Crosspost

Ik heb de bloeduitslag:
Nieren en schildklier zijn oke, ole ole!
Leverwaarden zijn verhoogd, ze doen nu nog een extra test om te kijken of er echt iets met de lever is of dat het komt als gevolg van iets anders (weinig eten bijvoorbeeld). Daar krijg ik morgen de uitslag van. Mocht het aan de lever zelf liggen zou er een bioptie? en een echo gedaan moeten worden, lijkt me niks voor Ziggy, of ze krijgt dan ontstekingsremmers > symptoombestrijding.
Verder gaf het bloedbeeld aan dat ze een ontsteking heeft! (iets met witte bloedcellen en een bacteriele infectie). Maar waar precies is niet duidelijk, kan ook weer de lever zijn. Hiervoor moet ze antibiotica, die ga ik zo ophalen. Daarna voelt ze zich als het goed is weer een stukje beter!
Vooral dat laatste ben ik 'blij' mee, want daar kan gewoon iets aan gedaan worden en ik was dus niet gek dat ik toch een bloedonderzoek wilde terwijl de da het me dus nogal zat af te raden

edit-
Ik was net bij de dierenarts om de medicijnen te halen en toen hadden ze ook de andere uitslag van de lever en die was goed! Dus geen enge leverziekte, alleen een lever die van slag is vanwege het weinige eten waarschijnlijk.
De komende dagen 's ochtends en 's avonds een halve pil, dat wordt een uitdaging! Ik heb al wat lekker eten (hoop ik) bij de dierenwinkel gehaald net.
En alsof ze het wist heeft Ziggy net heel braaf een (kleine) portie eten op
[ Bericht 19% gewijzigd door MissBliss op 11-02-2010 18:15:51 ]
Ziggy played guitarOp donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~