't Is een mooie sport.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:28 schreef Samzz het volgende:
Ach, voetbal is overschat.
Geen idee, wordt me wel meer gevraagd. Misschien dat zo'n kaartenstand teveel ruimte inneemt? We hebben sowieso niet zo'n grote AH. Bovendien valt er misschien moeilijk te concurreren met de Primera.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bart, waarom verkoopt de AH eigenlijk geen kaarten?
Vind ik niet. Overbetaald kinderspelletje.quote:
Ja, ik was vanavond bij de AH, en ik moet ook een kaartje hebben voor morgen, dus ik dacht "Ach, die haal ik dan ook even snel bij de AH" maar ik vermoedde al dat ze die niet hadden, omdat ik mij niet kon herinneren dat ik die ooit voorbij heb zien komen bij de kassa toen ik er nog werktequote:Op woensdag 26 november 2008 21:31 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Geen idee, wordt me wel meer gevraagd. Misschien dat zo'n kaartenstand teveel ruimte inneemt? We hebben sowieso niet zo'n grote AH. Bovendien valt er misschien moeilijk te concurreren met de Primera.
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:29 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zwemmen, 't Is een mooie sport.
Tja, over de salarissen valt de discussiëren. Feit is wel dat het een kwestie is van vraag en aanbod. Als de doelgroep (i.e. de supporters) niet bereid is zoveel te betalen, krijgen de voetballers ook minder geld.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik niet. Overbetaald kinderspelletje.
Al vind ik Oranje kijken dan wel weer leuk.
Ach ja, ik vind alle sporten leuk. Behalve snooker dan, dat is echt doodsaai om naar te kijken.quote:
Tja, dat is ieders meningquote:Op woensdag 26 november 2008 21:34 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Tja, over de salarissen valt de discussiëren. Feit is wel dat het een kwestie is van vraag en aanbod. Als de doelgroep (i.e. de supporters) niet bereid is zoveel te betalen, krijgen de voetballers ook minder geld.
Hetzelfde valt overigens te zeggen over paarden: leuk voor meisjes van een jaar of tien.
Hahaquote:Op woensdag 26 november 2008 21:35 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ach ja, ik vind alle sporten leuk. Behalve snooker dan, dat is echt doodsaai om naar te kijken.
Wat massa betreft is dat ook niet zo moeilijkquote:Op woensdag 26 november 2008 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tja, dat is ieders meningFeit blijft, dat paarden het grootste exportproduct van Nederland is. Jaja, groter dan de bloemen
Kwa geld. Je wilt niet weten wat men uitgeeft aan paarden.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat massa betreft is dat ook niet zo moeilijk
En voetbal is de grootste sport van Nederland. Zo had de KNVB in 2005 bijna 1.100.000 leden. Da's toch ook geen kattenpis.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tja, dat is ieders meningFeit blijft, dat paarden het grootste exportproduct van Nederland is. Jaja, groter dan de bloemen
Ook logisch. Voor een bosje bloemen betaal je niet hetzelfde als voor een paard.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kwa geld. Je wilt niet weten wat men uitgeeft aan paarden.
Hoeveel is het recordbedrag, weet je dat? Voor een Nederlandse voetballer is in elk geval ooit 40 miljoen betaald.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:44 schreef Samzz het volgende:
Da's geen kattenpis neeMaar wat men gemiddeld voor een paard neertelt ook niet...
Nooit meer!? Ramadan voor echte bikkels!!quote:Op woensdag 26 november 2008 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Over een kwartier mag ik niet meer eten en/of drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |