abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_228334
Wie heeft dat nu nog meer....hoe langer je Willem op tv ziet, des te meer gaat ie tegenvallen. Ik baal hiervan want hij was eerst mijn favo, maar is het behoorlijk aan het verkloten met zijn schijnheilige gedrag. Dan toch Ruudje maar...?:-)

dinsdag 7 december 1999 @ 15:34:00 #2
2029 Prole
dicere est facere
pi_228335
Heya sleepy-one... nou das dan met een emmer ijskoud water ontwaken, of niet?

Weet je wat echt triest is? Om gisteren te horen hoe Willem Karin en Bart nomineerde en om vandaag op de streamverslagen van de dag te moeten lezen hoe hij tegen Karin en Maurice zit te vertellen dat hij nu juist met Maurice én Karin wil overblijven
Want, Karin wil zo graag naar huis was daarbij zijn motivatie. Als ik Karin zo bezig zie heb ik dat idee nu niet bepaald. Nee, het was waarschijnlijk eerlijker geweest als hij had gezegd: Ik nomineer Karin want ík wil nog niet naar huis. Stel je voor: verliezen van én het "ventje Bartje" én van "moeder de vrouw" Karin!

Het is niet zo aardig van me, maar stiekum verheug ik me op het moment dat Willem als laatste wordt weggenomineerd. Het verlies van het nét niet gehaald te hebben moet toch lekker hard aankomen
En hem dan met een spandoek keihard uitlachen!

Prole

------------------
Alle vreugde in de wereld komt voort uit de wens dat een ander gelukkig mag zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Prole (Datum 07 December 1999).]

pi_228336
Je bent gelukkig niet de enige die zich heeft laten misleiden door willem
kijk maar eens rond hier op het forum
er zijn hier al heel wat mensen terug gekomen op de bedoelingen van willem
die vieze vuile willem!!
Zoals gewoonlijk:
Willem is BAH
bweh 1:)~
pi_228337
Er zijn niet alleen heel veel mensen die dat vinden, er zijn ook heleboel TOPICS waar je dat kunt vinden
bijvoorbeeld i/s/Forum21/HTML/002655.html
mooi he, alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')