quote:
Ja bedankt !!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
deze had LS naar mij gestuurd .....
gelijk mijn PM dicht gepleurd
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (Even een toevoeging: afbeelding is goor, klikken op eigen risico, had hem weg kunnen halen, maar dan zouden jullie je afvragen, wat er nou zo ranzig was, en dat willen we niet!)
das geen tietquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
WAT NOU ?!?!!?!?!!
Een nepfoto die iemand heeft geplaatst?
Dan voor straf maar een foto die je net van jou naar me toe hebt gestuurd via de PM
[ afbeelding ]
Ik schaterde, en moest toen aan manlief uitleggen waarom!quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je hoeft hem niet op te eten
Liegenaar, jij kan heul geen PM ontvangen...quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heel smerig plaatje stond hier![]()
zo kijkt die van mij altijdquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn reactie: Hm (En hij keek een beetje zo van: jij spoort echt niet! )
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hij is weg.......... ik vond hem ook té vies
o edit enzo
Lies hij staat nog in jou quote![]()
jah...... das waar ik was een beetje een liegebeestje.......quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Liegenaar, jij kan heul geen PM ontvangen...
Plus je moet erop klikken en krijg dat niet zomaar voor je kiezen. Wat smerig zegquote:
jah jij bent dit topic begonnen skattiequote:Op dinsdag 25 november 2008 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus je moet erop klikken en krijg dat niet zomaar voor je kiezen. Wat smerig zeg
dat zijn die erwten van de erwtensoep....... die zijn niet goed verteerdquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
En bedankt![]()
Mot voorlopig geen druiven meer
Echt sorry, ik kom niet meer bij om die opmerking, slaat nergens op, maar tranen over mijn wangen van het lachen!quote:
O, zet hem nog effe neer voor mij dan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
En bedankt![]()
YW!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
En bedankt![]()
hij staat nog in de quote van liesjequote:Op dinsdag 25 november 2008 22:31 schreef Coos het volgende:
[..]
O, zet hem nog effe neer voor mij dan.
Ik heb 'm gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |