quote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Houdt ze ook van vis? Bijv. van die blikjes tonijn, makreel e.d.?
Dat ruikt ze iig goed![]()
Ik maakte laatst ook zo'n blikje open op het aanrecht en Tom en Luna kwamen van boven zo regelrecht het aanrecht opgevlogen....met de pootjes in m'n blikje
Oh jawel hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:24 schreef Greys het volgende:
Wat een goede berichten! [afbeelding]
Verwen haar maar lekker met wat vis inderdaad als dat weer mag!
En Boris hier blieft bijvoorbeeld geen stukje kip ofzo, hij weet niet wat hij er mee moet, maar een klein friemeltje rauwe biefstuk slaat hij bijna uit mijn hand, het kwijl loopt dan nog net niet uit zijn mondhoeken
Hoewel dat voor Ziggy misschien weer niet genoeg 'ruikt'.
Ziggy, op naar de love handles!
Wat fijn!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, de vorige keer had de dierenarts gezegd dat ze dat juist niet mocht (nieren) maar dat is allemaal overboord nu geloof ik, dus ik heb ook een blikje vis gekocht
nou ja, haar nierwaardes zijn nooit te hoog geweest, ze zat net over de bovengrens nadat we het probleem met haar schieldklier hadden opgelost met medicatie, nu ze weer met de schildklier medicatie omlaag is gegaan zijn de nierwaardes ook weer binnen de grens. DA zei dus dat ze kleine nieren had, op zich niet erg dus ...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat fijn!![]()
Wel raar dat ze eerst nierfalen zou hebben en nu dus goede waarden heeft.
Ach, boeiuuuuh....Ziggy gaat de 30 halen!
Ja, ik probeer dr ook nog wel nierdieet te geven hoor, maar als ze dat niet wilt krijgt ze Whiskas of Sheba of vis uit een blikje of whatever ik heb liggenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:30 schreef Cat22 het volgende:
Ziggy.![]()
Verwen d'r maar lekker.![]()
Ik denk dat je het nu meer hebt over kwaliteit van leven dan kwantiteit, ook al zijn de uitslagen
goed. Wil zij biefje: hoppa, smul er maar van! Visje? Gooi d'r maar bij. Smakelijk eten Ziggy!![]()
Spider heeft zulke mooie ogen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |