Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)erde_dochters__.htmlquote:Britse Fritzl verwekt 7 kinderen bij dochters
SHEFFIELD - In Groot-Britannië is de Britse Fritzl opgestaan. Een Engelse horrorvader heeft zijn dochters 25 jaar lang seksueel misbruikt en verwekte zeven kinderen bij hen... Het 56-jarige monster 'had plezier' in het misbruik en bedreigde zijn dochters met de dood als zij weigerden mee te werken. Dat meldt The Sun.
In de rechtbank getuigden zijn kinderen, naast twee dochters had hij nog een zoon, tegen hun dominante vader. De man zou naar eigen zeggen over willen komen als een 'harde kerel'.
19 keer zwanger
De 56-jarige bezwangerde zijn oudste dochter zeven keer. Vijf zwangerschappen liepen uit op een miskraam. De jongste dochter werd twaalf keer door haar vader zwanger gemaakt. Vijf kinderen hebben de incest overleefd.
Horrorvader
De horrorvader heeft inmiddels toegegeven zijn dochters vorige maand alleen al 25 keer te hebben verkracht. "De hele familie was bang voor hem. Wanneer we zijn auto hoorden, vluchtten de moeder en kinderen zo snel mogelijk naar een veiligere plek", aldus de openbaar aanklager. "De zoon beschreef hem als een Jekyll en Hyde persoonlijkheid, met extreme stemmingswisselingen."
Zijn ze dan ook echt zo ongelofelijk dom geweest en geen één keer bedacht van.. als ie weg is gaan we een keer aangifte doen of hulp halen?quote:"De hele familie was bang voor hem. Wanneer we zijn auto hoorden, vluchtten de moeder en kinderen zo snel mogelijk naar een veiligere plek"
Tsja, angst hè. Als je het van de buitenkant bekijkt denk je ook, "ik pak een koevoet en doe wat ik niet laten kan", maar zo makkelijk is het niet altijd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zijn ze dan ook echt zo ongelofelijk dom geweest en geen één keer bedacht van.. als ie weg is gaan we een keer aangifte doen of hulp halen?Ik bedoel, ze zaten dus niet vast in een kelder of zo
De twijfelachtige eer is aan jou...quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:21 schreef Devrim_ het volgende:
Ik vraag me af wanneer de eerste troll komt met "ies koeltoer"![]()
Voor het volledige artikel, klik hier: http://www.independent.co(...)-fritzl-1034706.htmlquote:A man who repeatedly raped his two daughters was jailed for life today at Sheffield Crown Court. He made them pregnant 19 times and seven of the children are still alive.
The 56-year-old will serve a minimum term of 19 and a half years after receiving 25 life sentences for a campaign of abuse spanning more than quarter of a century, starting when his children were eight and 10.
Judge Alan Goldsack QC said: "The phrase 'it is difficult to imagine a worse case' is much overused and rarely, if ever, true. I am not going to say no case of rape within a family situation will ever come to light.
"But I can say that in nearly 40 years of dealing with criminal cases and 14 as a family judge the combination of aggravating circumstances here is the worst I have come across."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |