Dat hoop ik niet. Ze is een klasgenoot van mij, en ik heb bar weinig zin om morgen ochtend 9uur dat hysterische gekrijs aan te horen.quote:Op zondag 30 november 2008 13:53 schreef YPPY het volgende:
Een paar uur nog maar tot Hiu hopelijk Robinson 2008 wordt.
quote:Op zondag 30 november 2008 18:51 schreef Jojoortje het volgende:
Vanavond de avond dat Hans de eindproef wint![]()
![]()
![]()
Denk ik
Ben nu al zenuwachtigquote:Op zondag 30 november 2008 19:43 schreef Brighteyes het volgende:
IK zit er klaar voor!
quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoezo zou dat verschil maken? Deelnemers van de vorige edities hebben heus geen stemrecht.
Ik heb sowieso het idee dat de laatste eilandraad gewoon al is geweest en dan wordt uitgezonden vanuit dat theater met interviews tussendoor.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
Daar bedoelt ze gewoon de expeditieleden mee lijkt mij, i.i.g als het is zoals in andere jaren.
Mijn vermoeden is dat de deelnemers van voorgaande jaren vooral zijn uitgenodigd om mooie verhalen te vertellen over Ernst-Paul Hasselbach.
Dit stukje snap ik dus niet. Er zijn er na de laatste proef toch nog maar 2 over!!quote:Op zondag 30 november 2008 20:11 schreef Tante Bep het volgende:
Bij aanvang van de finale zijn er nog drie kandidaten over.
De eilandraad hoeft dan toch alleen maar te stemmen op Yin of Hiuquote:Zij krijgen van Evi de uitslag van de laatste eiland-raad te horen ten overstaan van een publiek,
Ik verwacht overigens dat ook dat een heel verdeelde jury zal zijn.quote:bestaande uit 100 oud-kandidaten uit het afgelopen decennium ‘Expeditie Robinson’. Zij vormen tevens de jury die uiteindelijk via een stemming bepaalt wie van de twee finalisten zich de winnaar van ‘Expeditie Robinson 2008′ mag noemen.
Judge.quote:Op zondag 30 november 2008 20:25 schreef Tante Bep het volgende:
Ow ja, zag eergister trouwens een ex deelnemer bij Deal or No Deal, bij ER verloor hij in de finale maar nu had ie meer geluk en ging met dik 16 duizen euri de deur uit, kweet z'n naam alleen niet meer't was die negert, die altijd maar honger had.
![]()
dingus
Ah, die was het dus! Ik zag het ook in een filts langskomen en dacht al een bekende kop te zien.quote:Op zondag 30 november 2008 20:25 schreef Tante Bep het volgende:
Ow ja, zag eergister trouwens een ex deelnemer bij Deal or No Deal, bij ER verloor hij in de finale maar nu had ie meer geluk en ging met dik 16 duizen euri de deur uit, kweet z'n naam alleen niet meer't was die negert, die altijd maar honger had.
![]()
dingus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |