, maar haalt niets uit
Reset: weet niet precies wat je bedoelt?
Reinstall: probleem is dat ik op een gedeelde pc op m'n werk zit, en niet zeker weet of ik 'm wel opnieuw kan installeren, dus probeer liever eerst eventuele andere opties...
pi_102134967
In dat geval, even de systeembeheerder raadplegen?
pi_102135313
Thunderbird doet het inmiddels, dankzij het wissen van de Profiles map (las ik op een ander forum).

Probleem is nu deze melding:
"Login to server mbox.bedrijf.nl failed."

Dat "mbox" slaat op de IMAP server, de instellingen daarvoor heb ik van mijn bedrijf gekregen.

:? Voel me echt een digibeet nu...
pi_102135576
Never mind, is al opgelost! :)
pi_102136092
ik word een beetje kriegel van al die nieiwe versies waardoor mijn addons steeds niet werken. Kan je wel kunstgrepen uit gaan halen om het toch te installeren maar daar he ik heul geen zin in. stom
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_108182312
Ik heb in Thunderbird twee accounts, eentje voor mijn mail van chello en eentje voor die van gmail. Op de map van gmail zit echter opeens een slotje waaroor ik de mail niet kan lezen. Hoe krijg ik dat slotje eraf?
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_108182375
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:41 schreef Olga het volgende:
Ik heb in Thunderbird twee accounts, eentje voor mijn mail van chello en eentje voor die van gmail. Op de map van gmail zit echter opeens een slotje waaroor ik de mail niet kan lezen. Hoe krijg ik dat slotje eraf?
Kun je het probleem wat duidelijker omschrijven?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108182417
ik maak wel even printscreen
pi_108182716
pi_108183096
quote:
Sorry, maar dat weet ik ook niet.
  maandag 20 februari 2012 @ 13:12:57 #174
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_108183328
Lees http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=630102 eens door. Ik denk dat het antwoord/oplossing daar wel moet staan.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_108183392
Ik ga even kijken daar. Dank je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')