lapo dus...quote:Op woensdag 26 november 2008 17:38 schreef Incolumis het volgende:
er is wel degelijk een verschil in kabels. hoe zuiverder het metaal, hoe exacter het signaal overkomt.
JP spreekt over enen en nullen en dat die nooit anders worden, nou daar heeft ie het verkeerd.
er is zeker wel een verzwakking van de enen mogelijk, i.p.v. 5 Volt bijvoorbeeld zakt het signaal naar 4,9 Volt.
natuurlijk is Frank's voorbeeld overdreven, 100 euro voor een fucking kabeltje, maar er is echt wel verschil van kwaliteit. alleen kunnen wij dat verschil nooit detecteren.
en godverdetering, waarom vertelt er niemand dat er een eind aan is gekomen aan dit topic?!?
ja hallo, ik lurk hier niet de hele dag, ik moet werkenquote:Op woensdag 26 november 2008 17:43 schreef jpjedi het volgende:
yeah sure Inco.. we gaan het feestje nog eens over doen
tering hee... Kunnen ze je herplaatsen of ben je zwaar de sigaar?quote:Op woensdag 26 november 2008 17:45 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja hallo, ik lurk hier niet de hele dag, ik moet werken![]()
ons bedrijf, tenminste waar ik tewerkgesteld ben, gooit vanaf deze week alle inleners eruit en raad eens wie er eerst uitgaat
Toch niet de schoonmaaksters??quote:Op woensdag 26 november 2008 17:45 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja hallo, ik lurk hier niet de hele dag, ik moet werken![]()
ons bedrijf, tenminste waar ik tewerkgesteld ben, gooit vanaf deze week alle inleners eruit en raad eens wie er eerst uitgaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
De Brijderstichting zit er al bovenopquote:Op woensdag 26 november 2008 19:22 schreef ursel het volgende:
Waarom moeten mensen, als je zegt dat een niet goed werkend systeem niet aangezet mag worden, dit vervolgens toch weer dezelfde dag aanzetten??
Here he comes to save the day!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:35 schreef Mr_Baus het volgende:
De Brijderstichting zit er al bovenopHulp is onderweg!
Het is een gavequote:Op woensdag 26 november 2008 21:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wist je dat .... Ferdi met FIFA 09 voor een leeg doel over schiet
Sterf!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:45 schreef FJD het volgende:
[ afbeelding ]
Ik scoor, Frank trapt af, Kev blijft stil staan, Frank roept "Kev jij bent dat he", ik pak de bal af, steek pass en scoor, Kevin trapt af, Frank blijft stil staan, Kev roept "Frank jij bent dat he", ik pak de bal af, steek pass en scoor.
Hattrick in drie minuten
Die laatste was ook geniaalquote:
keltie erbij 2x2quote:Op woensdag 26 november 2008 22:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Die laatste was ook geniaal
Ik breek door met Ronaldo, Cordoba haakt me, ik loop nog wel door maar scheids fluit af (ook al had ik voordeel). Cordoba krijgt rood, de vrije trap komt via een andere speler direct in de voeten van Rooney die direct uithaalt en scoort
Daar sta je dan
Ik heb weer geweldig gelachen iigKeltie, volgende keer moet je ook meedoen. Problemen met verbinden lijken toch bij mijn router gelegen te hebben
Echt kapot gelachen weer
![]()
Wanneer weer?
die rode kaarten rulde wel dik!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:45 schreef FJD het volgende:
[ afbeelding ]
Ik scoor, Frank trapt af, Kev blijft stil staan, Frank roept "Kev jij bent dat he", ik pak de bal af, steek pass en scoor, Kevin trapt af, Frank blijft stil staan, Kev roept "Frank jij bent dat he", ik pak de bal af, steek pass en scoor.
Hattrick in drie minuten
Hè? Verliefd stelletje, bed, zij bovenop en geen sex???quote:Op donderdag 27 november 2008 00:44 schreef Viro het volgende:
@Fer: had je jouw kwakkie niet kunnen opruimen nadat je het had geloosd in bunnyBegin nu ook te geloven dat die meid in de tram is ingehuurd door fer.
Vandaag weer iets leuks mee gemaakt. Bunny en ik lagen op mijn bed, zij boven op mij. (Je weer wel wat verliefde stelletjes doen. Nee we hadden geen sex).
blablabla
je weet wel wat ik bedoel idiote smurf dat je bentquote:Op donderdag 27 november 2008 01:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hè? Verliefd stelletje, bed, zij bovenop en geen sex???
Apart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |