Mijn vriendin is nog geen 60 kilo... oke ze lijd een beetje aan ondergewicht. Maar daar lig ik niet wakker van.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Right.....
En heb je die persoon al gevonden?
Zoals ik al zei, ik zou me er niet voor schamen voor haar.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:50 schreef Uro het volgende:
Heerlijke discussie:Oppervlakkige mannen die denken: Wat een vadsig wijf! Onzekere vrouwen die erachter komen dat ze best dik zijn in de ogen van veel mensen. Mannen die sociaal wenselijk antwoorden, terwijl ze het gewoon een vet wijf vinden.
nou, good for youquote:Op woensdag 26 november 2008 19:57 schreef Uro het volgende:
[..]
Mijn vriendin is nog geen 60 kilo... oke ze lijd een beetje aan ondergewicht. Maar daar lig ik niet wakker van.
Een paar kilo te weinig is minder erg dan een paar kilo teveel?quote:Op woensdag 26 november 2008 19:57 schreef Uro het volgende:
[..]
Mijn vriendin is nog geen 60 kilo... oke ze lijd een beetje aan ondergewicht. Maar daar lig ik niet wakker van.
Aardig gratenpakhuis moet ze zijn als ze dezelfde bouw heeft als de vrouw op de foto en het met zo'n gewicht moet doen.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:57 schreef Uro het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2008 19:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik zou me er niet voor schamen voor haar.
Dus bij welke categorie behoor ik dan wijsneus?
quote:Op woensdag 26 november 2008 19:55 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Je bent de mensen die geen puisterige puber meer zijn vergeten in te delen. [ afbeelding ].
Open een topic over de beste cupmaat en alle mannen zullen beweren dat alles groter dan B monsterlijk grote meloenen zijn die op je knieën hangen, maar ondertussen zich wel verlekkeren aan Shay Laren, een meisje met een fijn lijntje en ontzettende grote jetsers. No way dat iemand haar zou afwijzen omdat haar tieten te groot zijn.quote:
Ah, dus ik ben een puisterige puber van 31 jaar??quote:Op woensdag 26 november 2008 20:02 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Aardig gratenpakhuis moet ze zijn als ze dezelfde bouw heeft als de vrouw op de foto en het met zo'n gewicht moet doen..
[..]
[..]
Termen als 'vadsig', 'vetkwabben' etc. vind je daarentegen wel kunnen?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:04 schreef ShadyLane het volgende:
Oh, schamen is absoluut niet aan de orde. Ik zou me absoluut niet schamen als ik dat lichaam uit de OP had. Maar da's natuurlijk wat anders dan dat dit het ideale vrouwenfiguur zou zijn zoals sommigen hier lyrisch roepen.En het was natuurlijk wachten tot de term 'gratenpakhuis' weer voorbij zou komen
? Lees nog eens, ik bedoelde dat ik eenzelfde reactie op Uro of Uri of whatever ook al had geplaatst.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah, dus ik ben een puisterige puber van 31 jaar??
Die jaloezie verdwijnt wel als je veel geld moet neertellen voor een goeie bhquote:Op woensdag 26 november 2008 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar Vik, jij bent ook gewoon vadsigVik is een mooie dame met mooie tett'n waar ik jaloers op ben
Zet dan ook even in dat rijtje:quote:Op woensdag 26 november 2008 19:50 schreef Uro het volgende:
Heerlijke discussie:Oppervlakkige mannen die denken: Wat een vadsig wijf! Onzekere vrouwen die erachter komen dat ze best dik zijn in de ogen van veel mensen. Mannen die sociaal wenselijk antwoorden, terwijl ze het gewoon een vet wijf vinden.
*poef*quote:Op woensdag 26 november 2008 20:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die jaloezie verdwijnt wel als je veel geld moet neertellen voor een goeie bh.
oh, en vrouwen! en vrouwen!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zet dan ook even in dat rijtje:Mannen die naar waarheid antwoorden omdat ze niet zo oppervlakkig zijn.
Sollyquote:Op woensdag 26 november 2008 20:10 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
? Lees nog eens, ik bedoelde dat ik eenzelfde reactie op Uro of Uri of whatever ook al had geplaatst.
Ik ben niet oppervlakkig, maar vind haar toch gewoon dik. Het is gewoon niet mijn ding. Maar in een ander topic worden buikjes juist geadoreerd, dus voor ieder wat wils. Het is inderdaad deels haar bouw en naar mijn idee niet mooi.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:50 schreef Uro het volgende:
Wat bazel je nu, dat 'gratenpakhuis' ging toch ook niet over jou?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:14 schreef ShadyLane het volgende:
[edit]Dit was een reactie op keesjeislief met zijn prettige term 'gratenpakhuis'[/edit]
Die heb je mij niet zien gebruiken.
'Flubberen' wel, maar dat ging over mezelf
Wat bazel jij nou? Jij scheldt een ander uit. Niet mij nee, maar dan kan ik het nog wel lullig vinden.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:20 schreef keesjeislief het volgende:
Wat bazel je nu, dat 'gratenpakhuis' ging toch ook niet over jou?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |