Wat bedoel je? Dat de tabbar verdwijnt?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:33 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Ik kan in de nieuwe versie van firefox niet meer mijn enigste openstaande tab sluiten.
Bij vorige versies kon dit wel.. Is er een manier om dit terug te krijgen?
Ik heb gemerkt dat ik dit nogal eens gebruik...
Nee, de tabbar bleef staan, maar de website werd een blank page.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:50 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat de tabbar verdwijnt?
Dat heb ik ook, echt rete-irritant. Bij mij was er geen blauw scherm ofzo, het was er ineens.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:45 schreef Sjowhan het volgende:
Sindsdat mijn vista een keer een blauw scherm had gegeven, en opnieuw is opgestart, kan FireFox niet meer netjes de sessies die ik open had staan (bijv ingelogd blijven op FoK!, GOT etc) onthouden. Dit is heel ruk, aangezien ik steeds nu moet inloggen op mijn favo sites.
Is hiervoor iets tegen te doen? Misschien nieuw profiel aanmaken, maar dan ben ik toch ook mijn addons etc kwijt? Ergens in about:config oid?
Iemand die mij kan helpen
je sleept de tabblad teveel naar onder?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:17 schreef Litso het volgende:
Vraagje over FireFox 3.5. Zo af en toe slingert FF een van de tabbladen die ik open heb staan naar een nieuwe venster. Ik wil geen twee vensters, want daar heb ik al tabbladen voor, en ik heb geen idee wat ik doe om dat te veroorzaken.
Iemand een idee?
ff een nieuw profieltje maken denk ik?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:49 schreef Zapper het volgende:
Hmm, ik heb nu toch voor het eerst serieus problemen met Firefox. Sinds de update naar de meest recente versie onthoudt FF mijn configuratie niet. Bijvoorbeeld de map waar mijn downloads terecht moeten komen, moet ik telkens opnieuw instellen. Maar ook het aanvinken bij Privacy dat mijn wachtwoorden moeten worden onthouden, dien ik bij iedere herstart opnieuw te doen.
Is dit een bekend probleem??
Zal de beste optie zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:06 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
ff een nieuw profieltje maken denk ik?
Weet niet of het aan firefox of Ubuntu ligt, maar een oplossing heb ik nog niet gevonden.quote:Security Error: Content at ht tp://googleads.g.doubleclick.net/ may not load data from ht tp://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/51.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |