Linux: alles staat in je /home/username/.mozilla-thunderbird directory. Deze terugzetten na een nieuwe install.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:13 schreef RoW_0 het volgende:
Hoe kan ik bij thunderbird een backup maken? dus gewoon alle emails en setup enzo.
en dan na het formatteren gewoon een paar bestanden slepen. en dan gewoon hoe het eerst was.
ist das moglich? zo ja hoe? plz tell.
Dit kan je geloof ik instellen bij de POP3 instellingen van Gmail (online via je browser dus).quote:Op zondag 12 april 2009 23:00 schreef Doodkapje het volgende:
Hmmm...
Heb net Thunderbird geïnstalled voor mijn netbookje, maar hij wil alleen de nieuwe mails van de g-mail server downen en niet alle meuk die er nog op zit. Weet iemand hoe je dit kunt wijzigen, zodat ie alle mails ervanaf trekt?
Tnx in advance!
Thanks!quote:Op zondag 12 april 2009 23:32 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dit kan je geloof ik instellen bij de POP3 instellingen van Gmail (online via je browser dus).
Thanks voor je hulp, maar daar staat ie al opquote:Op maandag 13 april 2009 12:41 schreef elfzesendertig het volgende:
Zoek bij je POP3 opties in Gmail de volgende instelling: When messages are accessed with POP.
Stel die in op: Keep Gmail's copy in the inbox.
Dat zou moeten werken danWat nu volgens mij gebeurt is dat een bericht gearchiveerd wordt wanneer deze wordt opgehaald door een email client. Een andere email client zal hem dan niet meer downloaden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welk nieuwe tab knopje?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:28 schreef aardappel het volgende:
Van de snelheid merk ik vrij weinig, maar dat nieuwe-tab-knopje is ideaal =)
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:22 schreef raaavi het volgende:
Zoveel plugins nog niet werkend!
Bij mij werkte er twee niet. Helaas was één daarvan de Yet Another Smooth Scrolling plugin. Dus ik ben maar weer even terug gegaan 3.0.11. Vind dat zo irritant scrollen zonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bedoel dat knopje naast je huidige tabs, als je er op klikt, komt er een nieuwe tabquote:
right-click op een van de toolbars>>>>customizequote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:49 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik bedoel dat knopje naast je huidige tabs, als je er op klikt, komt er een nieuwe tab
het "nieuwe tab"-knopje dus =) Daar waren al plugins voor of je moest dubbelklikken, maar nu zit het er gewoon standaard bij
Klopt, maar dat neemt weer ruimte in beslag op je toolbar. Terwijl het óp de tabbalk gewoon veel intuïtiever werkt. Mijns inziens dan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:27 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
right-click op een van de toolbars>>>>customize
kun je gewoon zo'n "open a new tab" button op je toolbar slepen.
hoezo heb ik die nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:10 schreef doppendoosch het volgende:
Heerlijk, firefox 3.5, ik ben fan!
Alleen jammer dat die lettertypes nog steeds zo weird zijn op Ubuntu.ik ben helaas dus nog steeds 3.0 gebruiker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |