Okee nu is het duidelijk ik MOET een nieuwe bril..quote:Op donderdag 18 december 2008 21:29 schreef dekkered het volgende:
[..]
staat zon mooi linkje onder dit bericht
maare website is www.ed-fotografie.nl
Tofquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:08 schreef Erasmo het volgende:
Morgen zit ik rond deze tijd in op 10.000m boven de Atlantische Oceaan
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:08 schreef Erasmo het volgende:
Morgen zit ik rond deze tijd in op 10.000m boven de Atlantische Oceaan
ja maar mijn kerstava past niet in de uploadquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:53 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag laatste dag om je te nomineren voor de tofste kerst avatar van FOK!
check mijn signature voor het nominatietopic
[/spam]
ja dat komt omdat die kerstmutsversie te groot isquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:01 schreef Adelante het volgende:
Ik zie ook nog steeds een mijter icoon bij je, dus die zijn uitgesloten
2 weekjes naar Cubaquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TofEn waar gaat de reis naar toe?
quote:
Klinkt niet goed en goedquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:40 schreef Ynske het volgende:
K las laatst dat iemand vroeg hoe het hier ging. nah al met al nog altijd ziek, men denkt nu aan Kinkhoest, bloed staat op kweek en t is afwachten op de uitslag.
verder gaat het wel lekker, krijg heel fijne begeleiding vanuit het uwv, een caoch en een bedrijf dat starters helpt.
wat wil ik nog meer
tja ach, meer als blijven blaffen zal t toch niet zijnquote:
tuurlijk johquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:51 schreef Erasmo het volgende:
Heeft er iemand $2000 voor me?
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270319842398&fromMakeTrack=true&ssPageName=VIP:Watchlink:middle:us
Checkquote:
Not jet.. Dinsdag nog een dagje buffelen en dan....Tot 6 januari.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check5 januari meld ik me wel weer op kantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |