Ja, we wilden naar dat park of de markt in Hoogeveen (is dat een beetje leuk?) en ik wil nog een nieuwe spijkerbroek, dus misschien een beetje shoppen

quote:
Op woensdag 26 november 2008 @ 21:55 schreef noekje het volgende:[..]
Speltip 1: De aankomende dagen de tas gewoon pontificaal in de woonkamer plaatsen. Alle huisgeurtjes weer laten opnemen, hem weer laten wennen aan die tas en dan gaan ze daarna weer poeslief mee. Dat werkt hier altijd als een tiet.
Goede tip! Ga ik doen!
quote:
Op woensdag 26 november 2008 @ 22:05 schreef Greys het volgende:Ben je nerveus voor morgen MB? Ik kan me voorstellen dat je het best spannend vindt!
En Noek is volgens mij ook wel een beetje zenuwachtig
En Re, maar die gaat dat nooit toegeven natuurlijk 
Veel succes morgen!
Ja ik ben nerveus
Alleen al vanwege het vroege opstaan (ik kan nooit slapen als ik vroeg moet opstaan

) en dan moeten we nog van alles doen voor we weggaan en Ziggy moet nog eten en medicijnen en een kruik en Spider mag dan natuurlijk
niet Ziggy's eten opeten en wat als ie gaat poepen of plassen in de auto en wordt ie niet misselijk op de terugweg en en en...

Nu naar bed!
Ziggy played guitarOp donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~