Je kloon geld lenen? HUH?!quote:Op woensdag 10 december 2008 18:55 schreef AQuila360 het volgende:
Roelof en ik zijn er uit gekomen en ik ga hem geld lenen! In 3 termijnen leen ik hem een bepaald bedrag tegen Euribor + opslag en dan nog + een extra risico opslag!
Het is een mooi begin voor Roelof maar nog zeker niet genoeg!
Hij is mijn kloon nietquote:
Beide is onderhandelbaar!quote:Op woensdag 10 december 2008 19:18 schreef Niek. het volgende:
Hoeveel geld heeft hij nodig en welk percentage staat daar tegenover?
Het lijkt me sterk dat jij voldoende kapitaal hebt om zo'n project financieel te gaan onderhouden.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:55 schreef AQuila360 het volgende:
Roelof en ik zijn er uit gekomen en ik ga hem geld lenen! In 3 termijnen leen ik hem een bepaald bedrag tegen Euribor + opslag en dan nog + een extra risico opslag!
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:25 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat jij voldoende kapitaal hebt om zo'n project financieel te gaan onderhouden.
Het gaat om een mooi bedrag maar zoals Roelof al eerder zei mikt hij nu eerder op 10 mensen die een kleiner bedrag in leggen dan op 1 iemand die alles kan inleggen aangezien dat een stuk lastiger wordt!quote:Op woensdag 10 december 2008 18:55 schreef AQuila360 het volgende:
Daar kom je niet ver mee helaasquote:Op woensdag 10 december 2008 20:28 schreef Niek. het volgende:
Ik leg 100euro in voor een aandeel van 20% in zijn onderneming
Naar wat voor bedragen is Roelof opzoek dan? Ik denk dat het lastig om met 10 mensen (voor een deel) in een bedrijf te gaan zitten. Vaak willen die mensen ook nog enige inspraak enzo.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[..]
Het gaat om een mooi bedrag maar zoals Roelof al eerder zei mikt hij nu eerder op 10 mensen die een kleiner bedrag in leggen dan op 1 iemand die alles kan inleggen aangezien dat een stuk lastiger wordt!
In eerste instantie zocht hij mensen die wouden investeren! Nu gewoon naar mensen die hem een lening willen verstrekken en meer is het dan ook niet!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:31 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Naar wat voor bedragen is Roelof opzoek dan? Ik denk dat het lastig om met 10 mensen (voor een deel) in een bedrijf te gaan zitten. Vaak willen die mensen ook nog enige inspraak enzo.
Hier is het gewoon woudenquote:Op woensdag 10 december 2008 20:58 schreef existenz het volgende:
je neemt zijn taalgebruik nu al over tequila! Het is wilden, niet wouden!
ik neem aan dat jullie dit netjes op papier hebben gezet mocht het ooit mis gaan..quote:Op woensdag 10 december 2008 18:55 schreef AQuila360 het volgende:
De fansite zal wel zo gelanceerd gaan worden door AQuila.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:11 schreef witte_fantasie het volgende:
Roelof, geef eens een update svp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |