abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 januari 2009 @ 12:29:28 #51
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_65415646
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:13 schreef RoW_0 het volgende:
Hoe kan ik bij thunderbird een backup maken? dus gewoon alle emails en setup enzo.
en dan na het formatteren gewoon een paar bestanden slepen. en dan gewoon hoe het eerst was.

ist das moglich? zo ja hoe? plz tell.
Linux: alles staat in je /home/username/.mozilla-thunderbird directory. Deze terugzetten na een nieuwe install.
Windows: alles staat in je eigen c:/documents en settings/ map. Weet niet precies hoe en wat... Maar als je in thunderbird naar edit -> account settings gaat, en je klikt bij een (willekeurig) account op 'server settings' aan de linkerkant dan zie je onderaan de local directory. Daar staan dus alle bestanden die je thunderbird gebruikt. Denk er om dat je dus je profiles.ini ook nodig hebt, dus kopieer echt de hoofdmap van waar je bestanden in staan.
pi_66599415
Weet iemand hoe ik voor één specifieke sites een addon kan uitsluiten? Dit is omdat deze site niet zo goed werkt in combinatie met deze addon.
  dinsdag 7 april 2009 @ 17:48:18 #53
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_67801052
extra -> Addons -> Extensies en zoek je extensie even op en druk op uitschakelen? Dat is toch meestal de oplossing?

heb ik ook nog een vraagje, ik zoek een extensie die een IMAP mail account om de zoveel minuten/seconden checked op nieuwe mail, en dit weer geeft in de status balk van firefox. Dit is eigenlijk een soort gelijke functionaliteit als de Gmail Notifier.

Ik heb wel eentje gevonden via addons zoeken, de volgende: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/5071#reviews

maar deze is nog experimenteel, misschien dat iemand anders een andere weet die al wel meer gebruikt wordt?
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:22:51 #54
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_67804249
tvp
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 12 april 2009 @ 23:00:44 #55
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_67963526
Hmmm...

Heb net Thunderbird geïnstalled voor mijn netbookje, maar hij wil alleen de nieuwe mails van de g-mail server downen en niet alle meuk die er nog op zit. Weet iemand hoe je dit kunt wijzigen, zodat ie alle mails ervanaf trekt?

Tnx in advance!
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_67964654
quote:
Op zondag 12 april 2009 23:00 schreef Doodkapje het volgende:
Hmmm...

Heb net Thunderbird geïnstalled voor mijn netbookje, maar hij wil alleen de nieuwe mails van de g-mail server downen en niet alle meuk die er nog op zit. Weet iemand hoe je dit kunt wijzigen, zodat ie alle mails ervanaf trekt?

Tnx in advance!
Dit kan je geloof ik instellen bij de POP3 instellingen van Gmail (online via je browser dus).
  maandag 13 april 2009 @ 00:04:41 #57
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_67965746
quote:
Op zondag 12 april 2009 23:32 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Dit kan je geloof ik instellen bij de POP3 instellingen van Gmail (online via je browser dus).
Thanks! die zocht ik... nu is ie idd bezig met de 6500+ mailtjes
  maandag 13 april 2009 @ 01:43:02 #58
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_67968134
Ah crap... nu laadt ie ook alles nóg een keer in mijn Windows Mail op mijn andere laptop
  maandag 13 april 2009 @ 10:33:38 #59
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_67970188
Okee... het lukt me toch niet

Is het überhaupt mogelijk om op mijn ene laptop Windows Mail (zeg maar de Vista versie van Outlook Express) mijn mail van G-mail te downen (alle mail 'synchroniseren') en hetzelfde te doen op mijn netbook met Thunderbird zodat de mails in beide progjes zichtbaar zijn?

Wat nu het geval is is dat als je een nieuwe mail opent in het één, de mail niet meer gedownload wordt van de server in het andere. Ik zou graag alle mails op beide laptops willen hebben...

Thanks again in advance ppl
pi_67973504
Zoek bij je POP3 opties in Gmail de volgende instelling: When messages are accessed with POP.
Stel die in op: Keep Gmail's copy in the inbox.

Dat zou moeten werken dan Wat nu volgens mij gebeurt is dat een bericht gearchiveerd wordt wanneer deze wordt opgehaald door een email client. Een andere email client zal hem dan niet meer downloaden.
  maandag 13 april 2009 @ 20:10:41 #61
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_67984401
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:41 schreef elfzesendertig het volgende:
Zoek bij je POP3 opties in Gmail de volgende instelling: When messages are accessed with POP.
Stel die in op: Keep Gmail's copy in the inbox.

