Een update voor Ingetje dan

Eerst even een copy/paste uit het kattenfototopic:
Ziggy en Spider liggen eigenlijk nooit bij elkaar omdat Ziggy Spider niet mag. Vlak voor de volgende foto's gemaakt werden wilde Ziggy bij mn vriend gaan zitten, maar omdat Spider in de weg lag gaf ze hem gewoon maar een knal in zn gezicht

Maar later lag Ziggy bij mij en toen kwam Spider erbij terwijl Ziggy lag te slapen en dan krijg je dit

![]()
![]()
![]()
Spider wordt enorm vergeleken met haar

En dan nu het laatste nieuws: Spider mag sinds 3 dagen naar buiten! Nou ENORM spannend vindt hij dat en tot vandaag was hij alleen op ons balkon en dat van de buren geweest.
(Achter ons huis zijn dus ingesloten achtertuinen tussen 2 huisblokken, maar er is ook geen brandgang ofzo om zelf in de tuinen te komen)Tot daarnet, toen kwam Re melden dat ie van het balkon gevallen was en in de tuin van de buren rechtsonder zat. Ik ging kijken en meneer zat moord en brand te schreeuwen, hij kon niet weg!

Hij klom wel op een schutting, heel wiebelig, maar dat was alsnog te laag om weer op ons balkon te kunnen komen. Nu kunnen álle katten in de tuinen óveral komen, maar Spider is kennelijk nog niet echt getraind in klimmen enzo, want het lukte hem echt niet

Eerst nog naar een overbuurvrouw geweest, dus met een schutting tussen haar tuin en de tuin waar Spider zat, maar zelfs met een visje kon hij niet verleid worden om de schutting op te klimmen. Toen was gelukkig die buurman waar hij zat thuis en die heeft hem eerst nog geprobeerd te vangen > drama, maar daarna heeft Re hem kunnen 'redden'

Eind goed, al goed, maar ik hou nu mn hart vast voor de volgende keer dat ie daar terecht komt

En

Ziggy

Die komt af en toe ook 2 minuutjes op het balkon, dat vind ze dan wel weer genoeg.
Verder gaat het wel zn gangetje met haar. Toevallig wel de laatste 2 dagen is ze een beetje misselijk en kan ze daardoor niet zo goed eten (ze zit erg te slikken en pruttelen enzo) dus dat moeten we even aankijken en misschien de dierenarts maar weer eens met een bezoekje vereren
Maar verder is ze nog even knorrig, luidruchtig en schattig als altijd
Ziggy played guitarOp donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~