Dat heb ik ook met mijn katten hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:25 schreef MissBliss het volgende:
Dat heb ik zelf ook hoorSpider is echt een leukerd en een schat enzo, maar Ziggy...
![]()
Mijn meisje
Ik heb laatst nog wel geprobeerd te kijken, maar zit nog met mobiele telefoon internet, duurt een half uur om foto's te laden. Hopelijk morgen, 3 weken later, weer een modem..quote:Op donderdag 11 december 2008 19:33 schreef Greys het volgende:
Hara, heb je Borie de Heaumeau al gezien in zijn topic?![]()
Ik zie het auchquote:Op donderdag 18 december 2008 20:01 schreef noekje het volgende:
Wat mooi!![]()
Ligt het aan mij of wordt zijn tekening steeds zichtbaarder?
gewonnen bij een FOK! wedstrijd (dierendag wedstrijd F&F)... ik meen herrineringenoplinnen.nlquote:Op zondag 28 december 2008 23:09 schreef Misanthropist het volgende:
toffe canvas, waar heb je die laten maken?
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:35 schreef MissBliss het volgende:
Ziggy is nog steeds snel als de wind
En wat foto's van mn telefoon:
[ afbeelding ]
Spider ligt er apart bij
[ afbeelding ]
Buik van Ziggy
Hihi jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 @ 11:13 schreef Burdie het volgende:
Spider wast Ziggy.
Wat een ultiem lief filmpje!
Hij is nu trouwens wel officieel homo he?.
Hehe, ja zo ligt ze heel vaak, plat op den bekquote:Op zondag 29 maart 2009 @ 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!![]()
Vooral hoe Ziggy er helemaal voor pampus bij ligt!
quote:Op maandag 13 april 2009 23:56 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond nog foto's van de kerst trouwens
Zal er even snel 1 plaatsen: Spider vond Lucky érg interessant en op deze foto is wel te zien wat Lucky van Spider vond
[ afbeelding ]
Boeiend...
Nee, het pruttelen valt nu wel mee, op dit moment lust ze alleen al haar eten weer nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 10:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat weer een heerlijke update MB en Re![]()
Spider zo lekker gay en Ziggy zo stoer![]()
En Lucky is echt zoooo ubercool![]()
Hoe gaat het nu met Ziggy's gepruttel? Geeft ze ook veel over?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 11:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Tis idd wel een hele mooi kater om te zien....maar nog wel steeds gillen als en wijf![]()
Baloe is ook zo stoer om te zien, dikke katerkop enzo.
Totdat ie gaat mauwen met z'n hoge Miiiiiieeeeuuuw-stem
Tof!quote:Op dinsdag 14 april 2009 @ 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Zal binnenkort Loetje wel weer ff online gooien, zit nu achter de laptop en daar staan nog geen foto's op.
Meneer I. heeft op z'n telefoon wel een paar hele schattige staan, maar dies er nu niet.
Pssst....wij hebben sinds kort Guitar Hero World Tour en ik ben een drumtalent blijkt wel weer
Mja, soms krijgt ze wat corned beef ofzo. Of een stukje biefstuk als ik dat toevallig ga eten. Dat is meestal zó wegquote:Op dinsdag 9 februari 2010 @ 00:51 schreef Harajuku. het volgende:
Krijg je er ook geen menseneten in?
Nu ja, overleven misschien niet, maar om aan te sterken of zo en dat ze daarna weer gaat eten?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, soms krijgt ze wat corned beef ofzo. Of een stukje biefstuk als ik dat toevallig ga eten. Dat is meestal zó wegMaar ja, dat soort dingen overleeft ze het ook niet op.
Op zich geen slecht idee nee. Ze is trouwens nog wel heel levendig!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu ja, overleven misschien niet, maar om aan te sterken of zo en dat ze daarna weer gaat eten?
Geef haar dan maar alles te eten wat ze lekker vindt! Zelfs biefstukquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:58 schreef MissBliss het volgende:
Terug: Ze weegt nu evenveel als toen ze bij ons kwam, 1.64 kg.
Ik had vandaag een andere dierenarts dan 2,5 week geleden. Die andere was van plan echt nog te zoeken naar een oorzaak voor het afvallen enzo, maar degene die ik nu had gaf me een beetje het gevoel dat het toch niks zou opleveren...
Op zich heeft ze denk ik wel een punt, de kans lijkt mij ook erg klein dat er én iets gevonden wordt én dat er iets aan gedaan kan worden. maar ik laat toch nog maar een bloedonderzoekje doen, ik wil het gewoon zeker weten. Donderdag kan ik bellen voor de uitslag.
Verder schijnt Ziggy kleine nieren te hebben. Maar het is ook een klein katje natuurlijk
Hehequote:Op dinsdag 9 februari 2010 @ 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geef haar dan maar alles te eten wat ze lekker vindt! Zelfs biefstuk![]()
En duimen dat er donderdag of niets uitkomt of iets uitkomt wat simpel te verhelpen is.
Goooo Ziggy! Op naar de 30!
Dan heeft ze iig een hele fijne tijd bij jullie gehadquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hehe
Nou ja, ik ben bang dat ze op 18 blijft steken () maar we wachten af.
Achttien is een hele mooie leeftijd voor een poes. Ze heeft de afgelopen jaren een fantastisch leven gehad, vergeet dat niet. Ik moet heel erg aan Pollie denken, die ik met nierproblemen koste wat het koste in leven wilde houden. Toen het écht niet meer ging heb ik haar laten inslapen. Nu erop terug kijkend denk ik dat ik die beslissing eerder had moeten nemen, maar ik kon haar niet missen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hehe
Nou ja, ik ben bang dat ze op 18 blijft steken () maar we wachten af.
Ja, ik ben bezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |