Verandermanagement / interimmanagement.quote:
Ja, dan kun je nu je lol opquote:Op woensdag 24 december 2008 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verandermanagement / interimmanagement.
Altijd wel, als het goed gaat en als het slecht gaat. Mijn voorkeur gaat wel uit naar het goed gaan. Het is niet altijd even leuk om maatregelen te implementeren die op termijn andere mensen hun baan gaat kosten.quote:
WHZquote:
Jij, en iedereen, een vrolijk kerstfeestquote:Op donderdag 25 december 2008 01:40 schreef Ultimato het volgende:
vrooooolijk kerstfeest!
Klinkt goed P.!quote:Op vrijdag 26 december 2008 09:17 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen allemaalZo naar Blijdorp met vrienden (en yes, het is echt fraai weer buiten
Mooie heldere lucht
) en vanmiddag naar een concert van Hans Teeuwen samen met een stel jazz-muzikanten. Zin in
Ja, het was koud ja. En toen ik wegging stervensdruk op het parkeerterreinquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:14 schreef janeway het volgende:
Ah hier ook naar blijdorp, maar ernstig wat later dus...
Ivm uitslapen enz enz..
Het is er vast koud maar we gaan even de kids uit laten
Have funquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:30 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zo de laatste kerstdag.
Lekker tas inpakken batterijen opladen enz enz en dan morgen 4 dagen London
je hebt nog een dag te gaan horquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:28 schreef Chanty het volgende:
Zooo lekker gegeten de laatste dagenMeteen een kilo erbij ook
![]()
Euh we gaan niet.. change off plans.. Het wordt de bios, lekker cultureelquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, het was koud ja. En toen ik wegging stervensdruk op het parkeerterrein
[..]
Vandaag niks gepland met veel eten iigquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
je hebt nog een dag te gaan hor(of doe je niet aan 2de kerst?
)
ook leuk als je uit eten gaat en dan iets voorgeschoteld krijgt wat niet meer goed is...quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Vandaag niks gepland met veel eten iigBezoek is ziek dus we eten maar op wat er over is
en aangezien ik gisteren bij de Griek iets gegeten heb dat kennelijk niet meer goed was, is mijn hongerniveau nul
Mja, t smaakte prima maar gezien de toestand van mijn maag en darmen vanochtend denk ik dat er mogelijk een garnaaltje niet meer fris was of zo :/ Nou ja voel me inmiddels weer beterquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:12 schreef dekkered het volgende:
[..]
ook leuk als je uit eten gaat en dan iets voorgeschoteld krijgt wat niet meer goed is...
God, understatement van het jaar.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:49 schreef PdeHoog het volgende:
ik geloof dat-ie best grof uit de hoek komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |