*schop*
Even een Ziggy-update: morgen wordt een spannende dag, want het gaat jammer genoeg niet zo goed met Ziggy

In juli woog ze 2,5 kg; 2,5 week geleden woog ze (bij de dierenarts) nog 1,9 kg en vandaag was dat nog 1,7 kg. Zowel de dierenarts als ik dachten dat dat aan óf haar nieren óf haar schildklier lag, maar dat was dus niet zo. Nierwaardes waren goed en schildklierwaardes zelfs te laag, dus haar medicatiedosis is omlaag gegaan. De bedoeling was dat we na 4 of 5 weken terugkwamen om het bloed weer te testen en te kijken of er misschien een oorzaak was voor het afvallen.
Maar afgelopen week is ze zo verkouden geweest (dan eet ze minder) en ze dronk ineens zo overdreven veel dat ik een afspraak voor morgen heb gemaakt.
Dus morgen weer een bloedonderzoek en dan hopelijk een oorzaak, maar ik weet het niet hoor, ik ben bang dat het gewoon ouderdom is, of een tumor ofzo, iets waar niks aan te doen is.
Ze is echt een zak met botjes nu

Stomme is dat ze echt wel WIL eten! En soms eet ze ineens als een bootwerker maar andere dagen (zoals vandaag) is het echt een drama. Ze lust bijna niks meer. Ook dingen waar ze voorheen een moord voor deed gaan er niet meer in nu. Nu zit ze ook weer naast me te zeuren, maar ik krijg er niks in!

Nou ja, morgen afwachten dus. Ik vind het wel sneu dat ik nou morgen in die enorme kou 10 minuten moet lopen met haar naar de dierenarts, zij in de draagtas, dat is natuurlijk ijskoud voor dr

Ook nog goed nieuws: met Spider is alles oke!
[ Bericht 2% gewijzigd door MissBliss op 09-02-2010 00:52:37 ]
Ziggy played guitarOp donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~