Ja klopt! Er zitten nog bandjes bij, maar die moet ik nog op maat maken enzo... en daar heb ik geen zin in. Maar laag is ie wel ja...quote:Op woensdag 26 november 2008 19:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat istie laag van boven![]()
Wel ene leuk jurkje, staat je goed.
Ik dacht: Hij had nog wel iets lager mogen zijn.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Geef nou maar toe, de rest dacht je ook.
Dan vallen m'n borsten eruit. Dat is niet charmant.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik dacht: Hij had nog wel iets lager mogen zijn.
Ik ookquote:Op woensdag 26 november 2008 19:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik dacht: Hij had nog wel iets lager mogen zijn.
Nee echt niet hoor! Dat is niet mooi....quote:
Charmant misschien niet...quote:Op woensdag 26 november 2008 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan vallen m'n borsten eruit. Dat is niet charmant.
Niet charmant misschien, maar wel iets anders.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan vallen m'n borsten eruit. Dat is niet charmant.
Dat is mijn tekst, eikel.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Niet charmant misschien, maar wel iets anders.
Echt niet. Nipple gate is nooit leuk, charmant of wat dan ookquote:Op woensdag 26 november 2008 19:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Niet charmant misschien, maar wel iets anders.
Het ging juist om het idee dat ie er dan onder zatquote:Op woensdag 26 november 2008 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee echt niet hoor! Dat is niet mooi....
Geil kan het wel zijnquote:Op woensdag 26 november 2008 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt niet. Nipple gate is nooit leuk, charmant of wat dan ook
Hij is wel erg bezig met papegaaien he?quote:
Oh, maar dat kan met deze ook... klein rukje en hij is wegquote:Op woensdag 26 november 2008 19:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het ging juist om het idee dat ie er dan onder zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |