bronquote:Sinds zijn scheiding van Lucienne heeft Dries Roelvink aan aandacht geen gebrek...
De zanger wordt overspoeld met oneerbare voorstellen van vrouwen over de e-mail. "Ik ben echt geen onschuldige jongen", zo laat Dries weten in Story. "Maar sommige voorstellen gaan wel heel erg ver. Ik krijg er soms rode oortjes van."
De afgelopen maand alleen al heeft Dries 187 pikante mailtjes ontvangen en daar is hij best trots op. "Ik denk dat ik de meest begeerde vrijgezel van Nederland ben. Hoe moet ik al die belangstelling anders opvatten?"
Al was het de laatste vent op aarde zou ik hem nog niet moetenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:07 schreef Thelonious het volgende:
Dries Roelvink vindt zichzelf meest begeerde vrijgezel
[..]
bron
Er zijn mensen die voor minder in een psychiatrische instelling worden opgenomen. Gadverdamme, wat een aandachtsmongool is 't toch ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:07 schreef Thelonious het volgende:
[..]
bron
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er zijn mensen die voor minder in een psychiatrische instelling worden opgenomen. Gadverdamme, wat een aandachtsmongool is 't toch ook![]()
![]()
![]()
.
Kreeg ik er maar es éénquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:09 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
![]()
Ben je jaloers dat jij geen 187 pikante mailtjes gekregen hebt?
Ik zie nu toch een bepaald type vrouw voor mequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Al was het de laatste vent op aarde zou ik hem nog niet moetenZullen wel hele wanhopige mensen zijn dan, die gemaild hebben
Hmm ja, van die middel-age vrouwen met pittige, korte, geverfde kapsels en knalrode lipstick op hun tanden, wat kilootjes teveel, houden wel van een peukie en een biertje terwijl ze rondstampen met eeltknobbel-voeten en afgebladderde nagellak op nep birckenstocks die te klein zijn zodat de halve voet er naast loopt, gekleed in kleding dat 3 jaar geleden op de markt is gekocht, zoals een niet-cellulitis-verhullende legging en een tent topje waarin je heel goed kunt zien dat het alweer effe geleden is dat Sjaan d'r scheermes gebruikt heeft.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zie nu toch een bepaald type vrouw voor me
Oh pleasequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:07 schreef Thelonious het volgende:
[..]
bron
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hmm ja, van die middel-age vrouwen met pittige, korte, geverfde kapsels en knalrode lipstick op hun tanden, wat kilootjes teveel, houden wel van een peukie en een biertje terwijl ze rondstampen met eeltknobbel-voeten en afgebladderde nagellak op nep birckenstocks die te klein zijn zodat de halve voet er naast loopt, gekleed in kleding dat 3 jaar geleden op de markt is gekocht, zoals een niet-cellulitis-verhullende legging en een tent topje waarin je heel goed kunt zien dat het alweer effe geleden is dat Sjaan d'r scheermes gebruikt heeft.
Zoiets?
Wat een cultheld is die man tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:07 schreef Thelonious het volgende:
[..]
bron
Oh mijn god, je zou toch maar al heel lang naar exact zo'n huis op zoek zijn. En dan krijg je dit erbij..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:48 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
KOOP DE WONING AAN DE KONINGIN WILHELMINALAAN 292C IN VOORBURG EN DRIES ROELVINK KOMT OP DE DAG VAN DE VERHUIZING BIJ U OPTREDEN!!
HIJ KOMT U FELICITEREN MET UW NIEUWE AANKOOP EN BOUWT EEN FEESTJE VOOR DE VERHUIZERS.
quote:Dries Roelvink kraakt Gordon af
van onze redactie
AMSTERDAM - Als Dries Roelvink aandacht kan krijgen door Gordon af te zeiken, grijpt hij die kans met beide handen aan.
De zanger wordt in Sp!ts gevraagd wie een betere Topper is: Gerard Joling of Gordon. Maar of Dries nu de aangewezen persoon is daarover te oordelen?
"Als je Joling of Gordon hoort zingen, dan hoor je zo’n groot verschil. Dat mag je eigenlijk niet vergelijken. Vroeger had Gordon veel vermogen in zijn stem. Maar de laatste jaren heeft hij moeite met zijn eigen repertoire. Hij loopt zelfs paars aan als hij hoge noten moet halen."
Hij hakt nog even door: "Daarbij is Gerard ook een betere entertainer, ik ken niemand die zegt ’ik vind Gerard Joling een eikel’. Die man scoort hit na hit en draagt de grootste A-programma’s op tv. Daar heb ik echt respect voor.”
Dries heeft dit soort dingen al eerder geroepen over zijn collega Gordon. "Slechter zingen dan hij, dat wordt moeilijk." Ook maakte hij opmerkingen over Gordons homoseksualiteit. Gordon reageerde toen: "Die man is toch een belachelijke vertoning. Die neem ik toch niet meer serieus."
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:23 schreef SalvadorSati het volgende:
[..]
Oh mijn god, je zou toch maar al heel lang naar exact zo'n huis op zoek zijn. En dan krijg je dit erbij..
ik had echt ff een WTF momentjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:23 schreef SalvadorSati het volgende:
[..]
Oh mijn god, je zou toch maar al heel lang naar exact zo'n huis op zoek zijn. En dan krijg je dit erbij..
quote:Lief dagboek,
Vandaag, dinsdag de 18e augustus 2009, was het dan zover; IK MOCHT BIJ BOULEVARD NAAST HUMBERTO STAAN! Ze stelden allerlei vragen en zo, en ze namen me heel serieus.
Wat ik wel jammer vond is dat Tijl (van de Lama's, nooit van gehoord) meer spreektijd kreeg dan ik terwijl ik toch de betere zanger ben. Hoe lang loopt die Tijl nou helemaal mee?
Tijl, Tijl. Wat een rare naam eigenlijk, wie noemt zijn kind nou Tijl? Vroeger thuis gingen we op zondag in de tijl! HaHa! Verder niks gebeurd vandaag.
Pik, ik hou van je!
XXX, Dries.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |