Ik kan niet wachten op de volgende Aquila/Emar/Roelof kloonquote:
ik heb al meerdere malen serieus in gegaan op je serverrequirements, maar elke keer reageer je d'r niet op.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:35 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Mensen mijn vraag op te stoppen met deze kloon gedoe.
AQuila360 is geen kloon van mij. En ik ben ook geen kloon van hem.
Graag een ander onderwerp. Vragen of opmerkingen.
Thanks
Roelof Kremer
dan moet je het ook niet nergeren? want je doet het weer!quote:Ericjuh.
Ook al is het niet mijn onderdeel om uit te zoeken wou ik er wel wat meer over weten. Ben er zelf ook steeds meer mee bezig al is mijn tijd er voor ook beperkt.
Sorry maar dan kun je dat Kloon Check programma bij het oud vuil gooien! Want dan werkt het voor geen meter!quote:Op donderdag 4 december 2008 10:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen, je vergeet dat we een Kloon-checker hebben achter de schermen. We zijn er al lang achter dat je op 2 verschillende pc`s probeert te doen alsof je Roelof bent.
lees maar terug in dit topic..quote:Op donderdag 4 december 2008 22:14 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Wat doe ik.
Uitleggen dat het niet mijn hoogste bezigheid is?
Inderdaad, die bagger spelling, zou je daar mee kunnen stoppen, scheelt jou veel moeite en maakt het voor de rest een stuk leesbaarderquote:Op donderdag 4 december 2008 22:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sorry maar dan kun je dat Kloon Check programma bij het oud vuil gooien! Want dan werkt het voor geen meter!
Roeloef is absoluut geen kloon van mij! Wel heb ik hem op msn en daar spreek ik hem regelmatig op zodat ik hier ook vaak op vragen van andere kan antwoorden!
Niemand kan zo goed een kloon doen met ook elke keer die spelling van hem enzo!
Niek. Dit helpt nietquote:Op donderdag 4 december 2008 23:05 schreef Niek. het volgende:
[..]
Inderdaad, die bagger spelling, zou je daar mee kunnen stoppen, scheelt jou veel moeite en maakt het voor de rest een stuk leesbaarder
Geef gewoon een enkel screenshot of geef toe dat er nog helemaal niets isquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:36 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Zoals ik al zij wc-eend
In jan. komt de fan site op de web.
Daar kan men screens zien en andere dingen.
ik denk dat Niek al blij is met een ruw schetsje..quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:58 schreef Niek. het volgende:
[..]
Geef gewoon een enkel screenshot of geef toe dat er nog helemaal niets isOndertussen zijn we 5 delen verder en echt niets wijzer geworden...
Inderdaad, ik wil wat meer duidelijkheid voordat ik een substantieel bedrag investeerquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:06 schreef Rkatier het volgende:
[..]
ik denk dat Niek al blij is met een ruw schetsje..
en anders ik wel..
Het voelt nu zo aan alsof het een oplichtpraktijk is..
Sorry... maar daar moet je altijd rekening mee houden voordat je investeerd in iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |