Ik kan niet wachten op de volgende Aquila/Emar/Roelof kloonquote:
ik heb al meerdere malen serieus in gegaan op je serverrequirements, maar elke keer reageer je d'r niet op.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:35 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Mensen mijn vraag op te stoppen met deze kloon gedoe.
AQuila360 is geen kloon van mij. En ik ben ook geen kloon van hem.
Graag een ander onderwerp. Vragen of opmerkingen.
Thanks
Roelof Kremer
dan moet je het ook niet nergeren? want je doet het weer!quote:Ericjuh.
Ook al is het niet mijn onderdeel om uit te zoeken wou ik er wel wat meer over weten. Ben er zelf ook steeds meer mee bezig al is mijn tijd er voor ook beperkt.
Sorry maar dan kun je dat Kloon Check programma bij het oud vuil gooien! Want dan werkt het voor geen meter!quote:Op donderdag 4 december 2008 10:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen, je vergeet dat we een Kloon-checker hebben achter de schermen. We zijn er al lang achter dat je op 2 verschillende pc`s probeert te doen alsof je Roelof bent.
lees maar terug in dit topic..quote:Op donderdag 4 december 2008 22:14 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Wat doe ik.
Uitleggen dat het niet mijn hoogste bezigheid is?
Inderdaad, die bagger spelling, zou je daar mee kunnen stoppen, scheelt jou veel moeite en maakt het voor de rest een stuk leesbaarderquote:Op donderdag 4 december 2008 22:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sorry maar dan kun je dat Kloon Check programma bij het oud vuil gooien! Want dan werkt het voor geen meter!
Roeloef is absoluut geen kloon van mij! Wel heb ik hem op msn en daar spreek ik hem regelmatig op zodat ik hier ook vaak op vragen van andere kan antwoorden!
Niemand kan zo goed een kloon doen met ook elke keer die spelling van hem enzo!
Niek. Dit helpt nietquote:Op donderdag 4 december 2008 23:05 schreef Niek. het volgende:
[..]
Inderdaad, die bagger spelling, zou je daar mee kunnen stoppen, scheelt jou veel moeite en maakt het voor de rest een stuk leesbaarder
Geef gewoon een enkel screenshot of geef toe dat er nog helemaal niets isquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:36 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Zoals ik al zij wc-eend
In jan. komt de fan site op de web.
Daar kan men screens zien en andere dingen.
ik denk dat Niek al blij is met een ruw schetsje..quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:58 schreef Niek. het volgende:
[..]
Geef gewoon een enkel screenshot of geef toe dat er nog helemaal niets isOndertussen zijn we 5 delen verder en echt niets wijzer geworden...
Inderdaad, ik wil wat meer duidelijkheid voordat ik een substantieel bedrag investeerquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:06 schreef Rkatier het volgende:
[..]
ik denk dat Niek al blij is met een ruw schetsje..
en anders ik wel..
Het voelt nu zo aan alsof het een oplichtpraktijk is..
Sorry... maar daar moet je altijd rekening mee houden voordat je investeerd in iets.
Dat is meer een sfeer plaatjequote:
Be afraid.. Be very Afraid.....quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is meer een sfeer plaatje![]()
Zo van treed binnen in het RC universum!
Dat zal in Januari zijn! Specifieker kunnen we nu nog niet zijn!quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:16 schreef Rkatier het volgende:
Roelof is er iets bekend over de precieze datum wanneer we de site online komt?
Heet jij Roelof?quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat zal in Januari zijn! Specifieker kunnen we nu nog niet zijn!
Ik wil met hem niks te maken hebben en als hij de enige is die nu de antwoorden gaat geven blijf ik vanaf de bevestiging hiervan weg! We weten allemaal hoe het ging toen hij bij Emar in dienst kwam. Ik heb geen zin in nog meer kinderachtige bullshit van meneer AQuila.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:46 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Volgens mij is hij zelf benoemd woordvoerder.
Dan heb je het nog niet eens over die ene persoon die iedereen aanmoedigd om er geld in te pompen, hem hoop geeft en als het ooit mis gaat hij vrolijk verder gaat met een ander 'projectje'...quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:51 schreef Topspin het volgende:
150,000 mensen manisch in Nederland, dit valt ook onder manisch. Denken dat je een succesvolle game kunt ontwikkelen zonder enige kennis.
Ik snap het wel dat mensen soms kunnen denken dat ze het kunnen, maar dat het open blijft snap ik niet. Neem dan die mensen of users in bescherming die komen met bizarre ideeen en laat zo'n reeks niet lopen tot 6 delen.
Plaatsvervangende schaamte kan het zijn ook.
Dat zijn waarschijnlijk de lui die genieten van de "gekken" online en aanmoedigen om nog gekker te worden. De lui die aanmoedigen dat anderen compleet doordraaien door te beweren dat ze sponsoren moeten zoeken bij een kansloos project. Ik ken ze maar al te goed ook, internet barst van de lui die anderen liever zien doordraaien dan sterven.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:54 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dan heb je het nog niet eens over die ene persoon die iedereen aanmoedigd om er geld in te pompen, hem hoop geeft en als het ooit mis gaat hij vrolijk verder gaat met een ander 'projectje'...
Ik vraag me wel af hoeveel procent het ook zou doen als diegene die met het idee kwam recht voor diegene stond of nog beter: in zijn vrienden/familie kring bevond. Ik denk niet dat ze dan nog steeds diegene alles zouden voorliegen voor hun eigen sadistische genot.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:25 schreef Topspin het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk de lui die genieten van de "gekken" online en aanmoedigen om nog gekker te worden. De lui die aanmoedigen dat anderen compleet doordraaien door te beweren dat ze sponsoren moeten zoeken bij een kansloos project. Ik ken ze maar al te goed ook, internet barst van de lui die anderen liever zien doordraaien dan sterven.
Ik vind dat je wel een punt hebt. Er zijn mensen die Roelof graag op z'n bek zien gaan en daarom blind aanmoedigen om maar te starten zonder gedegen onderzoek te doen naar de mogelijkheden en risico's.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:25 schreef Topspin het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk de lui die genieten van de "gekken" online en aanmoedigen om nog gekker te worden. De lui die aanmoedigen dat anderen compleet doordraaien door te beweren dat ze sponsoren moeten zoeken bij een kansloos project. Ik ken ze maar al te goed ook, internet barst van de lui die anderen liever zien doordraaien dan sterven.
Ik ben niet de woordvoerder van Roeloef maar aangezien ik hem soms spreek weet ik het antwoord op bepaalde vragen dus dan antwoord ik maar even!quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:46 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Volgens mij is hij zelf benoemd woordvoerder.
Die raad neem ik zeker op.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:36 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel een punt hebt. Er zijn mensen die Roelof graag op z'n bek zien gaan en daarom blind aanmoedigen om maar te starten zonder gedegen onderzoek te doen naar de mogelijkheden en risico's.
Als die jongen de droom heeft om een eigen spel om te zetten en in de markt te brengen dan mag hij dat van mij gerust doen. Het enige wat ik hem aan zal raden is om goed vooronderzoek te doen voordat je er veel geld tegenaan gaat smijten.
thanksquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben niet de woordvoerder van Roeloef maar aangezien ik hem soms spreek weet ik het antwoord op bepaalde vragen dus dan antwoord ik maar even!
Geen probleem Roelof!quote:
wel jij ook een game beginnenquote:Op zondag 7 december 2008 00:43 schreef Niek. het volgende:
Vraagje, hoeveel ben je ongeveer kwijt voor het onderzoek dat het marketingbureau uitvoert?
Ohh valserik! Jij wilt er met zijn plannen vandoor gaanquote:Op zondag 7 december 2008 14:24 schreef Niek. het volgende:
[..]
ik ben stiekem heel druk bezig om zijn puike plan zelf te realiseren![]()
Je kloon geld lenen? HUH?!quote:Op woensdag 10 december 2008 18:55 schreef AQuila360 het volgende:
Roelof en ik zijn er uit gekomen en ik ga hem geld lenen! In 3 termijnen leen ik hem een bepaald bedrag tegen Euribor + opslag en dan nog + een extra risico opslag!
Het is een mooi begin voor Roelof maar nog zeker niet genoeg!
Hij is mijn kloon nietquote:
Beide is onderhandelbaar!quote:Op woensdag 10 december 2008 19:18 schreef Niek. het volgende:
Hoeveel geld heeft hij nodig en welk percentage staat daar tegenover?
Het lijkt me sterk dat jij voldoende kapitaal hebt om zo'n project financieel te gaan onderhouden.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:55 schreef AQuila360 het volgende:
Roelof en ik zijn er uit gekomen en ik ga hem geld lenen! In 3 termijnen leen ik hem een bepaald bedrag tegen Euribor + opslag en dan nog + een extra risico opslag!
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:25 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat jij voldoende kapitaal hebt om zo'n project financieel te gaan onderhouden.
Het gaat om een mooi bedrag maar zoals Roelof al eerder zei mikt hij nu eerder op 10 mensen die een kleiner bedrag in leggen dan op 1 iemand die alles kan inleggen aangezien dat een stuk lastiger wordt!quote:Op woensdag 10 december 2008 18:55 schreef AQuila360 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |