dit dusquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:48 schreef FastFox91 het volgende:
Firefox 3.6 plaatst nu een nieuwe tab rechts van de huidige tabs, i.p.v. helemaal rechts. Sommigen vinden die ideaal, maar ik wil het graag weer terug hebben.Wie o wie weet raad?
Na flink zoeken:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:48 schreef FastFox91 het volgende:
Firefox 3.6 plaatst nu een nieuwe tab rechts van de huidige tabs, i.p.v. helemaal rechts. Sommigen vinden dit ideaal, maar ik wil het graag weer terug hebben.Wie o wie weet raad?
Held.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:58 schreef Beavis het volgende:
[..]
Na flink zoeken:
Typ dit in als URL: "about:config"
Accepteer de waarschuwing
Typ dit in als filter: "browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent"
Dubbelklik op enige uitkomst zodat value=false
Voila
Thanksquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:58 schreef Beavis het volgende:
[..]
Na flink zoeken:
Typ dit in als URL: "about:config"
Accepteer de waarschuwing
Typ dit in als filter: "browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent"
Dubbelklik op enige uitkomst zodat value=false
Voila
Kun je het probleem wat duidelijker omschrijven?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:41 schreef Olga het volgende:
Ik heb in Thunderbird twee accounts, eentje voor mijn mail van chello en eentje voor die van gmail. Op de map van gmail zit echter opeens een slotje waaroor ik de mail niet kan lezen. Hoe krijg ik dat slotje eraf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, maar dat weet ik ook niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:53 schreef Olga het volgende:
https://picasaweb.google.(...)c0f0?feat=directlink
De bovenste map dus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |