Is het niet dat je geen verschillen merkt i.p.v. overeenkomsten?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:31 schreef SteelDogg het volgende:
Assassin's Creed
Natuurlijk heeft elke game nadelen, en zo ook Assassin's Creed. De game is vrij eentonig, aangezien de Investigations, Assasinations en de dingen als klimmen gewoon gelijk zijn. Of je nou klimt in Damascus, of in Acre: Je merkt geen overeenkomsten! Een slechte Replay Waarde, dus.
Wat zou je nog meer willen weten dan? Gewoon vragen hoor.quote:
Lijkt mij meer dan genoegquote:
Ik hoop juist dat ze deel 2 eerst gaan perfectioneren voordat ie uitkomt, ipv deel 2 afraffelen om et zo snel mogelijk uit te brengen. Liever 2 jaar wachten voor een briljant spel dan 1 jaar voor een redelijk spelquote:Op woensdag 26 november 2008 21:42 schreef Tja..1986 het volgende:
Vorige week toevallig uitgespeeld. Hele goede game met een leuk einde. Ik hoop dat deel 2 snel komt
Klopt, dat is inderdaad wel irritant ja.quote:Op zondag 30 november 2008 02:09 schreef Dagonet het volgende:
Wat ik een groot nadeel vind is dat de cutscenes niet te skippen zijn. Als je het een tijdje in de kast hebt liggen en je wil overnieuw beginnen dan zit je weer vast aan de hele riedel die niet meer boeit aan het begin bijvoorbeeld.
Of ik moet gemist hebben hoe je op de xbox de cutscenes kan skippen natuurlijk.
Dan heb je et einde nog niet gezienquote:Op zondag 30 november 2008 11:44 schreef desub het volgende:
ik vond het begin zo vaag, ben er eigenlijk nooit meer verder mee gegaan....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op zondag 30 november 2008 19:47 schreef SteelDogg het volgende:
Welk einde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op maandag 1 december 2008 18:11 schreef SteelDogg het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een onzin dit. Dat lopen tussen die steden hoeft maar 1 of 2x daarna kan je het protaal nemen. Die guards lopen echt niet eeuwig achter je aan, dat afluisteren is zo gedaan en dus maar een fractie van het spel, genoeg andere missies.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat een suckspelEcht alles suckt eraan. Het lange lopen tussen de steden, het saaie afluisteren, de slechte gevechten, die guards lopen echt eeuwig achter je aan, het verhaal gaat helemaal nergens over, de steden zijn allemaal hetzelfde, de missies zijn echt dodelijk saai, de AI is erg slecht.
Het enige goede aan de game zijn de graphics, en op zich is het klimsysteem ook aardig uitgewerkt. Maar mèn, wat een blunderspel zeg.
De game is helemaal niet slecht, hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:53 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat een suckspelEcht alles suckt eraan. Het lange lopen tussen de steden, het saaie afluisteren, de slechte gevechten, die guards lopen echt eeuwig achter je aan, het verhaal gaat helemaal nergens over, de steden zijn allemaal hetzelfde, de missies zijn echt dodelijk saai, de AI is erg slecht.
Het enige goede aan de game zijn de graphics, en op zich is het klimsysteem ook aardig uitgewerkt. Maar mèn, wat een blunderspel zeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |