Daar kom je niet ver mee helaasquote:Op woensdag 10 december 2008 20:28 schreef Niek. het volgende:
Ik leg 100euro in voor een aandeel van 20% in zijn onderneming
Naar wat voor bedragen is Roelof opzoek dan? Ik denk dat het lastig om met 10 mensen (voor een deel) in een bedrijf te gaan zitten. Vaak willen die mensen ook nog enige inspraak enzo.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[..]
Het gaat om een mooi bedrag maar zoals Roelof al eerder zei mikt hij nu eerder op 10 mensen die een kleiner bedrag in leggen dan op 1 iemand die alles kan inleggen aangezien dat een stuk lastiger wordt!
In eerste instantie zocht hij mensen die wouden investeren! Nu gewoon naar mensen die hem een lening willen verstrekken en meer is het dan ook niet!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:31 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Naar wat voor bedragen is Roelof opzoek dan? Ik denk dat het lastig om met 10 mensen (voor een deel) in een bedrijf te gaan zitten. Vaak willen die mensen ook nog enige inspraak enzo.
Hier is het gewoon woudenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:58 schreef existenz het volgende:
je neemt zijn taalgebruik nu al over tequila! Het is wilden, niet wouden!
ik neem aan dat jullie dit netjes op papier hebben gezet mocht het ooit mis gaan..quote:Op woensdag 10 december 2008 18:55 schreef AQuila360 het volgende:
Roelof en ik zijn er uit gekomen en ik ga hem geld lenen! In 3 termijnen leen ik hem een bepaald bedrag tegen Euribor + opslag en dan nog + een extra risico opslag!
Het is een mooi begin voor Roelof maar nog zeker niet genoeg!
De fansite zal wel zo gelanceerd gaan worden door AQuila.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:11 schreef witte_fantasie het volgende:
Roelof, geef eens een update svp.
quote:Op donderdag 11 december 2008 09:12 schreef AQuila360 het volgende:
Roelof heeft het op dit moment razend druk maar hij komt hier zeker binnnenkort een update geven!!
Trouwens naast rente krijg je ook nog een leuke ingame verrassing als je geld leent maar dat is meer voor de grap en de manier van Roelof om je te bedanken!
Dit is een hopeloos project, iedereen snapt dat, ik geloof niet dat het ooit van de grond komt en dat er ook maar 1 weldenkend mens is die hier geld in gaat stoppen.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:34 schreef Rkatier het volgende:
Ik vertrouw dit niet, ik hoop ook serieus dat AQuila de enige is die verlies gaat leiden in deze onderneming.
Ik ga hier iedergeval niet meer mee in zee!! en ik raad iedereen af om ook maar een stuiver te investeren. AQuila valt NIET TE VERTROUWEN!!!
valt me nu op hoeveel fok.nl toestaat op zijn eigen forum...
nu helemaalquote:Op donderdag 11 december 2008 13:47 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dit is een hopeloos project, iedereen snapt dat, ik geloof niet dat het ooit van de grond komt en dat er ook maar 1 weldenkend mens is die hier geld in gaat stoppen.
Als je hier in trapt, dan ligt de schuld echt 100% bij jezelf.
Rkatier dit kun en mag je niet zeggen!quote:Op donderdag 11 december 2008 13:34 schreef Rkatier het volgende:
AQuila valt NIET TE VERTROUWEN!!!
maar zeg een s ExistenzRoelof hoeveel was het?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:21 schreef existenz het volgende:
Ik heb het geld van AQuila ontvangen
ik mag wel meer niet zeggen, maar het laatste wat ik doe is naar jouw luisteren!!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rkatier dit kun en mag je niet zeggen!
Het ging me veel te ver wat je zei!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:39 schreef Rkatier het volgende:
[..]
ik mag wel meer niet zeggen, maar het laatste wat ik doe is naar jouw luisteren!!
Je liegt zovaak dingen aan elkaar vast en dan ga je nu lopen janken?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het ging me veel te ver wat je zei!
Ik kan toch niet die voorwaarden enz. hier neerpleuren?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:50 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Je liegt zovaak dingen aan elkaar vast en dan ga je nu lopen janken?
Bewijs het dan? laat zien dat je er geld in gestoken hebt?
je loopt alleen een beetje populair te doen, maar je uitspraken onderbouwen ho maar!
We moeten je dus maar op je woord geloven? Tuurlijk.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kan toch niet die voorwaarden enz. hier neerpleuren?
Dat kan ik laten zien maar alleen aan jou!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:57 schreef Rkatier het volgende:
[..]
We moeten je dus maar op je woord geloven? Tuurlijk.
Laat dan het betalingsbewijs zien van je eerste betaling!
Je kunt gewoon niks laten zien omdat je geen bewijs hebt.
zeg dan op zijn minst het bedrag dat in TOTAAL geínvesteerd wordt door jouw.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat kan ik laten zien maar alleen aan jou!
Je moet helemaal nix!quote:Op donderdag 11 december 2008 15:12 schreef Rkatier het volgende:
Verder moeten we maar investeren en wachten tot januari. .
Al zijn spaargeldquote:Op donderdag 11 december 2008 14:38 schreef Rkatier het volgende:
[..]
maar zeg een s ExistenzRoelof hoeveel was het?
dat zal wel niet verschrikkelijk veel zijn, aangezien hij voor grof geld aan aandelen ING had gekocht..quote:
Ja want zit op school!quote:Op donderdag 11 december 2008 15:32 schreef Rkatier het volgende:
[..]
is dat het beste antwoord wat je kunt geven?
En daarom verkondig je het alsof je het namens een bank uitleent?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja want zit op school!
het is gewone een leuk bedragje
ik doe niet alsof dat via een bank is! gewoon zelf!quote:Op donderdag 11 december 2008 18:15 schreef Rkatier het volgende:
[..]
En daarom verkondig je het alsof je het namens een bank uitleent?
Weer zo'n actie waar je goed in bent! Laat maar, ik volg deze topic nog en dan weet ik genoeg over dit project. Veel succes Roelof en pas op dat AQuila jouw project niet compleet ombuigt tot een AQuila aandachtshow.
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ik doe niet alsof dat via een bank is! gewoon zelf!
hoe kom je bij die bank?
Je blaast dus hoog van de toren over een klein bedrag.. Daarvoor was het een magnetron.. Hoe ben jij nog serieus te nemenquote:Op woensdag 10 december 2008 18:55 schreef AQuila360 het volgende:
Roelof en ik zijn er uit gekomen en ik ga hem geld lenen! In 3 termijnen leen ik hem een bepaald bedrag tegen Euribor + opslag en dan nog + een extra risico opslag!
Het is een mooi begin voor Roelof maar nog zeker niet genoeg!
Wel ff opletten Rkatier, de magnetron was van mijquote:Op donderdag 11 december 2008 18:24 schreef Rkatier het volgende:
[..]
[..]
Je blaast dus hoog van de toren over een klein bedrag.. Daarvoor was het een magnetron.. Hoe ben jij nog serieus te nemen
We weten allemaal wel dat je dit puur doet om aandacht te vragen.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:40 schreef AQuila360 het volgende:
Rkatier zit er vaak naast nu! en dat euribor was alleen om aan te geven hoe roelof tot een percentage komt
ook heb ik 10 keer gezegd dat het om een klein bedrag ging
En jij blijft hem aandacht gevenquote:Op donderdag 11 december 2008 18:51 schreef Rkatier het volgende:
[..]
We weten allemaal wel dat je dit puur doet om aandacht te vragen.
Nu heb je het, plezier ermee!
nog even en dan hebben we de 300 gehaald en dan ben ik uit dit topicquote:Op donderdag 11 december 2008 19:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
En jij blijft hem aandacht gevenWat is erger. De aandachtshoer of degeen die erop in gaat
Ik ben niet zijn woordvoerder! Ik sta verder ook helemaal los van dit project! Maar ik spreek Roelof redelijk vaak en stel hem dan ook vaak deze vragen dus vandaar dat ik ze ook kan beantwoorden!quote:Op donderdag 11 december 2008 13:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
![]()
Jij bent de nieuwe woordvoerder ofzo! Of valt het wel mee! Nja, ik zie het wel! Ok!
Het wachten is nu op het moment dat de fansite online gaat! Wat ik er van heb begrepen is die zo goed als klaar maar wachten ze even tot 2009 omdat dat dan toffer is zeg maar!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:25 schreef Ge4ce het volgende:
Bijna 300 posts. Nogmaals succes, dat het een nieuwe hype mag gaan starten enzovoort.
Vergeet stage nietquote:Op donderdag 11 december 2008 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben niet zijn woordvoerder! Ik sta verder ook helemaal los van dit project! Maar ik spreek Roelof redelijk vaak en stel hem dan ook vaak deze vragen dus vandaar dat ik ze ook kan beantwoorden!
Aangezien Roelof het druk heeft met school, werk en dit project + dat hij op meerdere fora zit!
Als het zo enorm druk is lijkt he me juist verstandig om je volledig te richten op je eigen bedrijf. Daar gaat toch veel geld in zitten en daar moet je winst mee gaan draaien om leningen terug te betalen. Is/Was er geen mogelijkheid om stage te lopen bij je eigen bedrijf. Veel onderwijsinstellingen stimuleren ondernemerschap juist.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:49 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Vergeet stage niet![]()
Moet met 16 jan. beginnen met stage.
Daarom geef ik vaak antwoord op de vragen waarvan ik het antwoord weet!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:49 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Vergeet stage niet![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:49 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Vergeet stage niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |