abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63545534
Assassin's Creed

De game waar rond de E3 '06 veel over werd gepraat. Datzelfde game is vorig jaar uitgekomen en nu review ik deze fantastische game!

Het verhaal:

Het spel speelt zich af tijdens de Derde Kruistocht in de middeleeuwen. Je kruipt in de huis van Altaïr Ibn la-Ahad. Het hoofdverhaal speelt zich af in 2012. Desmond Miles, een barman, wordt gevangen genomen door het bedrijf Abstergo, om als onderzoeksobject in de "Animus" geplaatst. Dat is een machine die herinneringen van voorouders van het subject uit het DNA haalt. Abstergo is geïnteresseerd in de herinneringen van Miles voorouder Altaïr, een Assasijn uit de 12de eeuw, ten tijde van de Derde kruistocht. Desmond kruipt door middel van de machine in de rol van Altair.

Doel:

Het doel van het spel is eigenlijk in grote lijnen om investigations (missies) uit te voeren, om vervolgens de Hoofd Assassination te plegen (Soort van eindmissie) De Investigations variëren van Eavesdropping (Afluisteren) tot Pickpocketing (Zakkenrollen) en zelfs Vlaggen zoeken bij de Informer! (Infiltrant)

Als je de Hoofd Assasination hebt gepleegd, moet je weer terug naar de opdrachtgever, om vervolgens een nieuwe missie te krijgen in een andere stad.

Vrijheid

De vrijheid is erg groot en vergelijkbaar met games als GTA en Saints Row. Tijdens de missies door kun je gewoon door de stad heen lopen, op gebouwen klimmen, en zelfs naar andere steden gaan.
Je kunt ook paardrijden in de game, om van stad naar stad te gaan

Nadelen v.d. game

Natuurlijk heeft elke game nadelen, en zo ook Assassin's Creed. De game is vrij eentonig, aangezien de Investigations, Assasinations en de dingen als klimmen gewoon gelijk zijn. Of je nou klimt in Damascus, of in Acre: Je merkt geen verschillen!! Een slechte Replay Waarde, dus.

Ook is het zeer jammer dat de game geen Multiplayer heeft, want als je de game uitgespeeld hebt, kun je er verder niks mee.

Verder een topgame die je zeker gespeeld moet hebben!

[ Bericht 0% gewijzigd door SteelDogg op 27-11-2008 20:23:27 (Foutje eruitgehaald :P) ]
-
pi_63545780
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:31 schreef SteelDogg het volgende:
Assassin's Creed

Natuurlijk heeft elke game nadelen, en zo ook Assassin's Creed. De game is vrij eentonig, aangezien de Investigations, Assasinations en de dingen als klimmen gewoon gelijk zijn. Of je nou klimt in Damascus, of in Acre: Je merkt geen overeenkomsten! Een slechte Replay Waarde, dus.

Is het niet dat je geen verschillen merkt i.p.v. overeenkomsten?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_63547925
Vorige week toevallig uitgespeeld. Hele goede game met een leuk einde. Ik hoop dat deel 2 snel komt
pi_63550937
Er zou ook een deel 2 komen, toch?
Iemand al enig idee wanneer deze zou moeten uit gaan komen?
Verder een hele toffe game, vooral die special attacks zijn tof als je zo'n filmpje krijgt hoe bruut je iemand doodmaakt
pi_63551480
Beetje weinig info
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_63557679
quote:
Op woensdag 26 november 2008 23:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Beetje weinig info
Wat zou je nog meer willen weten dan? Gewoon vragen hoor. .

Mn vriend heeft dit spel ook en alhoewel ik geen fan ben van het genre ziet het er wel heel erg mooi en gelikt uit, er is veel oog voor details geweest bij de makers. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_63569419
quote:
Beetje weinig info
Lijkt mij meer dan genoeg Gewoon kopen dat spel, hij kost nog maar 30,- (o.a. bij MM). Is het geld meer dan waard
pi_63574373
Ik wil hem echt een keer spelen, maar mijn P4 3 GHz met 1 GB intern vindt het spel niet zo lief!
pi_63575096
quote:
Beetje weinig info
Wat wil je dan nog meer weten? Kun je gewoon vragen hoor
-
pi_63594965
quote:
Op woensdag 26 november 2008 21:42 schreef Tja..1986 het volgende:
Vorige week toevallig uitgespeeld. Hele goede game met een leuk einde. Ik hoop dat deel 2 snel komt
Ik hoop juist dat ze deel 2 eerst gaan perfectioneren voordat ie uitkomt, ipv deel 2 afraffelen om et zo snel mogelijk uit te brengen. Liever 2 jaar wachten voor een briljant spel dan 1 jaar voor een redelijk spel
pi_63622740
Zit wat in, maar de concurrentie staat natuurlijk ook niet stil. Een jaar extra is behoorlijk veel op game-gebied.
  zondag 30 november 2008 @ 02:09:16 #12
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_63634551
Wat ik een groot nadeel vind is dat de cutscenes niet te skippen zijn. Als je het een tijdje in de kast hebt liggen en je wil overnieuw beginnen dan zit je weer vast aan de hele riedel die niet meer boeit aan het begin bijvoorbeeld.

Of ik moet gemist hebben hoe je op de xbox de cutscenes kan skippen natuurlijk.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_63639960
O, zo hatelijk is dat, inderdaad. Helaas niet meer aan te passen in het review, anders had ik dat wel ff gedaan
-
pi_63640329
ik vond het begin zo vaag, ben er eigenlijk nooit meer verder mee gegaan....
elk oordeel heeft z'n nadeel
pi_63643755
quote:
Op zondag 30 november 2008 02:09 schreef Dagonet het volgende:
Wat ik een groot nadeel vind is dat de cutscenes niet te skippen zijn. Als je het een tijdje in de kast hebt liggen en je wil overnieuw beginnen dan zit je weer vast aan de hele riedel die niet meer boeit aan het begin bijvoorbeeld.

Of ik moet gemist hebben hoe je op de xbox de cutscenes kan skippen natuurlijk.
Klopt, dat is inderdaad wel irritant ja.
pi_63647468
quote:
Op zondag 30 november 2008 11:44 schreef desub het volgende:
ik vond het begin zo vaag, ben er eigenlijk nooit meer verder mee gegaan....
Dan heb je et einde nog niet gezien _!
pi_63650174
Welk einde?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
pi_63668882
quote:
Op zondag 30 november 2008 19:47 schreef SteelDogg het volgende:
Welk einde?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_63674208
SPOILER
-
pi_63676848
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:11 schreef SteelDogg het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_63696445
Wat een suckspel Echt alles suckt eraan. Het lange lopen tussen de steden, het saaie afluisteren, de slechte gevechten, die guards lopen echt eeuwig achter je aan, het verhaal gaat helemaal nergens over, de steden zijn allemaal hetzelfde, de missies zijn echt dodelijk saai, de AI is erg slecht.

Het enige goede aan de game zijn de graphics, en op zich is het klimsysteem ook aardig uitgewerkt. Maar mèn, wat een blunderspel zeg.
pi_63697457
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat een suckspel Echt alles suckt eraan. Het lange lopen tussen de steden, het saaie afluisteren, de slechte gevechten, die guards lopen echt eeuwig achter je aan, het verhaal gaat helemaal nergens over, de steden zijn allemaal hetzelfde, de missies zijn echt dodelijk saai, de AI is erg slecht.

Het enige goede aan de game zijn de graphics, en op zich is het klimsysteem ook aardig uitgewerkt. Maar mèn, wat een blunderspel zeg.
Wat een onzin dit. Dat lopen tussen die steden hoeft maar 1 of 2x daarna kan je het protaal nemen. Die guards lopen echt niet eeuwig achter je aan, dat afluisteren is zo gedaan en dus maar een fractie van het spel, genoeg andere missies.
De steden verschillen ook gewoon, netzoals het vroeger verschilde. Tuurlijk zijn er veel overeenkomsten, het zijn nou eenmaal steden he.
De verhaallijn is juist prachtig, als je het nergens over vindt gaan snap je het gewoon niet
En de gevechten kun je zelf zo leuk maken als je wil.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tja..1986 op 02-12-2008 20:17:24 ]
pi_63701128
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:

De game is helemaal niet slecht, hoor En het verhaal is ook goed uitgewerkt. En als je een beetje goed bent, lopen de guards niet eeuwig achter je aan. Zegt meer wat over jou dan over het spel
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')