Whaattquote:
*om zich heen kijkt!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:22 schreef Soury het volgende:
Ooii kom op mannen !! Als er een Ian over de sloot is volgen er meer randdebielen
ja, altijd de mond open en nu zie je ze nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*om zich heen kijkt!
Waar zijn alle mannen eigenlijk?
Helden!
Mmm tja de OP he?? Is als een duik in de noordzee op 1 januari .. Maar dan kunnen ze zich nog verontschuldigenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*om zich heen kijkt!
Waar zijn alle mannen eigenlijk?
Helden!
Omgquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:22 schreef Soury het volgende:
Ooii kom op mannen !! Als er een Ian over de sloot is volgen er meer randdebielen
hehehehehehe !!!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:27 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Omg![]()
Kzie nu de tekst bij die pics pas
Over de Noordzee gesproken...quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmm tja de OP he?? Is als een duik in de noordzee op 1 januari .. Maar dan kunnen ze zich nog verontschuldigen
Had ik nog niet eens gezien... !! De Griek die de keuken inlooptquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
Dat filmpje van Fan is wel grappig trouwens, die man die er achter langs loopt!
Jemig, wat zal dat schuren!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:32 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Over de Noordzee gesproken...
Fan creatief tijdens de strandmeet, wie was het ook alweer Fan?![]()
[ afbeelding ]
Ja die was leuk, die heb ik ook ooit gezien. Pa was not amused!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Had ik nog niet eens gezien... !! De Griek die de keuken inloopt![]()
Ik heb wel es zo'n filmje gezien waar Pa de kamer inloopt en dochter tekeer gaat op de webcam
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:32 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Over de Noordzee gesproken...
Fan creatief tijdens de strandmeet, wie was het ook alweer Fan?![]()
[ afbeelding ]
Hehehehe, ben nu al benieuwd welke naam je erbij gaat zetten!quote:
LS bereid zich voor op de komst van één van zijn buurvrouwenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hehehehe, ben nu al benieuwd welke naam je erbij gaat zetten!
Mij schiet zo 1,2,3 niet echt een mannelijke user in gedachten!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hehehehe, ben nu al benieuwd welke naam je erbij gaat zetten!
Mij schiet zo 1,2,3 niet echt een mannelijke user in gedachten!
Jij geeft LS nogal wat credits!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:38 schreef blomst het volgende:
[..]
LS bereid zich voor op de komst van één van zijn buurvrouwen
ik ga van zijn fantasie uitquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij geeft LS nogal wat credits!
Nou niet zo lullig post die paal van LS ffquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou niet zo lullig post die paal van LS ff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |