quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:19 schreef MissBliss het volgende:
Net beet ze bijna mn vinger eraf om een stukje corned beef te krijgen![]()
Nou ja, ik vroeg gisteren wat ik haar nu het best kan geven en het antwoord was: Alles! Als ze maar eet!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Mss handig om tijdelijk ff DA-voer te geven met extra voedingstoffen?
Kan ze ff lekker aansterken
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Houdt ze ook van vis? Bijv. van die blikjes tonijn, makreel e.d.?
Dat ruikt ze iig goed![]()
Ik maakte laatst ook zo'n blikje open op het aanrecht en Tom en Luna kwamen van boven zo regelrecht het aanrecht opgevlogen....met de pootjes in m'n blikje
Oh jawel hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:24 schreef Greys het volgende:
Wat een goede berichten! [afbeelding]
Verwen haar maar lekker met wat vis inderdaad als dat weer mag!
En Boris hier blieft bijvoorbeeld geen stukje kip ofzo, hij weet niet wat hij er mee moet, maar een klein friemeltje rauwe biefstuk slaat hij bijna uit mijn hand, het kwijl loopt dan nog net niet uit zijn mondhoeken
Hoewel dat voor Ziggy misschien weer niet genoeg 'ruikt'.
Ziggy, op naar de love handles!
Wat fijn!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, de vorige keer had de dierenarts gezegd dat ze dat juist niet mocht (nieren) maar dat is allemaal overboord nu geloof ik, dus ik heb ook een blikje vis gekocht
nou ja, haar nierwaardes zijn nooit te hoog geweest, ze zat net over de bovengrens nadat we het probleem met haar schieldklier hadden opgelost met medicatie, nu ze weer met de schildklier medicatie omlaag is gegaan zijn de nierwaardes ook weer binnen de grens. DA zei dus dat ze kleine nieren had, op zich niet erg dus ...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat fijn!![]()
Wel raar dat ze eerst nierfalen zou hebben en nu dus goede waarden heeft.
Ach, boeiuuuuh....Ziggy gaat de 30 halen!
Ja, ik probeer dr ook nog wel nierdieet te geven hoor, maar als ze dat niet wilt krijgt ze Whiskas of Sheba of vis uit een blikje of whatever ik heb liggenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:30 schreef Cat22 het volgende:
Ziggy.![]()
Verwen d'r maar lekker.![]()
Ik denk dat je het nu meer hebt over kwaliteit van leven dan kwantiteit, ook al zijn de uitslagen
goed. Wil zij biefje: hoppa, smul er maar van! Visje? Gooi d'r maar bij. Smakelijk eten Ziggy!![]()
Spider heeft zulke mooie ogen.![]()
![]()
Gelijk heeft ze; ik zou het ook uitbuitenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:06 schreef MissBliss het volgende:
Albert Heijn-voer moet ze natuurlijk niet
ziggy eet wel gewoon maar alleen als het haar uitkomt, of dat ze zich daadwerkelijk realiseert dat het voedsel is wat voor d'r neus staat... mits het op dat moment er smakelijk uitziet, want mevrouw is soms wat kieskeurig, gelukkig is ze dement en is ze dat de volgende keer weer vergeten en smult ze er weer van... dat kan binnen 5 minuten zijn namelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:24 schreef chocoladedrop het volgende:
Wat is Ziggy zielig!Heb je al geprobeerd om haar/hem geprobeerd te voeren, dus door wat eten in je handen te doen of op een vork ofzo? Toen mijn katten ziek waren deed ik dat ook en toen wilden ze opeens wel eten.
Sterkte met Ziggy!
De laatste dagen eet ze wel redelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 20:24 schreef chocoladedrop het volgende:
Wat is Ziggy zielig!Heb je al geprobeerd om haar/hem geprobeerd te voeren, dus door wat eten in je handen te doen of op een vork ofzo? Toen mijn katten ziek waren deed ik dat ook en toen wilden ze opeens wel eten.
Sterkte met Ziggy!
Ja, maar is dat dement?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:21 schreef MissBliss het volgende:
Nee, dat lijkt ze echt wel te zijn hoor
Vooral op eetgebied uit zich dat, dan is ze aan het eten en dan loop je naar de keuken en dan loopt ze mee omdat ze denkt: "Hey, ik krijg eten" en dan gaat ze dus zeuren om eten
Of wat Re zegt, 5 keer hetzelfde eten voor dr neus houden, moet ze nieten de zesde keer (10 seconden na de laatste poging) valt ze ineens aan
[..]
De laatste dagen eet ze wel redelijkMaar als ze erg moeilijk eet, doe ik het ook wel eens op mn vingers of een vorkje en dat helpt soms inderdaad
Tis gewoon een lief zeikpoesjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind het wel dement om bij je eten weg te lopen om te gaan zeuren om eten
Maar of het écht dement is, weet ik niet
Aaaww Baloelief dat ie dat nog deed.
Nu het weer beter gaat mag ik lachen hè?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:12 schreef Re het volgende:
[..]
ziggy eet wel gewoon maar alleen als het haar uitkomt, of dat ze zich daadwerkelijk realiseert dat het voedsel is wat voor d'r neus staat... mits het op dat moment er smakelijk uitziet, want mevrouw is soms wat kieskeurig, gelukkig is ze dement en is ze dat de volgende keer weer vergeten en smult ze er weer van... dat kan binnen 5 minuten zijn namelijk
Dat ook jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tis gewoon een lief zeikpoesje![]()
Kan je wel, tegen een bejaarde!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 22:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu het weer beter gaat mag ik lachen hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |