abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71563263
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:33 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Ik kan in de nieuwe versie van firefox niet meer mijn enigste openstaande tab sluiten.
Bij vorige versies kon dit wel.. Is er een manier om dit terug te krijgen?
Ik heb gemerkt dat ik dit nogal eens gebruik...
Wat bedoel je? Dat de tabbar verdwijnt?
pi_71566266
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:50 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Dat de tabbar verdwijnt?
Nee, de tabbar bleef staan, maar de website werd een blank page.

Als ik nu rechtermuis op de tab doe zie ik Close tab greyed out staan en ook geen kruisje op de tab.
pi_71604383
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:45 schreef Sjowhan het volgende:

Sindsdat mijn vista een keer een blauw scherm had gegeven, en opnieuw is opgestart, kan FireFox niet meer netjes de sessies die ik open had staan (bijv ingelogd blijven op FoK!, GOT etc) onthouden. Dit is heel ruk, aangezien ik steeds nu moet inloggen op mijn favo sites .
Is hiervoor iets tegen te doen? Misschien nieuw profiel aanmaken, maar dan ben ik toch ook mijn addons etc kwijt? Ergens in about:config oid?
Iemand die mij kan helpen
Dat heb ik ook, echt rete-irritant. Bij mij was er geen blauw scherm ofzo, het was er ineens.
Willem-Jan van Puffelen
pi_71605235
Ik heb een vraag over Mozilla Thunderbird. Ik haal daarmee mn Hotmail berichten op. Dit gaat prima, behalve dan de status van de mails. Als ik een bericht al heb geopend op de hotmail server en vervolgens Thunderbird open, dan geeft deze aan dat de mail nog niet gelezen is. En hetzelfde geldt omgekeerd. Als ik eerst Thunderbird open, mails open en daarna naar de Hotmail server ga, dan zijn de mails ook nog ongelezen.

Hetzelfde geldt voor het verwijderen van berichten in Thunderbird.

Weet iemand hoe Thunderbird wel de gelezen/ongelezen status kan ophalen en ook weer doorgeven aan de Hotmail server?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:17:49 #130
105263 Litso
Interlectueel.
pi_71844945
Vraagje over FireFox 3.5. Zo af en toe slingert FF een van de tabbladen die ik open heb staan naar een nieuwe venster. Ik wil geen twee vensters, want daar heb ik al tabbladen voor, en ik heb geen idee wat ik doe om dat te veroorzaken.

Iemand een idee?
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:23:59 #131
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_71845122
Nog een vraagje over FF, weten jullie vast wel. Bij mij worden geen cookies meer onthouden. Oftewel, overal waar ik een functie als 'wachtwoord onthouden' heb gebruikt, moet ik telkens opnieuw inloggen. Zo ook bij Fok bijvoorbeeld. Meen eens iets gelezen te hebben over hoe dat te verhelpen, maar kan niet zo snel vinden hoe/waar.

Iemand?
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_71892024
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:17 schreef Litso het volgende:
Vraagje over FireFox 3.5. Zo af en toe slingert FF een van de tabbladen die ik open heb staan naar een nieuwe venster. Ik wil geen twee vensters, want daar heb ik al tabbladen voor, en ik heb geen idee wat ik doe om dat te veroorzaken.

Iemand een idee?
je sleept de tabblad teveel naar onder?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:18:53 #133
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_72196519
Ik heb redelijk vaak dat ik de melding krijg: Verbinding werd geherinitialiseerd. Dit is best irritant als het om de 5 min komt Vooral bij Fok! heb ik dit.

Nu heb ik op internet al een paar "oplossingen" geprobeerd, maar geen van deze hielp.

Kan iemand mij hiermee helpen?

PS. Hiervoor heb ik altijd IE gebruikt en daar had ik nergens last van.
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:17:03 #134
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_72227919
Ik werk al een tijd met Firefox. Ik ben heel blij met de bladwijzerwerkbalk. Tegenwoordig zet ik niet eens meer een omschrijving bij de bladwijzers, de icoontjes spreken voor zich. Behalve bij die sporadische site die nog geen icoontje 'meelevert' waardoor er een blanco pagina in de werkbalk komt.
Kan ik daar zelf een afbeelding aan toekennen? Ben benieuwd of iemand dat weet, ik hou het graag overzichtelijk.
Life is what you make it.
pi_72228064
Je kunt die sites met greasemonkey een favicon geven?

Weet alleen niet of firefox ze dan meepakt...
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:05:40 #136
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_72230035
Of ik Google de volgende keer eerst even zelf

D'r is een extensie voor: Favicon picker
Life is what you make it.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:49:18 #137
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_72238463
Hmm, ik heb nu toch voor het eerst serieus problemen met Firefox. Sinds de update naar de meest recente versie onthoudt FF mijn configuratie niet. Bijvoorbeeld de map waar mijn downloads terecht moeten komen, moet ik telkens opnieuw instellen. Maar ook het aanvinken bij Privacy dat mijn wachtwoorden moeten worden onthouden, dien ik bij iedere herstart opnieuw te doen.

Is dit een bekend probleem??
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_72238926
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:49 schreef Zapper het volgende:
Hmm, ik heb nu toch voor het eerst serieus problemen met Firefox. Sinds de update naar de meest recente versie onthoudt FF mijn configuratie niet. Bijvoorbeeld de map waar mijn downloads terecht moeten komen, moet ik telkens opnieuw instellen. Maar ook het aanvinken bij Privacy dat mijn wachtwoorden moeten worden onthouden, dien ik bij iedere herstart opnieuw te doen.

Is dit een bekend probleem??
ff een nieuw profieltje maken denk ik?
  zondag 30 augustus 2009 @ 15:08:59 #139
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_72280830
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:06 schreef doppendoosch het volgende:

[..]

ff een nieuw profieltje maken denk ik?
Zal de beste optie zijn . Had ook last van verschillende probleempjes (niet meer ingelogd blijven na afsluiten Firefox, downloadfolder weg etc) en heb een nieuw profiel gemaakt, addons en opgeslagen passwords gekopieerd en toen werkte 't allemaal weer..
Schijnbaar is 't af en toe zo 'corrupt' dat dit de enige mogelijkheid is om weer een goed functionerende firefox te krijgen.

Overigens heb ik sinds vandaag ook 3.5.2, werkt fanatisch
  donderdag 17 september 2009 @ 15:45:30 #140
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72842037
Mijn Firefox (altijd zo'n 10-15 tabbladen tegelijkertijd open) verbruikt al gauw na een paar uurtjes surfen zo'n 600mb geheugen. Het begint heel onschuldig met zo'n 200, dat langzaamaan zeker omhoog gaat. Niet altijd overigens.

Zodra die rond de 500-600 zit, laden nieuwe tabbladen (verschillende FOK! topics bijv) heel erg traag en blijft die vaak ook af en toe hangen tijdens het scrollen op die pagina's.

PC loopt niet trager dan normaal. Ik heb 2gb geheugen en Vista. Iemand ideetjes?

Ik dacht dat dit probleem verholpen was met FF3.5?
AFC AJAX
pi_73745420
Bij mij werken streams niet meer in Firefox 3.5.3
Zowel video als radio streams werken niet in de gewone windows media player binnen firefox, wel als ik ze in silverlight ga bekijken.
Hoe kan dat? Iemand een idee?
pi_73801945
Ik heb minimize to tray op firefox en thunderbird maar sinds de update van firefox kan ik in de tray niet meer met de rechtermuisknop een scherm sluiten. In thunderbird werkt dat (nog?) wel. Weet iemand of er ergens een nieuwere versie rondzwerft die dat wel netjes doet? Ik wil echt een addon voor ff en geen apart programma om dingen naar de tray te sturen.

Ik ben ook op zoek naar een soort van foxmarks voor addons die online je addons synchroniseert/backupt.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74390180
Ik heb sinds de laatste firefox update (denk ik?) problemen met posten hier. Soms lukt het wel, maar vaker niet. Dan laadt firefox een paar minuten en krijg ik een leeg scherm en staat er 'done' in de status bar. Als ik refresh verschijnt de post soms alsnog, maar dat is natuurlijk niet erg praktisch. Ubuntu 8.04 en firefox 3.0.15 op een oude Athlon 1GHz (896MB geheugen).

Ik zie wel dit soort 'messages' in de error console van firefox (zal wel niks zijn, want die staan ook op m'n andere pc):
quote:
Security Error: Content at ht tp://googleads.g.doubleclick.net/ may not load data from ht tp://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/51.
Weet niet of het aan firefox of Ubuntu ligt, maar een oplossing heb ik nog niet gevonden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Loohcs op 04-11-2009 17:21:59 ]
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  woensdag 4 november 2009 @ 17:57:30 #144
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_74392366
Waarom installeer je FF 3.5.4. niet? wellicht lost dat het probleem ook op?
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_74396095
Ik gebruik Ubuntu pas twee maanden en ff wat installeren door iets te downloaden en op setup.exe te klikken werkt niet. Dus omdat ik niet zo technisch ben, ben ik afhankelijk van wat er standaard bij zit. Wat ik gelezen heb is het ook niet gegarandeerd dat FF 3.5 werkt op oudere versies van van Ubuntu.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  zaterdag 20 februari 2010 @ 03:00:25 #146
92117 Cydex
Pennywise but Poundfoolish
pi_78216677
Ik probeer mijn google calender in Thunderbird 3.0.1 te krijgen. Aantal malen geprobeerd (ook met Nightly Lightning), maar zonder succes. Ik krijg o.a. de melding dat mijn agenda niet beschikbaar is. In TB staat dan naast de naam van mijn agenda een pictogram met een uitroepteken.
Diverse fora melden dat het moet werken. Helaas niet bij mij.

Iemand een idee wat te doen?
"Werk, en de vreugde komt vanzelf" - Goethe -
pi_78807226
Thunderbird 3.0 zuigt. Hard
De automatische instellingen die het ding zo makkelijk zelf aan zou maken kloppen zelfs niet voor gmail terwijl dat toch een vrij grote is en toen ik dat eenmaal voor elkaar had kon ik alleen nog email krijgen en verschuiven binnen verschillende mappen maar versturen wil met geen mogelijkheid. Heb alle online hulpgidsen geprobeerd maar niks.
Dus ik dacht, ik installeer de oude versie dan wel op mijn nieuwe laptop. Ging goed. Email werkt weer.
Maar nu kan ik lightning dus niet meer installeren omdat die addon niet geschikt is voor 2.0.0.23.

M.a.w.: Het zuigt. Hard.

Iemand een oplossing?
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 02:31:32 #148
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_78918167
Ik ben sinds paar dagen al mijn zoekmachines kwijt in de zoekbalk van FF?! Hoe ik dat gedaan heb geen idee! En ik krijg het ook niet weer opnieuw geïnstalleerd... Heeft iemand hier misschien een idee?!
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
  dinsdag 9 maart 2010 @ 09:19:49 #149
104871 remlof
Europees federalist
pi_78920059
Ik heb het idee dat FF3.6 weer meer geheugen slurpt dan z'n voorganger...
En waarom openen nieuwe tabs nu ineens op de Chrome-manier ipv achteraan, zoals ze altijd deden in FF? En waarom kan ik dat niet terugveranderen?
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:24:40 #150
137556 L.no
Midlife crisis
pi_78944378
Ik heb de FF3.6 gedownload, maar het weigert om mijn bookmarks te bewaren
Verwijderd en hergeinstalleerd, maar nog steeds het zelfde probleem.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')