Dat zou moeten werken dan Wat nu volgens mij gebeurt is dat een bericht gearchiveerd wordt wanneer deze wordt opgehaald door een email client. Een andere email client zal hem dan niet meer downloaden.
Thanks voor je hulp, maar daar staat ie al op
pi_68161541
Ik heb iets raars bij mijn Thunderbird.
Als ik nieuwe mails in de inbox selecteer, dan reageert hij erg traag.
Ik zie de tekst Loading Message in de balk onderin staan en de tekst van het mailtje komt dan vaak pas na enkele seconden in beeld.
Het vreemde is dat dit alleen bij mijn inbox is. Bij alle andere folders gaat het wel snel...

Iemand een idee?
pi_70522130
Vandaag is Firefox 3.5 uitgekomen!

Alles voelt best een stuk sneller door die nieuwe Javascript engine. Verder nog niet zo gek veel gemerkt. Hoewel ik dat out of the box 'nieuwe tab' knopje op de balk wel erg fijn vind Scheelt weer een addon. Jammer dat Sage niet meer werkt, vond dat een fijne RSS reader. Maar hopelijk wordt deze nog snel bijgewerkt.

Verder functies als private browsing en nog een aantal andere nieuwigheden

http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/3.5/releasenotes/
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_70522866
Zoveel plugins nog niet werkend !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70523019
Van de snelheid merk ik vrij weinig, maar dat nieuwe-tab-knopje is ideaal =)
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_70523074
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:28 schreef aardappel het volgende:
Van de snelheid merk ik vrij weinig, maar dat nieuwe-tab-knopje is ideaal =)
welk nieuwe tab knopje?
pi_70523207
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:22 schreef raaavi het volgende:
Zoveel plugins nog niet werkend !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij werkte er twee niet. Helaas was één daarvan de Yet Another Smooth Scrolling plugin. Dus ik ben maar weer even terug gegaan 3.0.11. Vind dat zo irritant scrollen zonder.
pi_70523666
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:30 schreef raaavi het volgende:

[..]

welk nieuwe tab knopje?
Ik bedoel dat knopje naast je huidige tabs, als je er op klikt, komt er een nieuwe tab

het "nieuwe tab"-knopje dus =) Daar waren al plugins voor of je moest dubbelklikken, maar nu zit het er gewoon standaard bij
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_70524329
Heerlijk, firefox 3.5, ik ben fan!

Alleen jammer dat die lettertypes nog steeds zo weird zijn op Ubuntu. ik ben helaas dus nog steeds 3.0 gebruiker
pi_70524914
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 19:49 schreef aardappel het volgende:

[..]

Ik bedoel dat knopje naast je huidige tabs, als je er op klikt, komt er een nieuwe tab

het "nieuwe tab"-knopje dus =) Daar waren al plugins voor of je moest dubbelklikken, maar nu zit het er gewoon standaard bij
right-click op een van de toolbars>>>>customize
kun je gewoon zo'n "open a new tab" button op je toolbar slepen.
pi_70525007
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 20:27 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

right-click op een van de toolbars>>>>customize
kun je gewoon zo'n "open a new tab" button op je toolbar slepen.
Klopt, maar dat neemt weer ruimte in beslag op je toolbar. Terwijl het óp de tabbalk gewoon veel intuïtiever werkt. Mijns inziens dan.

Fok lijkt echt een stuk sneller nu. Dat ervoer men eerst via Chrome ook, maar vond Chrome naar niks.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_70525841
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 20:10 schreef doppendoosch het volgende:
Heerlijk, firefox 3.5, ik ben fan!

Alleen jammer dat die lettertypes nog steeds zo weird zijn op Ubuntu. ik ben helaas dus nog steeds 3.0 gebruiker
hoezo heb ik die niet ?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 21:31:31 #73
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_70526809
Firefox 3.5 Jammer dat ze die mooie tab overgangen er niet in hebben gelaten.
pi_70528072
Ook FF 3.5 binnen
Gelijk al een probleem: kan me rot klikken op de emoticons hieronder, maar ze komen maar niet in het bericht
pi_70528244
about:me werkt niet bij mij in ff 3.5 (Nederlands). Ik krijg deze melding:

"De URL is niet geldig en kan niet worden geladen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')