Lang leve mode reclame's enzo.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:16 schreef OudeMan het volgende:
De meeste heren lijken de dame op de eerste foto dus behoorlijk aantrekkelijk te vinden. De meeste dames, die blijkbaar nogal een verknipt beeld hebben van wat de heren mooi vinden, zien in haar een mollig onaantrerkkelijk rond tonnetje.
Of je sodegrafhoert op naar KLB met die onzin van je.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
Er zijn 2 opties:
Of TS vind het belangrijk om te horen dat dikke vrouwen niet vies hoeven te zijn omdat ze zelf een pondje of wat overgewicht heeft.
Of TS kickt er gewoon op om een naaktfoto van zichzelf in de OP te zetten en dan zich te vingeren op de reacties. (louter positief !!1!)
Kan deze bagger niet gewoon in KLB?quote:Op woensdag 26 november 2008 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
Er zijn 2 opties:
Of TS vind het belangrijk om te horen dat dikke vrouwen niet vies hoeven te zijn omdat ze zelf een pondje of wat overgewicht heeft.
Of TS kickt er gewoon op om een naaktfoto van zichzelf in de OP te zetten en dan zich te vingeren op de reacties. (louter positief !!1!)
quote:Op woensdag 26 november 2008 16:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Of je sodegrafhoert op naar KLB met die onzin van je.
Kijk dat jij mijn vorige topic sluit omdat er te veel werd gebaggerd blabla en omdat de 'leukigheid' er af ging, moet je zelf weten. Van MM mocht ik een nieuwe openen in LIF mits een nieuwe OP enzo.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
Er zijn 2 opties:
Dat sowieso, maar de dame uit de OP heeft daar niet eens last van.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:18 schreef NJ het volgende:
Niets mis met de dame uit de OP.
Sowieso gaat het er mij niet om of een vrouw wel of niet te dik is (tot op een zekere puur subjectieve hoogte, natuurlijk), maar hoe ze er mee omgaat. Als iemand een maatje meer heeft zal het me niet boeien als ze zich er op kleedt. Ik ken iemand die niet eens erg dik is, maar ik heb nog nooit haar bovenste broeksknoop gezien door de strakke broek en strakke truitjes waardoor haar buik er constant over hangt. Walgelijk. Maar een andere vriendin die een maatje meer is dan voorgaande kleedt zich er op en komt ook sexy over.
Dus het is allemaal relatief.
Ik heb geen verknipt beeld van wat de heren mooi vinden. Ik geef puur aan wat ík mooi vind.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:16 schreef OudeMan het volgende:
De meeste heren lijken de dame op de eerste foto dus behoorlijk aantrekkelijk te vinden. De meeste dames, die blijkbaar nogal een verknipt beeld hebben van wat de heren mooi vinden, zien in haar een mollig onaantrerkkelijk rond tonnetje.
Waarom wil je dat allemaal weten?quote:Op woensdag 26 november 2008 16:25 schreef Jojoortje het volgende:
Maar voor degene die dat plaatje niet mooi vinden:
Wat vinden jullie van haar tieten dan?
Dus je sommeert mij om normaal te doen, maar zelf wil je serieuze reacties hebben op de tieten van die mevrouw ? Serieus...... heb je een minderwaardigheidscomplex ofzo ?quote:Op woensdag 26 november 2008 16:25 schreef Jojoortje het volgende:
Wat vinden jullie van haar tieten dan?
Of ej hebt een hekel aan TSquote:Op woensdag 26 november 2008 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
Er zijn 2 opties:
Hey troll. Tyf nou gewoon op naar je eigen vrijstaatje van bagger en laat de grote mensen normaal discussiëren in serieuze fora.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus je sommeert mij om normaal te doen, maar zelf wil je serieuze reacties hebben op de tieten van die mevrouw ? Serieus...... heb je een minderwaardigheidscomplex ofzo ?
Dat wou ik dus ook met mijn vorige post zeggen. Je komt geobsedeerd op me over.
Maar goed: Vrouwen met een vetrand vind ik niet kunnen.
Daar geloof ik geen woord van. Diep in je hart wil je mooi gevonden en aanbeden worden door zoveel mogelijk mannen.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:26 schreef MaLo het volgende:
Dat het gros van de mannen daar anders over denkt, zal me worst wezen.
Waaom niet?quote:Op woensdag 26 november 2008 16:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus je sommeert mij om normaal te doen, maar zelf wil je serieuze reacties hebben op de tieten van die mevrouw ? Serieus...... heb je een minderwaardigheidscomplex ofzo ?
Dat wou ik dus ook met mijn vorige post zeggen. Je komt geobsedeerd op me over.
Maar goed: Vrouwen met een vetrand vind ik niet kunnen.
Die zijn wel handig... om nou heel eerlijk te zijn..quote:Op woensdag 26 november 2008 16:37 schreef CasB het volgende:
de_boswachter valt zelf waarschijnlijk op geblondeerde slanke mutsen met een IQ van een dropveter.
Komop OJ, er is weinig onvrouwelijks aan. Haar houding doet wat onnatuurlijk aan, waardoor ze wat vreemd overkomt wellicht, maar ze heeft goede heupen, borsten, een zichtbare taille... wat is daar niet vrouwelijk aan?quote:Op woensdag 26 november 2008 16:38 schreef OldJeller het volgende:
De vrouw op foto 1 heeft gewoon een plomp, onvrouwelijk figuur.
Kan je niet een betere foto posten?
Minderwaardigheidscomplex? Ohja, want ik heb mn eigen naaktfoto gepostquote:Op woensdag 26 november 2008 16:29 schreef de_boswachter het volgende:
veel blabla
quote:Op woensdag 26 november 2008 16:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Minderwaardigheidscomplex? Ohja, want ik heb mn eigen naaktfoto gepost
quote:Op woensdag 26 november 2008 16:19 schreef NJ het volgende:
[..]
Of je sodegrafhoert op naar KLB met die onzin van je.
Hoeveel denk jij trouwens dat Stacy weegt?quote:Op woensdag 26 november 2008 15:44 schreef de_boswachter het volgende:
Zoals ik al aangaf in 1 van die topics:
Elke vrouw die meer dan 60 KG weegt is dik.
Te dikke dijen en haar handen zijn net klauwen en haar hoofd past niet bij de rest van haar lichaam(hoofd niet zo dik, de rest wel dik)quote:Op woensdag 26 november 2008 16:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Komop OJ, er is weinig onvrouwelijks aan. Haar houding doet wat onnatuurlijk aan, waardoor ze wat vreemd overkomt wellicht, maar ze heeft goede heupen, borsten, een zichtbare taille... wat is daar niet vrouwelijk aan?
Onvrouwelijk is niet waar.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:38 schreef OldJeller het volgende:
Als een vrouw met ernstig overgewicht die lekker uit haar dak kan gaan, zonder dat ze zich wat aantrekt van de restquote:Op woensdag 26 november 2008 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
En Jojoor, hoe zou je je idool willen klassificeren?
ik moet altijd zo lachen om die reclame, geweldigquote:Op woensdag 26 november 2008 16:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als een vrouw met ernstig overgewicht die lekker uit haar dak kan gaan, zonder dat ze zich wat aantrekt van de rest
Haar torso, borsten buiten beschouwing gelaten, daar klopt iets niet aan.. misschien is het inderdaad de houding of de manier waarop ze gefotografeerd werd, maar dit is nou niet bepaald een mooi voorbeeld van hét vrouwelijke lichaam (gewicht excluded).quote:Op woensdag 26 november 2008 16:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Komop OJ, er is weinig onvrouwelijks aan. Haar houding doet wat onnatuurlijk aan, waardoor ze wat vreemd overkomt wellicht, maar ze heeft goede heupen, borsten, een zichtbare taille... wat is daar niet vrouwelijk aan?
Wat is er mis met een echte kont en borsten? Dat zijn pas vrouwelijke rondingen. Ik zou een moord doen voor een zandloperfiguur.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:38 schreef OldJeller het volgende:
Die ziet er toch wel veel minder dik zijn dan de foto in de OP maarja dat ligt waarschijnlijk aan d emanier waarop de foto is gemaakt.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:52 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Hoeveel denk jij trouwens dat Stacy weegt?
En wat vind jij van haar postuur?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 november 2008 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
de mannen die een dame als deze 'het bed uit zouden schoppen' zijn meestal de mannen waarvan je je afvraagt waarom ze ze zo dom zijn om uberhaupt eisen stellen
Nouja, smaken verschillen. Maar ik vind het inderdaad ook een beetje vreemd en heb er zo m'n bedenkingen bij.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
de mannen die een dame als deze 'het bed uit zouden schoppen' zijn meestal de mannen waarvan je je afvraagt waarom ze ze zo dom zijn om uberhaupt eisen stellen
quote:Op woensdag 26 november 2008 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |